Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Firestarter (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.07.2007 22:20
Noh, Prodigyn biisistä oikeastaan, vaikkakin myös Kingin kirjan luin joskus nuorena ja pidin siitä paljon. Aika kiero nicke joten sopii myös miulle, huumorintajuni kun on varsin sairas ja sarkastinen.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.07.2007 23:05

Lainaus: Firestarter

Noh, Prodigyn biisistä oikeastaan

Mä arvasin heti, että se on siitä
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.07.2007 23:53
Luin joskus vuosia sitten kirjan "Avalonin usvat" joka muutti elämäni kokonaan. Päähenkilönä siinä oli Morgaine niminen verhotar (Kuningas Arthurin sisar) ja Cradle of Filth laulaa biisissään "Haunted Shores" tästä naisesta nimellä Morganna, joten siitä nettinimeni. Täällä foorumilla minun piti jostakin kummasta syystä väännellä se Morugannaksi, joka taas on "japanilainen muunnelma" Morganna nimestä.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.07.2007 23:53
TheSecret, eli salaisuus. Se tulee siitä, että haaveilen tietäväni kaikki maailman salaisuudet ja mysteerit. Lisäksi sana on minusta erittäin kaunis, joten omin sen itselleni. vaikka se onkin hyvin yksinkertainen, eikä sen keksimiseen tarvittu mitenkään mielettömästi mielikuvitusta, silti se on harvoin varattu.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.07.2007 01:18

Lainaus: TheSecret

Lisäksi sana on minusta erittäin kaunis, joten omin sen itselleni

haistoinko itserakkautta vai sanoitko itseäsi tahattomasti kauniiksi .
Mutta kyllä minä uskonkin sen
  • Lähetetty: 20.07.2007 11:03

Lainaus: nocturnal_chimaira

haistoinko itserakkautta vai sanoitko itseäsi tahattomasti kauniiksi .
Mutta kyllä minä uskonkin sen

puhuin sanan "thesecret" olevan kaunis, en minä itsestäni tiedä.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.07.2007 17:31

Lainaus: TheSecret

puhuin sanan "thesecret" olevan kaunis, en minä itsestäni tiedä.

kappas, mie luin väärin
  • Lähetetty: 20.07.2007 19:46

Lainaus: nocturnal_chimaira

kappas, mie luin väärin

ei mitään, semmosta sattuu
Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.07.2007 20:21
Omani tulee muistaakseni siitä, kun kerran eräs kaverini kommentoi kissaani nimellä "khissa"
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 20.07.2007 20:38
Ihan pikkuvauvasta lähtien kutsuttu Ninniksi. En sit viittiny laittaa mitään "pimeyden enkeliä" tai vastaavaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit