Gootti.net

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.02.2014 15:05
Kaipailen kovasti uusia tuttavuuksia! Elikkä olen tämmöinen nuori nainen Savosta päin, ja yli kolme vuotta ollut taukoa ettei ole tullut täällä foorumilla pyörittyä. Nyt elämäntilanne sellainen, että haluaa avartaa maailmaa ja tutustua uusiin ihmisiin ja elää vihdoin! Ikää ja paikkakuntaa katsomatta ottakeehan yhteyttä! Ja sukupuolellakaan ei väliä, mutta tällähetkellä olen ihan sinkku, joten en nyt pientä flirttiäkään pane pahakseni. :P Tykkään jutustella kaikesta mahdollisesta ja syvällisestäkin kun melko tunteellinen ihminen olen. Olisi ihanaa tutustua uusin ihmisiin joten ihan innolla odotan juttukaveria vaikka skypen kautta tai mukava olisi kasvotustenkin jonkun kanssa hengailla Viestiä voi laittaa vaikka aluksi s-postiin: angel_maiju@hotmail.com. ja varmaan tuolla minut skypestäkin löytää.
Kirjoittanut: Vector (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.03.2014 15:03
Täällä olisi yksi, joka mielellään tutustuu uusiin olentoihin. Vaikutan Turun alueella, mutta tutustun mielelläni myös muilla alueilla oleileviin. Olen 23 vuotta ihmisten vuosissa, mutta sinä voit toki olla nuorempi tai vanhempi. Sukupuolella ei niin väliä. Rupattelen mielelläni niin netissä, puhelimitse kuin myös kasvotusten. Katsasta profiilini ja ota yhteyttä jos kiinnostaa!
Kirjoittanut: Chiyo (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.03.2014 13:20
Olen uusi tällä foorumilla ja haluaisin kovasti tutustua uusiin ihmisiin ! Haluaisin jutella mielellään netin tai kikin välityksellä kaikesta mahdollisesta (: Olen pian 14 vuotta täyttävä tyttö Helsingistä ja toivoisin 13-16 vuotiaita juttukavereita. Sukupuolella ei niinkään ole väliä. Mulle voi tulla juttelemaan vaikka kikissä (ChiyoRawr), jos kiinnostaa.
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2014 10:41
Nakutellaampa tänne jälleen kerran ilmoitusta! Aina joka kerta on tätä kautta joku mukava uusi tuttavuus löytynyt

Täytän tässä kuussa 22 vuotta ja asustelen avomiehen kanssa Keravalla. Opiskelen tällä hetkellä vaatetusalaa AMK:ssa. Harrastuksiin kuuluu taiteilua, askartelua ja leipomista. Lumousta lukuun ottamatta ei ole aikoihin pahemmin tullut kierreltyä klubeilla, mutta kaikenmaailman muissa tapahtumissa kyllä vipellän mieluusti. Olen aina aluksi vähän ujo, mutta kyllä se sitten siitä pikkuhiljaa...

Hakusessa olisi uusia tuttavuuksia ennen kaikkea näiden koordinaattien läheltä, mutta kyllä kaikki muutkin ovat enemmän kuin tervetulleita! Toivoisin tutustuvani ihmisiin joiden elämän tavoitteisiin kuuluu muutakin kuin haalia kasaan seuraavan viikonlopun kaljarahat. Aluksi voi vaikka tulla juttukavereiksi vaikka tämän foorumin tai sähköpostin kautta. Toivottavasti jotakuta nappaa! '
Kirjoittanut: Panzergoat (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2014 13:50
Onkos täällä ketään Suuresta ja Mahtavasta Kouvostoliitosta? Itse muuttanut reilut 3kk sitten ja jo vanhojen kavereiden lisäksi täältä olisi mukava löytää samanlaista seuraa.
Kirjoittanut: Mirandaa (Jäsen)
  • • Muokkasi: Mirandaa
  • Lähetetty: 02.04.2014 17:19
Täällä olis kohta 14 vuotta täyttävä tyttö, joka kaipais juttukaveria.. voi lähettää viestiä yv tai kikissä. KIK: HIMster
Kirjoittanut: psykopompos (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2014 03:14
Hei!

Olen löytänyt tämän tummemman puolen itsestäni isommin vasta viime vuosien aikana ja näin ollen olisi elämässäni tilausta uusille ihmisille, joiden kanssa voisi lähteä gootahtavan rintaman keikoille, klubeille, tanssimaan ja muihinkin tapahtumiin (Hkissä). En itse käytä alkoholia (enkä muitakaan päihteitä) enkä polta, mutta minulle on ok, että sinä otat yhden-muutaman. Kunhan pysyy vain sellainen tietynlainen turvallisuuden- ja läsnäolon tunne kanssasi, keskusteluyhteys. Olen nimittäin sen verran herkkä, että tällaisilla asioilla on suuri merkitys itselleni.

Hieman minusta:

Olen 34 v nainen ja tällainen jännä sekoitus tummuutta ja valoisuutta.

Kiinnostuksenkohteitani ovat mm. liikkuminen luonnossa ja luonnon syvä ihailu, luonnon pyhyys, tummasävyinen muoti (lähinnä dark avant-garde & minimal, rock, goth...), luovuus, käsillä tekeminen, villi mielikuvitus, ideointi, organisointi, uskontotiede, antropologia, historia, estetiikka, taidehistoria, taidemuseot, taide ylipäätään lähes kaikissa muodoissaan, luovuus, taide- ja luontovalokuva, museot, kirjastot, okkultismi, lukeminen, erilaisten asioiden tutkiminen, kirjoittaminen, teatteri, bloggaaminen ja blogien seuraaminen (lähinnä dark fashion & dark art), musiikki, keikoilla käyminen, tanssi, jooga, meditaatio, tantra, yöaikaan tapahtuva elämä, esteettinen kauhu, kuolemaan liittyvät myytit, fantasia, mystisyys, LGBTQ, fetisismi, erotiikka, vampyrismi...

Musiikkimaku on hyvin laaja, mutta ehdottomasti painotus varsinkin viime vuosina tummemmissa ja rankemmissa sävyissä ja toisaalta myös hyvin puhtaassa ja kauniissa klassisessa musiikissa.

Olen jonkinmoinen queer-henkilö, bi- tai panseksuaali, en ole ihan varma vielä. Olen aika androgyyni, välillä feminiinimpi ja välillä taas poikamainen.

Löydyn goottideitti.netissä nimellä "tiinatuonela". Tule moikkaamaan siellä tai täällä! : )
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2014 15:49
uudet kaverit kelpaaa..vanhoja on mutta suurin osa lähtenyt ja pistänyt välit poikki vaikka en ole tehnyt mitään
kaverieta ei ole ikinä liikaa
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: hannavaan
  • Lähetetty: 08.07.2014 18:26
Miksei näitä viestejä saa itse poistettua? No, tämän viestin sais poistaa!
Kirjoittanut: Niksu (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2015 17:46
Heij! Oon uusi täällä ja haluisin tutustuu ¨goottihenkiseen¨ ihmiseen Iällä ja sukupuolella ei ole väliä. Mie oon 16 vuotta ja Imatralla päin asustelen. Pistä yksärii tuleen!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit