Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Tupsu (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.06.2008 13:01
Lyhyt tukka keesillä, luulin olevani tosi rock mut miehen mielestä tupsu. Aikas sööttii...
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.06.2008 13:35
Lyhyesti: nimestäni Ainoastaan lisätty e-kirjain loppuun
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.06.2008 19:57
Vampyr on vähän persoonaton nimimerkki, mutta en ole tosiaankaan hyvä keksimään tämmösiä juttuja niin väänsin vampyyri- sanan norjan kielelle.
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2008 21:03
liiankin suora lainaus sillä hetkellä soineesta borgirin biisistä, paremman puuttessa tälläinen.
Kirjoittanut: Dragoon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2008 03:13
Lohikäärmeistä.
Olen kiinalaiselta horoskoopiltani lohikäärme ja kiinnostus lohikäärmeitä kohtaan on sellainen että ehkä otan lohikäärme tatuoinninkin.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2008 03:16
^Dragoon tarkoittaa myös rakuunaa, eli ratsuväkeä jotka kuitenkin jalkautuvat taisteluun. Minäkin olen muuten kiinalaiselta horoskoopiltani käärmelohi.
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2008 05:37

Lainaus: Kamalatar

kamala

Mitä tai keitä ovat kamalat? Nistejä?

Eld = liekki tai tuli.
Naard = nörtti.

"Hei Eldis, onks sul tulta?"
"Beibi, mä olen tulta."
Kirjoittanut: Passion and Ruska (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2008 22:56
Embassy of Silencen parhaasta biisistä "Passion and Savagery" + krapula/väsymys/kännitilasta johtuvasta inside läpästä "Ruska Festival" = 3pv kestävä "kakkafestivaali", jokaisen esiintyjän välissä esiintyy Ari "Kakka" Peltonen esittäen kuumimmat hittinsä(muistaakseni jostain tommosesta lähti läppä)...
Kirjoittanut: Gothic romance (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.07.2008 16:51
Gothic romance = Cradle of Filthin biisi
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.07.2008 17:16
Oma nimimerkkini tulee suoraan käytöksestäni. Olen todella huono vastaamaan kysymyksiin suoralta kädeltä, joten yleensä vastaan vain jotain örinää. Ajan saatossa olen huomannut, että "no groor" sopii moneen tilanteeseen, joten sitä onkin sitten tullut käytettyä. Siitä johtuen olen groomeri.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit