Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2011 11:10
Kaikki yleisimmin käyttämäni nimimerkit sattuivat olemaan varattuja, mm. Eleanor joka tarkoittaa minulle maailman kauneinta autoa. Ne jotka on leffan nähny niin tietää mitä tarkoitan
Mutta sitten meni jo mielenkiinto kun mikään ei käynyt ja satuin juuri tuolla hetkellä kuuntelemaan Dope Stars Inc. - Platinum -biisiä niin laitoinpa sen kun en enää muuta keksinyt ja sattui olemaan vapaa. (Mielikuvituksetonko.. noh)
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:21
Simppelisti se on "Stagename"ni.
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2011 19:27
HNC, koska N:n päälle ei saa plussaa (eikä C:n perään ylös miinusta helposti). Tuohan on isovetysyanidi, joka on harvemmin esiintyvä muoto vetysyanidista, jolle taas on pari muutakin nimeä mm. sinihappo ja preussinhappo. Tunnetuin käyttökohde lienee tappaminen, kun se sattuu olemaan aika tehokas myrkky. Ehkä osittain kiinnostuksesta aihetta kohtaan (ja muutamasta muusta syystä, joita ei voi muistaa sen tarkemmin) siitä joskus muodostui nimimerkki, josta pidän aika paljonkin.
Kirjoittanut: Florina (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2011 20:47
Florina on lempihahmoni Fire Emblemistä, joka tällä hetkellä on lempi pelini. Ja nimi on mielestäni kaunis, eikä liian erityinen.. Minun on aina hankala keksiä mitään omalta tuntuvaa nimimerkkiä, jonka muistaisin.
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2011 12:24
ai ai tuo oli aika hankala kysymys.
Taisin vain pyöritellä tavuja päässäni ja niin se sitten muodostui, se siis vain putkahti päähäni.
Outoa
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2011 21:01
Mun nimimerkki tuli siit ko mietin jonku sanan mitä jokku ei ehkä tietäs. Sit muistin yhen ohojelman jos kysyttii yheltä ukolta et oliks se nähäny hohon. Siit mun nimi sit tullee.
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 09:31
Se tuli sanoista Anime+emo. Siinä on vähän tykkäämisen kohteitani. Tykkään animesta ja mangasta ja gootti ja emo tyyleistä. xDDD
Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2011 20:01
Olen suuresti kiinnostunut tähtitieteestä ja avaruudesta ylipäätään (siinä määrin missä tällä tietotasolla ja koulutuksella nyt voi olla ), ja halusin nimimerkikseni jonkin tähden nimen. Vega on alfa Lyrae, eli Lyyran tähdistön kirkkain tähti. Wikipedia tietää kertoa että se on myös toiseksi kirkkain tähti pohjoisella tähtitaivaalla. Sattumoisin Frostbiten -nimisessä vampyyrileffassa on samanniminen hahmo, johon jostakin kumman syystä tykästyin (itse elokuvan kustannuksella... Ei ollut minusta mitään hohdokkaimpia tekeleitä lajissaan). Ehkä alitajunta hieman vaikutti nimen valintaan... Kyseessä ei siis ole mikään pöhkö referenssi veganismiin, mikä tuli itselleni jälkijättöisesti mieleen.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2011 23:21

Lainaus: Vega

Olen suuresti kiinnostunut tähtitieteestä ja avaruudesta ylipäätään

Anteeksi OT mutta nyt on ihan pakko hehkuttaa että vihdoin joku kanssani samaa rotua! Tää on niin harvinaista mulle että nyt on oikein pakko uhrata sen takia yksi kommentti.

Jos nyt aiheesta puhutaan niin olenkin tänne jo kertonut että nimimerkkini tulee Onyxista johon on vain vaihdettu A koska nimeni alkaa sillä kirjaimella sitten sitä vähän hienosteltu ja lisätty se ia sinne loppuun ethäs shillai.
Kirjoittanut: abraxas (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.10.2011 00:03
Generaattorista löytyny random, vaikka kyl oon vähän synkkis, ja sellainen introvertti tyyppi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit