Gootti.net

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.11.2013 00:36
Hei kaikki, pitkään poissaollut etsii vanhoja tuttuja/uusia tuttavuuksia, Varmasti parhaiten saa yhteyttä Spostilla jori.haka@gmail.com
Saa tulla turisemaan mistä tahansa helvetin ja taivaan väliltä, vaikka maanpäälisistäkin jos siltä tuntuu.
Yhteyttä saa varmasti myös YV:llä, mutta varmempi keino tuo ylläoleva.
Kirjoittanut: YoanaRock (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.12.2013 09:06
Huu, kokeillaanpa miten tämä tämmöinen ilmoitus toimii. Itsellekin kelpaisi uudet tuttavuudet, sekä irl että nettikaveritkin. Olen 23 vuotias naisihminen Oulusta, ja kaikenmoiset kaverit on tervetulleita. Omiin kiinnostuksen kohteisiin lukeutuu kauhuelokuvat ja -kirjallisuus, valokuvaus ja jonkinsortin taiteilu ja käsityöt. Olen helposti innostuva ja seikkailunhaluinenkin, ja rakastan naamiaisia ja teemajuhlia Yv on tervetullut ^__^
Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
  • • Muokkasi: Vanadium-I-Ching
  • Lähetetty: 03.12.2013 03:24
Kuten äsken esittelyssäni kirjoitin, olen avoin uusille tuttavuksille Helsingistä, joiden kanssa voi koluta läpi kaikki goottibileet ja ofeliamarketit, ja miksei myös kirjeystäville muualta Suomesta.

Minusta pitänee sanoa pari varoituksen sanaa, ennen kuin houkuttelen ketään kirjoittamaan itselleni.
Osaan olla kyyninen, sarkastinen ja jossain määrin tunnekylmä ihminen, mikä ilmenee muille ihmisille hämmentävänä rauhallisuutena. En ollut aina tällainen, vaan minusta tuli tällainen. Misanthropia oli nikkini irc-galleriassa. :3 Luultavasti olisin saanut jotkut paperit, jos olisin lukioaikoihin erehtynyt käymään psykologilla. Olin kuitenkin itse oma psykologini. Ja olenkin noista ajoissa kehittynyt tasaiseen tahtiin yhä sosiaalisepaan ja elämäniloisempaan suuntaan.
Pohjimmiltani olen kai vain herkkä taiteilijasielu.
Olen ihminen, joka kulkee ääripäiden yhtymäkohdissa.

Toinen varoitus: Filosofia ei ole pelkästään kiinnostuksen kohteeni, se on koko elämäni – ainakin oli vielä joku aika sitten. Se tarkoittaa, että saatan jäädä puhumaan yhdestä aiheesta niin pitkään ja tarkkaa filosofista kieltä käyttäen, kuin totuuden löytäminen todella vaatii. Vierastan useimpien ihmisten tapaa hyppiä aiheesta toiseen heti kahden minuutin jälkeen kyllästyttyään.

Olen aina ollut moraalinihilisti.

Tykkään kaikesta mahdollisimman oudosta ja harvinaisesta, jopa laadun ja miellyttävyyden kustannuksella. On minua hipsteriksikin nimitetty, mutta vähät välitän noista termeistä.

Hakiessani ystäviä haen niitä kahdella periaatteella: Toisaalta kaipaan tosiystävää, joka jakaisi kanssani kaikki ominaisuuteni ja kiinnostuksen kohteet, jonka kanssa voi puhua syvällisiä. Toisaalta haen myös hengailuystäviä, jotka voivat olla hyvinkin erilaisia, kuin minä, joiden kanssa voi ottaa rennosti ja puhua vaikka leffoista tai pähkinävoin kitalakeen juuttumisesta.

Jos voin jotain positiivista sanoa tässä välissä, niin olen todella monipuolinen ja joustava ihminen, ja tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen.
Itse olen siis 23, mutta voit olla vaikka 15 tai 40, molempi parempi.

Kirjeihmiset kirjoittakoon osoitteeseen mca-sc_feb2007@hotmail.com
Vaihtoehtoisesti voit kutsua minut täälläkin johk.kin tapahtumaan, johon itse olet menossa, tai vaikka teelle.

Loppuun vielä joku kiva EBM-biisi: Frontal – Lass mich http://www.youtube.com/watch?v=zm_dBwW193k
Kirjoittanut: Spderkiss (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.01.2014 18:08
LAPPEENRANNASTA 21-vuotias naikkonen kaipaisi samanhenkistä seuraa, koostui se sitten tavanomaisesta rupattelusta tai punaviinin siemailusta baarista rämpimiseen, kaikki käy! Sukupuolella ei väliä, eikä niinkään iälläkään.

Jos sinua kiinnostaa jokin näistä asioista: pelit, elokuvat, musiikki, maailmanmeno, syvällinen pohdiskelu, tyhmien ideoiden ajattelu, läpän heitto, ym. ym. niin I'm your gal! Voin vaikka keskustella kuinka päin vessapaperi kuuluisi olla siinä härpäkkeessä mihin se nyt laitetaankin, ei sen väliä! Elämä ei ole niin vakavaa.

Pistäkää yv:tä josta sitten voi linkata Faceen tai Steamiin joissa yleensä lurkkailen =)
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • • Muokkasi: hannavaan
  • Lähetetty: 01.02.2014 13:38
Tämän tunnuksen saa poistaa!!
Kirjoittanut: AuMaryAg (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.02.2014 13:16
Mietin hetken mitä laitan tähän paljastamatta itseäni; täällähän ollaa nimimerkin suojassa

Liityin Gootti.net:iin vasta hetki sitten kun eräs hieno Goottityttö tätä ehdotti. En ole koskaan tuntenut sisäistä paloa suuntautua joksikin. Gootit ja goottilaisuus on ollut minulle haavemaailma aika pitkään vaikka pukeudunkin ns. normivaatteisiin ja teen normiasioita. Ikäni puolesta olen lähempänä kuolemaa kuin syntymää, olen jossainmäärin sukupuoleton enkä jää kenenkään mieleen kaupunkien ruuhkaisilla jalkakäytävillä. Kameran napsahdus paljastaa että olen elossa. Tarvitsen pukeutumisvinkkejä ihmisiltä täällä ja ehkä goottilaisuuteen opettelemista. Voiko elämänsä turhuuksien kanssa paininut henkilö alkaa gootiksi tuosta vaan vai pitääkö vannoa vala ja tehdä verivala siihen päälle ? Sitä en vielä tiedä... En tunne ketään omasta kunnastani joka erottuisi selkeästi gootiksi tai en ole osannut katsoa oikein... Onko täällä foorumilla esittelysivu vai onko niin ettei kukaan esittäydy ? En voi tietää. Jos tähän tulee vastaus, se on ensimmäiseni. Se että voittaako siitä palkinnon, en voi tietää vielä.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.02.2014 15:29
Minunkin kanssani voi tulla jutskailemaan vaikka nyt blogini tai kuvagalleria tunnusteni kautta. Facebookiini hyväksyn yleensä vain sellaisia, keiden kanssa on tullut pidempäänkin juteltua. Uusiin goottimörköimmeisiin olisi mahtavaa tutustua enemmän, itselläni kun ei poikaystävän lisäksi oikein muita saman hengen kavereita ole.

Blogini osoite löytyy tuosta allekirjoitus boksistani ja kuvagalleria tunnukset löytyy mm.:

irc-galleria: -Satanica-
Kuvake.net: -Satanica-

..Voihan sitä toki täällä foorumillakin heitellä yksityisviestiä
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2014 01:07
Tämmonen artistinkuvotus, mielellään törmäisin uusiin ihmisiin, joilla olisi edes jotain samanlaista pohjaa Täällä harvemmin käyn, mutta pyörin muualla, usein samalla nimimerkillä. Jos joku kokee hyväksi (eli ei täysin paskaksi) ideaksi, niin heittäkööt viestiä

Kuvake: Nyxeria
FB: /nyxeria pitäs löytyä
Jos täällä jaksaisi aktiivisemmin käydä, niin kyllä tännekkin voi YV:llä heittää

Kuittaan.
Kirjoittanut: ipsukas (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2014 23:41
Hei hei! Kavereita kaivataan..
Kaiken näköiset, ikäiset ja kokoiset saman henkiset saapi laittaa viestiä. Olisi unelma jos kavereita löytyisi Turun alueelta, voisi käydä vaikka kahvilla (tai teellä) rupattelemassa niitä näitä mukavia
Olen siis 97- syntynyt tytöntyllerö. Hieman outo, mutta ei häiriöksi saakka.
Hieno iso plussa olisi se, jos olet kiinnostunut luonnonuskonnoista, ei pakollista
Laita rohkeasti yv:tä!
Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2014 18:04
Tämmöinen yksi ihmeellinen ja outo 29 vuotias pohdiskeleva luonne vaihtaisi mielellään ihmisten kanssa ajatuksia tästä maailmasta. Hiukan hiljainen olen kyllä, mutta juttua kyllä riittää jos satun huomaamaan että toista edes hiukan kiinnostaa kuulla minun vanhakantaisia ajatuksia Mie voin jutella mailin tai skypen kanssa, ihan mikä parhaaksi katsotaan, mie kiitän ja jään odottamaan yv
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit