Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2010 10:51
Nimimerkki tulee sarjakuvani päähahmon etunimestä.
Meinasin aluksi rekisteröityä tännekkin vakionickilläni,
mutta päätinpä sitten valita tuon.
Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.07.2010 15:16

Lainaus: Damianos

Nimimerkki tulee sarjakuvani päähahmon etunimestä.
Meinasin aluksi rekisteröityä tännekkin vakionickilläni,
mutta päätinpä sitten valita tuon.

Hei siistiä! Sarjakuvia. :3 Haluasinpa nähdä/lukea tuon sarjakuvasi. :3

/OT
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2010 12:16

Lainaus: Astra Zorin

Hei siistiä! Sarjakuvia. :3 Haluasinpa nähdä/lukea tuon sarjakuvasi. :3

Kunhan joskus etenen siinä vähän paremmin, niin sitten voin sen sinulle näyttääkkin : >
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2010 23:52
Minua kiehtoo kauhutarinat elävistä nukeista, joten nimimerkkini on tullut siitä. Ja sana "charmed" on niin kaunis sekä merkitykseltään, että muuten vain. Halusin nimimerkkini olevan ehdottomasti englanninkielinen koska se kuullostaa korvaani paljon kauniimmalta kuin suomi.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2010 18:38
Swiine tulee sanasta sika, eli swine... hehheh, onkin hirvee yllätys että pikkuveli rupes mua swiineks sanomaan. ja se nimenomaan lausutaan kahella iillä, ei siis "svain" Kiitos vaan pikkuveljelle ja naapurinpojalle hyvästä vakionikistä
Kirjoittanut: Nightbreath (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.07.2010 01:53
Nimimerkkini juontaa siitä että tykkään hiippailla varjoissa. Ja myös lähes pimeässä (omastamielestä kohtalaisen hyvä hämäränäkö) ja säikytellä pahaa aavistamattomia ihmisiä jotka valojen alla kulkee... No ei kai. Aina parempi, mitä vähempi näkee. En pelkää ihmisiä. Rakastan rauhaa ja olla, out of sight. Siitä siis Nightbreath. Kun luulit näkeväsi jonkun. Eheh
Aluksi meinasin vanhalla nikillä kirjautua, joka on valkodelffiini. Helevatin vanha nikki tuokin. Delffiineissä jotain jännää. Ja "valko" kuvasti luonnettani, olen "liian kiltti" kuten joku se ilmaisi. Liian kiltti ei voi olla, on vain ilkeitä ihmisiä. Mutta joo, tuosta syystä on vaikea olla aktiivisesti läsnä, ennenkuin paremmin tutustuu, ja siihen asti, pysyttelen varjoissa.
Eiköhän tää dialogi tähän riitä.
Kirjoittanut: teufelfaust (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2010 05:54
Kuuntelin Turmion kätilöiden biisiä "Pirun nyrkki", samaan aikaan luin Wikipediasta artikkelia panssarinyrkistä (saksaksi "Panzerfaust")
välähti: "heyyy! Teufelfaust=pirunnyrkki, h_lvetin hieno keksintö!"
Kirjoittanut: Criceto (Nimetön)
  • • Muokkasi: Criceto
  • Lähetetty: 14.07.2010 09:50
Mietin tarkkaan minkä otan ja mikä on helppo muistaa. Lopulta päätin vain matkia äitiäni.

Lainaus: Kedira

kedi=kissa (turkin kieltä)

Criceto on italiaa ja tarkoittaa hamsteria, olen ihan hulluina hamstereihin. Ja minulla onkin jo yksi campellin kääppäri ja hommaan roborovskeja jotka ovan kääppäriä puolet pienempiä.
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • • Muokkasi: Teme95
  • Lähetetty: 15.07.2010 08:11
Lempinimeni on Teme sekä syntymävuoteni -95, simply.
Vakionickiä ei ole, pitäisi keksiä joskus kun tulisi mieleen jotain...
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.07.2010 14:32
Morso on varmaan joillekin tuttu nimi, koska se lastenohjelmasta. Hahmo oli pelottava ja kiusasi kaikkia, vähän niinkuin minä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit