Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.07.2007 14:14

Lainaus: Valkyria

mistä se x mahtaa tulla?

Voipi tulla siitä, että oon selkeästi streittari (x on heidän globaali tunnuksensa, jos ette tienneet). Mistäköhän loput tulee?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.07.2007 14:17

Lainaus: Ximmo

Mistäköhän loput tulee?

Pudotetaan nimestä ensimmäinen kirjain pois ja vaihdetaan X:ään, johan lähtee.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.07.2007 14:40

Lainaus: Iiriva

Pudotetaan nimestä ensimmäinen kirjain pois ja vaihdetaan X:ään, johan lähtee.

No kappas kehveliä, enpä olis itse hoksannu!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.07.2007 14:42

Lainaus: Ximmo

No kappas kehveliä, enpä olis itse hoksannu!

Niinpä! Olen ilmiömäisen viisas!
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.07.2007 19:15
Felicia siksi koska se on kaunis naisen nimi ja samalla väännös latinan kissaa tarkoittavasta sanasta felis (korjatkaa jos olen väärässä?). Pidän kissoista, luulen että niillä ja minulla on jokin henkinen yhteys...
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.07.2007 19:22
Nimimerkkini keksin aikalailla nopeasti, ilman erikoista miettimistä. Barokkihelmi on epäsäännöllinen helmi, joka on silti hyvin arvokas, vähän niinkuin minä olen erilainen, mutta silti hyvin arvokas ihminen. Siitä se Barokki tulee
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.07.2007 21:23
Shade - varjo. Ei siinä mitään sen syvällisempää ollut. Varjohan vain olen jostakin siitä, mitä voisin olla. Tai olisin voinut olla.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.07.2007 21:27
Swanetten kehitin mielessäni vääntelemällä englanninkielen sanaa swan. (Olin siihen aikaan jotenkin kovin innostunut joutsenista ja ihailen niitä toki edelleen.) Nimimerkkiin liittyy itse kehittämääni symboliikkaa, jota en osaa kuitenkaan kovin selkeästi selittää joten jätän nyt selittämättä.

Swanettea käytetään myös naisennimenä ainakin jossain päin maailmaa, tosin aika harvinainen se taitaa olla. Taisin alkaa käyttää nimimerkkiäni ensiksi irc-galleriassa ja sieltä se siirtyi sitten vähän muuallekin ja olen tykästynyt siihen.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 19.07.2007 21:39

Lainaus: Swanette

Swanetten kehitin mielessäni vääntelemällä englanninkielen sanaa swan.

Aavistinkin näin olevan. Se on hieno nettinimi.

Tämä nimimerkki kuopassa pöllähti mieleen ihan sattumalta joskus pari-kolme vuotta sitten. Samannimiset kotisivut löytyy. Eipä siihen liity kummempaa jumalaista johdatusta. Kuopassa on kuopassa.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.07.2007 21:53

Lainaus: kuopassa

Se on hieno nettinimi.

Kiitoksia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit