Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2010 13:40
Vaulderie on World of Darkness -ropemaailmasta, Vampire-genrestä tuttu termi, jolla viitataan Sabbatin vampyyrien erääseen veririittiin.

Tai sillä voidaan viitata tähän...
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.11.2010 21:13
Lord Byronin Byronic Hero (google it, liian pitkä juttu kopioitavaksi tähän.) Kai se kuulosti tarpeeksi mielenkiintoiselta, ja jonkin verran samaistun byroniseen sankariin, vaikken ihan niin kiehtova ja mystinen persoona olekaan (jotain häiriintynyttä narsismia kenties, kun oletan itsestäni liikoja?)
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2010 09:26
Edellinen nimimerkkini Addicted oli mulla vuosia, sillä olin riippuvainen vaikka mistä, lähinnä vain kaikki redbull sun muut, ei mitään vakavempaa. Kyllästyin kuitenkin siihen, joten nykyinen nimimerkkini tulee suojelukivestäni Onyksistä, joka on kreikaksi Onyx. Oma nimeni taas on Anna, josta tulee A alkukirjaimeksi. Olen vain koristellut nimeä Anyx pidemmäksi, jolloin siitä tuli Anyxia
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2010 12:24
Sanakirja.org väitti minulle, että wymiociony on puolaa ja tarkoittaa oksennusta. Sittemmin sain kuulla Vampirefreaksista puolalaiselta ihmiseltä, että se on wymiociny tai rzygi. Perkele.
Ja tuo oksennus... Eräänä päivänä mietin novellini päähenkilölle kutsumanimeä. Mieleeni tuli sana Vomitophobia (jota käytän nimimerkkinäni mm. hevostalli.netissä), jonka lyhensin Vomitiksi. Myöhemmin, Myspaceen rekisteröityessäni, tahdoin keksiä sinne jonkun erikoisemman nimen. Sanakirja.orgin avulla siitä tuli Vomit van Uitwerpselen. WYMIOCIONYä käytän sen takia, ettei minua sekoiteta IRC-gallerian kauniiseen Vomit-nimimerkillä esiintyvään ihmiseen. Ja halusin kirjoittaa nimimerkkini isolla, koska se näyttää niin paremmalta. (Ai mikä sekava viesti? o.o)
Kirjoittanut: Literatura (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.11.2010 23:30
Tulee monenkin kielen sanasta "literature" eli kirjallisuus. Siitä vaan väänsin jotain kenties naisen nimen kuuloista.
Kirjoittanut: TyynePred (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.12.2010 11:21
Tyyne nimi tulee ukilta, joka sen keksi minulle lempinimeksi. Kaikki mun kamut ja opet sanoo aina "Tyyne hei!" Ja tuo Pred lyhenne tulee predatorrista.
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 11.12.2010 20:00
Viikatemies kiehtoo minua kovin, ja tunnen olevani hieman hänen kaltaisensa, pitkää mustaa hupullista takkia kantava, hiljainen ja ihmisissä ennakkoluuloja herättävä tyyppi. Miss viittaa, yllätys yllätys, naispuolisuuteen. Olisin pistänyt nimimerkikseni yleisesti netissä käyttämäni Gehennan, mutta se oli varattu, joten keksin tämän tähän hätään, oikea omaperäisyyden huipentuma tulikin.
Kirjoittanut: illegalll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2011 17:24
Mie keksin nickkini joskus aikoinaan kun katselin jotain dvd:tä. Siinä alussa oli joku että leffojen kopioiminen on laitonta, tietysti luki englanniksi. Sit mie mietin että "onpas kerrassaa kutkuttavan jännä ja kova sana". Ja koska galleriassa nickki illegal oli varattu, lisäsin siihen kaksi ällää lisää. En yhtä, koska se ois vaikuttanut siltä että oisin sen vahingossa kirjottanut väärin. Ja siitä lähtien olen ollut illegalll.

PS. Eräällä irccikannulla tuosta on väännetty villegalle, joka on lievästi ärsyttävää.
Kirjoittanut: Dieudonne (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2011 22:31
Hätäisesti valitsin nimimerkiksi muuallakin käyttämäni Dieudonnen, jonka bongasin kaaaaauan kauan sitten jostain lukion historiankirjasta. Se oli Ludvig XIV:n lisänimi, ja tarkoittaa Jumalan antamaa tai Jumalan lahjaa. Ei kuvasta omaa suhtautumista itseeni millään tavalla, mutta on mielestäni mukavan pompöösi ja kirjoitusasultaan kaunis.
Kirjoittanut: Razorcutter (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2011 02:05
Razorcutter on pikaisesti keksitty ja melkoisen tylsä vitsi "viiltelykliseestä". En ole masokisti tai edes masentunut vaan tämä nimimerkki on mallikappale ns. upeasta mustasta huumorintajustani
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit