Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2010 09:34
Asatrulaisuudestanihan nimimerkii tulee. Niflheim, Sumun koti on jään ja tulen valtakunta, yksi Yggrdassilin haaroista. Kiinnostuneet voivat lukea täältä lisää.
Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.03.2010 16:41

Lainaus: Niflheim

Asatrulaisuudestanihan nimimerkii tulee.

Oluthaarikat yhteen ja Asgårdin possua pöytään! Paikalla on samanhenkistä seuraa!
(hups, off-topic)
*poistuu takavasemmalle*
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.03.2010 21:33
Tuli joskus nuorena tarve kehittää parempi nimimerkki aiemmin käytetyn tilalle, koska siitä väännettiin kaikkea typerän kuuloista. Fantasia kun on pienestä pitäen ollut lähellä sydäntä, niin piti keksiä jotain hyvältä kuulostavaa ja ei-niin-tavallista, joten kirjainten pyörittelystähän se Dineara sitten muotoutui. Ja tietty piti olla uniikki, ettei mene sekaisin jonkun muun kanssa. Edelleenkin arvostan niitä, jotka näkee vähän vaivaa nimimerkkinsä eteen, maailmassa on ihan liikaa niitä saatananpalvoja666 -tyyppejä
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2010 14:42
Nimimerkkini on Agatha Christien erittäin hyvästä kirjasta "Kymmenen pientä neekeripoikaa" , tai nykyään se taitaa olla "Eikä yksikään pelastunut" . Mutta enivei, siinä on eräs henkilö, jolle Constance Culmington -niminen nainen kirjoitti kirjeen. Minusta tämä oli aivan oivallinen ja kaunis nimi. Iskostui mieleeni vuosiksi, ja tämä foorumi oli sitten loistokas paikka käyttää kyseistä nimeä.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2010 15:20
Joskus kauan aikaa sitten joku kaveri keksi vaihtaa kahden kirjaimen paikkaa etunimessäni.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.04.2010 10:19
Hahhaa, nimimerkki vaihtui, kun sain viimein keksittyä mikä olis hyvä uudeksi. Eli siis. Kun edellinen nimimerkki darkAngel oli valittu sen kummempia miettimättä, no totta helvetissa tuloksena on hyvin kliseinen nicki. No tää on mua jo pitkän aikaa mietityttänyt että mikä olis parempi. Naamakirjassa sitten tuli joskus tehtyä semmonen testi kun että mikä sopisi lempinimeksesi (tjsp) niin tuloksesksi tuli Routa. Ja koska routa on miun mielestä vähän liian maskuliininen tuollaisenaan, niin lisasin siihen sen tar etuliitteen ja tuloksena on itseä miellyttävä Roudatar. Tuo on kerenny mulla olemaan jo ehkä jonkun puol vuotta mesen näyttönimenä ja tässä yks ilta nukkumaan mennessä tajusin että tuohan se olisi kiva ja siitä se sitten lähti. Eli jos joku ihmettelee että mihinkä se darkAngel hävis niin en mihinkään. Tästä päivästä lukien siis nimellä Roudatar. Over and out.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 20.04.2010 16:55
"Suora" suomennos entisestä nimimerkistäni, BlackWolverista (joka oikeasti tarkoittaa mustaa sudenmetsästäjää, josta musta on peruja lempiväristäni ja sana wolver bongattu Sonata Arctican biisistä Ain't Your Fairytale...mulla tais olla silloin joku muutoskriisiangstit meneillään ) Kiitos veskin, jouduin luopumaan hienosta angstinimestäni
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2010 12:16
Nimimerkkini tulee hämähäkistä jne. Monia syitä...
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2010 23:34
Pikkusiskoni kutsui minua yhteen aikaan aina siskoksi tai isosiskoksi, ja opiskelin itse japania, joten yhdistin nämä kaksi, sillä oneesan tarkoittaa isosiskoa. Minulla on aina hirmu kriisi nimimerkkien keksimisessä, kun tahtoisi sen kuvastavan jollain lailla minua, mutta että ei olisi niin käytetty.. enpä muuta keksinyt tähän hätään sitten
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2010 23:43

Lainaus: BlackWidow

Nimimerkkini tulee hämähäkistä jne. Monia syitä...

Syöt kumppanisi aina rakastelun jälkeen?

Ei kai sinulla vain ole sukua Venäjällä?

Ei siinä mitään, siistejä elukoitahan ne ovat. Ovat kyllä yksiä luonnon gooteimpia otuksia. Täysin mustia ja kehossa vielä tiimalasin, eli yhden kuolevaisuuden symbolin, muotoinen läikkä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit