Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.07.2007 14:26

Lainaus: Iiriva

Miksi siis vaihtaa?

eipä kannattakkaan tota vaihtaa musta se on jsut semmoinen tosi nätti nimi
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.07.2007 14:29

Lainaus: Valkyria

Lainaus: Cata
Persoonallisuushäiriö

ui vitsit toi sopis mulleki! :O

Älkää pöllikö, mut tunnetaan sillä nimellä
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.07.2007 14:30

Lainaus: Cata

Älkää pöllikö, mut tunnetaan sillä nimellä

en pöllikkää mul niit omia nimiä riittää
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.07.2007 14:31
yksinkertaisesti siitä, että olen klovnikammoinen, enkä jaksanut keksiä mitään erikoisempaa, koska olen ajattelun puolella kovin laiska.
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2007 15:31
Noo, joskus halusin jonkun omituisen (?) kuuloisen, ja värkkäsin sitten yhden toisen nimen. Pyörin sillä, kunnes vaihdoin sen Mindrealiksi. Joka on siis lähes sama kuin toinen
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2007 17:43
Doucat tulee ystäväni veljen ja hänen ystäviensä kautta..itse en tuntenut koko tyyppiä enkä lievemmin ystäviään.Yht äkkiä he alkoivat kutsua minua doucatiksi.siksi olen omannut nimen ja nykyään kaikki tuntevat minut doucattina..Muistan kun joskus koulussa he huutelivat ruokikksessa MOI DOUCAT,MITES MENEE!?......oli mukavaa kun puoli koulua tuijottaa minua....
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.07.2007 17:58
Mun nimi tulee siitä yhdestä Batman leffasta, jossa oli hahmo nimeltä Poison Ivy (Myrkkymuratti). Olen monilla foorumeilla samalla nimellä, ja pelaan WoW:ia erilaisilla Poison johdannaisilla
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 17.07.2007 18:00
Azrael oli muistaakseni jokin muinainen hahmo vampyyritarustoissa, mutta idean omaan nimeeni keksin Arcana- sarjakuvasta.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.07.2007 18:07

Lainaus: Iiriva

Miksi siis vaihtaa?

niinpä... miksi vaihtamaan hyvää nickiä
Kirjoittanut: Akhkharu (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2007 18:15
Nimimerkkini juontaa juurensa jonnekkin n. neljän vuoden taakse kun aloin ahmimaan Lovecraftin novellikirjallisuutta. Lueskellessani niitä osui sitten silmään karran jos toisenkin tuo Necronomicon -opus mitä kummallisimmissa asiayhteyksissä. Täytyihän sitten tätä "loitsukirjaa" käydä tutkimaan tarkemminkin ja jostain netin syövereistä sen löysinkin. Akhkharun nappasin sieltä eräästä loitsusta. Sana on siis muinaista sumerian kieltä ja tarkoittaa vampyyriä. Olenkin käyttänyt sitä siitä asti foorumeilla sun miulla sivustoilla, noin erikoinen nikki kun harvoin on varattu. Semmoinen tarina minun nimimerkilläni
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit