Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.10.2007 08:10
Hmm, ja tosiaan minä en mesessä päivittäin edes nykyään ole kun käytän sitä vain täällä poikakaverin luona. En oo vaivautunu nettiä hommaamaan kämpille kun töissä tuijotan tietsikkaruutua koko päivän ja sitten voin miehekkeen luona myös nörtätä. Mutta enköhän vielä joskus palaa siihen että mese on päällä 24/7, kun vain nettiyhteys tavoittaa meikäläisenkin koneen.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.10.2007 17:32
kaipailisin uusia kavereita.koska noita vanhoja ei oo enää paljo jäljellä ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin.kun tuntuu että niillä vähällä kaverilla mitä mulla on niin niilläkin on omat kiireensä ja välillä olo tuntuu aika yksinäiseltä.saa ottaa yhteyttä joko yksärillä tai mesen kautta.ossan lisään tohon loppuun. kukka--maaria@hotmail.com
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Rivet Doll
  • Lähetetty: 03.10.2007 20:56
Voin sanoa kaipaavani uusia tuttavuuksia kun en niitä ystäviäkään paljoa omista olen vain liian ujo uskaltamaan tutustua uusiin tuttavuuksiin :/
Minäkin olen tällainen tietokoneen orja että mesessä päivät pitkät ja alkaa tuntua että yksin siellä saa jutella kun ei muita ole :/
No sanonpa nyt sen mitä kaikki muutkin että saa minullekin tulla juttelemaan jos uskaltaa tai hiukankin kiinnostaa minä en todellakaan syö minä pysyn kolossani viimeiseen asti
Kirjoittanut: Eternal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Eternal
  • Lähetetty: 03.10.2007 22:24
Minutkin saa lisätä jos haluaa: mies__(at)hotmail.com eipä noita suomalaisia kavereita minun msn:ssä paljoa olekkaan melkein kaikki saksalaisia...

Muutenkaan ei ole oikeastaan yhtään samanhenkistä kaveria joten olisi kiva saada niitä lisää.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.10.2007 11:05
Mulleki saa tulla juttelemaan vapaasti kaikki halukkaat. Ja mesee saa kysyä
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.10.2007 21:16

Lainaus: AuroraBorealis

Joku oli lisänny miut meseen

Minä lisäilin ^_____^'

Toivottavasti ei ole kova pettymys.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.10.2007 21:18
No kai sitten minäkin >.<
näytän mahtavan pissis osoitteeni jossa on msn: i
frimu92@hotmail.com
Eihän sitä kukaan onneksi edes tarvitse :P
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.10.2007 22:16

Lainaus: Evelyn

Mihin ne katoaa? Onko ystävät kuin sukat, aina vähintään yksi on teillä tietämättömillä?

Jotain sinnepäin.. Kun ihmiset muuttaa niin jotenki se menee valitettavasti siihen että tulee huonosti pidettyä yhteyttä..
Ja kai mä olen jotenkin pelottava tai jotain kun mä yksikseen jään..
Kirjoittanut: Silvery (Nimetön)
  • • Muokkasi: Silvery
  • Lähetetty: 06.10.2007 14:08

Lainaus: Divina

Minä haluaisin myös uusia kavereita. Vanhat kaveritkin ovat kadonneet.

Samoin! Nykyisin elo on varsin yksinäistä ja olisi enemmän kuin ihanaa saada uusia kavereita.

Mese ja/tai mailiosoitteen saa, kun yksärillä minua heittää

edit:typo
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.10.2007 16:05

Lainaus: Silvery

ja olisi enemmän kuin ihanaa saada uusia kavereita.

Niin olis
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit