Gootti.net

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Mechanimal (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.07.2010 02:54
Mechanimal tulee Marilyn Mansonin biisistä ja albumista Mechanical Animals n__n käytin tätä viimeeksi pari vuotta sitten, ja nyt kun tänne rekisteröidyin niin päätin ottaa uudestaan käyttöön.
Miun usein käyttämäni Hellektrostar kun oli jo varattu.
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.09.2010 22:37
Lauri on etunimi ja Ghost, no, aave on aina hyvä. Mielikuvitus huipussaan.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.09.2010 23:50
Pidän aika paljon tietyistä äänteistä kirjainyhdistelmistä. Sanat gryphon ja griffin (aarnikotka) kuulostavat minusta kivoilta sanoilta ja niiden sanominen on kivaa kun sana rullailee suussa. Lisäksi pidän aarnikotkista. En kuitenkaan pidä substantiivininickeistä. Siispä vääntelin ja kääntelin kirjaimia ja äänteitä ja siitä syntyi Giffirt.

Kuljen netisssä nykyisin oikeastaan kahdella nickillä. Tällä, ja toisella jota käytän kaikkialla muualla. Jostain syystä olin niin lapsellinen/varautunut/jotain, että halusin erillisen nickin tänne. Kai, koska toinen nickini on sellainen jolla minut löytää ihan kaikkialta joten anonyymiyden idea on siitä vähän ikäänkuin hävinnyt. Ja joskus on kivaa olla anonyymi. Pienellä kaivelulla sen toisenkin nickini kyllä löytää jo tältäkin foorumilta, eikä se mikään Suuri ja Synccä Salaisuus ole. Lähinnä pitkästä aikaa teki mieli jorista piilosta käsin.

Vuosien varrella on ollut muitakin nickejä, mutta ne olen tietoisesti karsinut pois. Yksi vakionick helpottaa asioita, etenkin kun molemmat nickini ovat vähän randomsanaväännöksiä, joten kaimoja ei ole vielä kummankaan kohdalla tullut vastaan. Joskus teininä käytin nickejä Ocean Moon (Olin omapåeräinen ja otin vain kaksi peräkkäistä sanaa jostain Enyan biisistä) ja Haltiatar (persoonallisuuden multihuipentuma, eikö vain?) Haltiattaresta sitten myöhemmin väännettiin Halde, jota käytin myös.

Tykkään kun ihmiset ovat keksineet oivaltavia ja hauskoja nickejä. Siitä saa aina pisteitä. Ja kateutta, koska "höh, miksen mää keksinyt tota!"
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2010 21:15
"Pähkinähiiri" oli Mary Shelleyn piilonimi, kun hän kirjoitti Frankensteinia.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.09.2010 21:25
VariSami... Vähänkään suomen kieltä tunteva kyllä osaa nähdä, mistä se tulee. Selitetään nyt kuitenkin sen verran, että varis on lintu, johon tunnen erityistä hengenheimolaisuutta, ja Sami on oikea etunimeni. Variksesta tosin sen verran, että ymmärrän kyllä, ettei niillä ole mitenkään erityisempää sielunelämää (vaikkakin kyseisen haaran linnut tunnetaan keskimääräistä "älykkäämpinä"), ja hengenheimolaisuuteni perustuu variksen ulkoisiin piirteisiin ja kyseiseen lintuun liittyviin symboleihin. Lisäksi se sopii hyvin goottifoorumille, vaikka olen käyttänyt sitä paljon muuallakin.
Kirjoittanut: Colma (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2010 14:20
Colma, yksi Bucketheadin parhaimmista albumeista..
Ja juu, tämäkin erittäin mielikuvituksellinen
Kirjoittanut: SpeedCutter (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2010 07:32
SpeedCutter, nnoh se on vakio nikiks jumittunu viitisen vuotta sitten pitkän pohdinnan jälkeen.

Speed. siis nopeus koska olen yleisesti ottaen nopea liikkeinen ja edes takaisin sinkoileva (harvemmin onneksi hätä housu )

Cutter. leikkaaja/leikkuuterä päivästä riippua mutta kuitenkin johtuen kiinnostuksesta erinäisiin teräaseisiin etenkin tikarit ja lyhyt teräiset miekat
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.09.2010 11:33
Ei ole oma nimimerkkini mikään mielikuvituksen huipentuma. Joku nimimerkki piti keksiä, kun tänne foorumille tulin ja taustalla soi Darkthronen biisi "Natassja in eternal sleep". No, sehän oli ihan passeli nimi. Minulla ei siis ole venäläisiä sukujuuria, tietääkseni.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2010 10:48
BlutEngelistä pikkuruisella muokkauksella
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2010 12:14
SuZiC on kaikessa tylsyydessään vaan yksi muunnos mun oikeasta nimestä (Susanna). Kaverin muksu kutsu mua aikanaan Susiksi-tädiksi, kun ei saanut Suskia taipumaan suussaan=)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit