Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.10.2007 16:48

Lainaus: Cata

tuleeks paljo roskapostia, häh?

Mulle ei ainakaan yhtään
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.10.2007 18:13

tuleeks paljo roskapostia, häh?

mulle tulee muutenki, ei oo nii vaarallist jos sitä tulee vähä lisää vaikka ei se kivaakaan ole >.<
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.10.2007 19:28

Kaikki listaa itsensä tänne, mutta kukaan ei uskalla lisätä ketään

Kyllähän henkilöitä uskaltaa lisätä, mutta se on sit eri asia uskaltaako heille puhua mesessä mitään.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.10.2007 23:35
Mesen hommasin juuri, en osaa käyttää älkää ihmetelkö.
DarkMessiahFI@hotmail.com ainakin luulisin.
Viestiä saa laittaa tulemaan ja mä yritän oppia käyttämään ko. juttua.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2007 11:13
Minusta olisi mukavaa saada kirjekaveri On mukava kirjoitella
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.10.2007 11:59

Lainaus: Kaihomieli

Kyllähän henkilöitä uskaltaa lisätä, mutta se on sit eri asia uskaltaako heille puhua mesessä mitään.

jea. Mä en ole vuosiin aloittanut keskustelua. sori ihmiset.
meen etsiin itsetuntooni sängyn alta -->
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.11.2007 17:13

Lainaus: Kaihomieli

Kun uskaltaiski lisätä. Ei vaan millään pysty. Eikä pysty tajuamaan mikä piru siinä oikeen pelottaa, mutta rohkeimmat saa lisäillä aiemmin ilmoitettua osoitetta. Oon paikalla yleensä 24/7
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Lähetetty: 06.11.2007 17:57
Heh, lisäsin muutaman teistä, mutten haluu/uskallakaa pistää omaa osotettani jakoon. Näin päin tällä kertaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.11.2007 18:19
Mä en osaa käyttää meseä, mutta mua voi lähestyä tuolta profiilista löytyvällä maili-osoitteella
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.11.2007 23:42
Hiukka yksinäistä tämä elo, ja muutenkin tuntuu että on ollut "sosiaalisessa koomassa" ainakin viimeiset puoli vuosikymmentä Eli, saa minutkin lisätä jos siltä tuntuu...osoitetta en kuitenkaan halua antaa kuin privana (tehokas tapa karsia nekin muutamat jotka olisivat muutoin vaivautuneet ).
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit