Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2007 18:55
Mulla on vähän samantyylinen tarina kuin Iirivan nickillä, paitsi että kirjoitin kaverini kanssa fantasiatarinoita. Yritin ensin katsella valmiista kelttiläisistä nimistä itselleni (siis silloin päähenkilölleni druidittarelle) sopivaa mutta koska en semmoista löytänyt, kehittelin joskus 7. luokalla tämmöisen nimen, joka on tosin hieman muuttanut muotoaan ajan kuluessa. Nimeni oli ensin muodossa Sarwyn, sitten Sharwyn ja nyt Sharwynn
Kirjoittanut: Coraline (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2007 20:03
Minä koitin vain äkkiä keksiä jonkun nimimerkin tänne, kun tuossa vähän aikaa sitten rekisteröidyin ja näin hyllyssäni kirjan nimeltä Neil Gaiman Coraline varjojen talossa, josta pidän paljon ja siitä se sitten tuli.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.07.2007 21:08
Mulla on ollut muutamakin nick, mutta tää on jämähtänyt.
Halusin jonkun persoonallisen ja minua kuvaavan nickin, ja miespuolinen ystäväni kävi sitten heittelemään tyhmiä ehdotuksia, joista valitsin idiooteimman kuuloisen ja hyvinhän se istuu. Moni kutsuu nykyään nipsuttimeksi.
Ja onhan se paras mahdollinen kidutuskeino.
Kivesnipsutin meinaa myös minun sanastossani sitä terävähampaista klipsujuttua, millä laitetaan verhot kiinni kiskoille.

Toinen nick, mitä käytän on Aivoneste, mutta sillä nickillä esiinnyn vain yhdessä paikassa.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.07.2007 21:38
Nimimerkkini tuli entisestä Star Wars maailmassa käyttämästäni nimikkeestä joka oli Lord Chrystalis, siitä väänsin sitten Serpent Chrystalis, joka sitten loppuikin vain Chrystalikseksi. Kaikki siis sai alkunsa nimestäni, Christopher.

Tätä olen nyt sitten käyttänyt viimeiset pari vuotta... Ja tässä pysyttelen, n 98% ajasta vapaana oleva käyttäjätunnus/nick
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2007 22:29
nocturnal chimaira on minun " ammattinimitykseni " laulajana...
Enkä yhtään muista mistä se tuli
no tulvi taas mieleen tuokin joten, kävi niin luontaisesti laittaa se
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 17.07.2007 22:48
No minun nimeni on (kuten päättömiä kysymyksiä -topikissa jo selvisikin) Harry Potterin Luna Lovekivasta, koska minun on helppo samaistua kyseiseen hahmoon kirjoissa. Luna on niin erikoinen, mukavan hassahtanut ja kuvitelmissani hänessä on vähän samaa näköäkin kuin minussa.
Lovekiva tuntui sopivalta nimimerkiltä minulle, joten valitsin sen.
Ihan hillitön Potterfani en ole, mutta kaikki kirjat olen lukenut useampaan kertaan ja kai minua voi jonkin sortin faniksikin sanoa ainakin silloin kun olen innostuneimmalla päälläni.
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.07.2007 23:16
Voin syyttää nimimerkistä äitiäni, joka on aina tilaisuuden tullen kutsunut minua Ukuliksi. Ja surin joskus ettei minulla ollut lempinimä, vaikka sellainen oli olemassa kaiken aikaa ja aivan liian lähellä. Aikaa sitten deviantissa en miettinyt kovinkaan kauaa kun napsutin nimimerkin Ukuli ja vähän aikaa siitä totuin lempinimeeni. Uku on suora lyhennös siitä. xD

Ukuli on vanha suomalainen sana, joka tarkoittaa pöllöä.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.07.2007 00:29
Necroerotica = koska minulla on omituinen kiinnostus nekrofiliaa kohtaan, vaikka itse en semmoinen todellakaan ole.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 18.07.2007 09:22
Dark elf nimi omasta muutettuna. Oikeasti olisin Milia Malve (omalla koko nimellä) mutta miekkoseni sukunimen muutaessani siihen tuli Chaosbreather ja se kuulosti silloin vain paremmalta/mahtipontisemmalta.
Muutenkin tykkään nimeni toisesta nimestä lyhennettynä (se ei ole kuitenkaan tuo) Pitäisi kai vaihtaa nimensä etukirjain M-kirjaimeksi mutta sitten tulisi nimi mikä on monella.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.07.2007 12:21

Lainaus: Lovekiva

No minun nimeni on (kuten päättömiä kysymyksiä -topikissa jo selvisikin) Harry Potterin Luna Lovekivasta, koska minun on helppo samaistua kyseiseen hahmoon kirjoissa. Luna on niin erikoinen, mukavan hassahtanut ja kuvitelmissani hänessä on vähän samaa näköäkin kuin minussa.
Lovekiva tuntui sopivalta nimimerkiltä minulle, joten valitsin sen.
Ihan hillitön Potterfani en ole, mutta kaikki kirjat olen lukenut useampaan kertaan ja kai minua voi jonkin sortin faniksikin sanoa ainakin silloin kun olen innostuneimmalla päälläni.

eikös sillä ollu kermakaljakorkeista tehty kaulakoru ja pitää sen isäpapan höpötyksiä silkkana faktana
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit