Gootti.net

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.04.2015 22:00
Hei täällä on tämmönenkin! Jes! : D

Onko Varkaudessa/lähialueilla gootteja? Jos on, uudet kaverit täältä päin eivät olisi pahitteeksi! Olen itse juuri täyttänyt 20, asunut Varkaudessa puolisen vuotta enkä tunne täältä paljoa porukkaa, olo välillä melko yksinäinen. Iälläsi ja sukupuolellasi ei ole väliä, kunhan olet aito, oma itsesi, tullaan varmasti toimeen!
Kirjoittanut: marlene (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2015 06:28
Terve! Tulin täältä etsimään ystävää-keskustelu kumppania. Olen myös sateenkaari porukkaa,joten sukupuolellasi ei ole väliä,samoin seksuaalisella suuntautumisella ei ole merkitystä. No, sitten vähän itsestäni,oman sukupuoleni voin valita että missä kuosissa lähdetään liikenteeseen,tapauskohtaisesti Harrastan pyöräilyä,estetiikkaa,saksalaisia 30-50 luvun erikoisautoja,mietiskelyä ja boheemielämää,ym Päihteet eivät ole ongelma. Kanssani voi keskustella aivan mitä tahansa,mikään ei ole liian arka tai intiimi keskustelun aihe. Asun itäisimmällä Uusimaalla. Voimme keskustella sitten säköpostitse-puhelimitse,jos kiinnostaa! P.S.- Olen aika Rankka Härveli
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.04.2015 17:59

Lainaus: marlene

aksalaisia 30-50 luvun erikoisautoja,mietiskelyä ja boheemielämää,ym Päihteet eivät ole ongelma. Kanssani voi keskustella aivan mitä tahansa,mikään ei ole liian arka tai intiimi keskustelun aihe.
Tykkään susta ehkä vähän. Sounds great (wo)man!
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2015 03:06
sdkfz kuulostaa aina hyvälle
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2015 12:24
Huomentapäivää jälleen kerran.
Tosiaan, olen omituinen olento joka on ensi viikon aikana siirtämässä hautakammionsa Helsingin rajaseuduilta Espoon korpiin. En omista paljoakaan kavereita, johtuen lähinnä siitä että en pidä suurista porukoista ja täten on jäänyt tutustuminen hiukka vähemmälle. Keikoilla tykkään kuitenkin käydä.
Pidän kissoista, koneista (tarkoitan tällä lähes kaikenlaisia koneita, viimeisin ihastukseni ovat trukit. They are so beautiful.)
Opiskelen tosiaan logistiikan alan osatutkintoa, pidän kierosta ja omituisesta huumorista joka saattaa karkottaa joitain ihmisiä.
Omistan myös kaksi kissaa enkä ole hyvä kirjoittamaan näitä. Yeah.
Aanyway, jos ketään kiinnostaisi tutustua niin viestiä voi laittaa vaikka korppikotkalla tai pöllöllä jos ei sähköposti tai tämän foorumin yv-osasto innosta. (sähköpostin saapi yksityisviestin kautta ainakin).
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit