Gootti.net

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.09.2012 11:43
Behemothin Satanica nimisestä levystä. Kuulosti niin kivalta ja rimmaa oikean nimeni kanssa niin hyvin, että ajattelin sitten ottaa tämän nimimerkin käyttöön.. Ja ei, minä en ole saatananpalvoja, vaikka nimimerkki antaakin niin ymmärtää :'D
Kirjoittanut: Shinigami (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.09.2012 23:30
Shinigami= Kuolon henki/kuolon jumala on Japanin kulttuurissa käytetty nimitys. Tosin, idean sain sarjasta nimeltä Death Note.
Kirjoittanut: Burana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.10.2012 21:30
Burana= Koska käytän paljon buranaa koska mun niskat on aina kuin betonia ja päätä särkee sen vuoksi. Lisäksi se kuullostaa kivalta kun sen sanoo ääneen

Tosin nykyään on ollu pakko vaihtaa jo merkkiä xD
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2012 09:19
Muuntelin joskus yhden roolipelihahmon nimestä. Muutin yhden kirjaimen.
Kirjoittanut: NemuritorNoapte (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2012 02:26
Moldovan/Romanian kielestä.
Kirjoittanut: ShadowPiratess (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.12.2012 20:07
ShadowPiratess tulee yksin kertaisesti siitä, että tykkään tietynlaisesta synkkyydestä ja merirosvoista. Karibian merirosvot ovat mielestäni historiallisesti mielenkiintoinen aihe.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2012 23:19
Yleensä Olen Nemecis/Nemesis, ja siitä lähtöisin taiteilijanimi "Neme".

Sitten jossain paikoissa on aina varattuna tuo Nemesis, niin olen alkanut viljelemään Nyxeriaa, joka on väännelmä "Nyx":stä. Ei sen syvällisempää merkitystä. Silti ehkä turhan kliseinen, mutta antaa olla
Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2012 20:55
Ööööö... Ei mitää käsitystä Se oli eka joka tuli mieleen
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2013 16:24
Joskus piti vaan väkisiä keksiä joku nimimerkki tänne ja en halunnut käyttää mitään samaa mitä käytän esim. joissain kuvagallerioissa.

Tykkään vedestä elementtinä tosi paljon, joten siksi kai tämä.
Kirjoittanut: Braindamager (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.01.2013 02:48
Braindamagerin äkkäsin kun keksin bändin nimeltä Dope Stars Inc., vuonna 2007. Tuon vuoden maaliskuussa olin hieman kyllästynyt nimimerkkiini Turnipsitonttu (joka taas oli lähtöisin Don Rosan () versioimasta, sittemmin suomennetusta Hortensia McAnkan solvauksesta) ja kuin taivaalta laskeutuen sain omakseni Gigahearts -levyn, jonka biisistä ''Braindamage'' pöllin nickini lähteen.

Siitä lähtien (kohta 6v, oho) olen pyörinyt erinäisissä yhteisöissä tuolla nickillä, tai sen variotaatiolla BrainD.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit