Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Ania
  • Lähetetty: 08.08.2008 12:51
Täällä myös Helsingistä, 20-vee tapaus ilmoittaa, että kaikenikäiset, -kokoiset ja -näköiset ihmiset lisäilköön meseen jos haluatte. kaiz@luukku.com on osoite.

Hups, lipsahti väärä osoite vahingossa.
Kirjoittanut: Sweet little Emilie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.08.2008 13:53
Yhdyn Valkyrian viestiin.Mä todella tarvitsisin uusia kamuja!

missEmily
Olisi tosi mukavaa tutustua,vaikka en Helsingissä asukkaan,mutta aika lähellä.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Banshee
  • Lähetetty: 11.08.2008 09:35
Muistakaa muokkausnamikka, ei kahta viestiä peräkkäin!
(Banshee ottaa valvojista mallia )
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.08.2008 13:31
oliko täällä Oulun sakkia liikkeellä? Nyt kun muutin tänne niin on vähän orpo olo toisinaan ja aina ois mukava tavata uusia ihmisiä!
Eli mulla ikää 23 vuotta, Toppilassa tosiaan asun ja kauppiksessa kuljen musta harmaa Puman reppu selässä, lisänä vielä selän mittaiset mustat ja violetit pikkuletit, yleensä ihan taviskamppeissa hipsin siellä(lue: farkut ja jonkinmoinen paita). Jos tunnistit, niin saa tulla nykimään hihasta! Ja ei hätää vaikka et tunnista, laita yksäriä...
Kirjoittanut: Drizz (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Drizz
  • Lähetetty: 12.08.2008 21:40
Ei ystäviä ole liikaa minullakaan.
Mese: CorvusFrugilegus(ät)hotmail.com( Extra Huom! Saatavilla vain rajoitetun ajan)
En tiedä onko minulla mitään sanottavaa kellekään mutta saa silti lisätä ja jollei muuta niin voi tulla vaikka ihan vaan pottuilemaan...
Kirjoittanut: Ane (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2008 23:04
Niin, tavallaan kai lisää ystäviä voisi olla (muitakin kun niitä perus juntteja). 25 vuotias outo androgyyni joka luultavasti pian muuttamassa Tampereelle ja yliopistoon menisin jos pääsisin, joten sieltä suunnasta olis kiva ottaa vähän niinkun varaslähtö! Asun vielä Porissa, mutta ei täällä ketään ole! Vaikka kai ne ystävät saa olla mistä vaan sillä ainahan niitä mesejä löytyy, ne saa kun kysyy ja en mä koskaan kysyjiä kauhean lujaa pure. ^_^
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Paper
  • Lähetetty: 14.08.2008 00:54
Olen 17 ja etsin siis Tampereelta kavereita/ystäviä, jossa itsekin asun. Harrastuksina kirpputorit, vanhat esineet, steampunk, paranormaali jne. Ja mitä en harrasta on polttaminen/juominen. Mainittakoon että kärsin ahdistuksesta! Lähetä yksityisviestiä jos kiinnostaa meseen lisääminen. Tutustun mielelläni uusiin ihmisiin enkä pelkää erilaisuutta.
Kirjoittanut: lusiaczarina (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.08.2008 15:07
Heii!
Piti oikeen rekisteröityä kun oli niin sopivannäköinen viesti.Totta, Porissa ei ole ketään eikä mitään..Olisi kiinnostavalle seuralle jonkinlainen tarve.Eli minäkin olen ainakin vielä täällä, nainen, 26v
indiraliliana@hotmail.c0m
Kirjoittanut: Menduros (Jäsen)
  • • Muokkasi: Menduros
  • Lähetetty: 14.08.2008 16:00
Tarkotuksena ois saada vaikka ihan mesekaveri, ihan millanen tahansa, kunhan osaa olla oma-aloitteinen keskusteluissa. Ei väliä mistä tykkään, mut ainahan se on plussaa jos on samoja kiinnostuksen kohteita, tässä on muutama mun : Vampyyrit, musiikki, kitarointi, basso, rummut, piano/syntikka, kaikenlainen sekoilu ja häröily : D
Eli joo, jos kiinnostaa jutella lisää meseen : Mika.Ilkka@windowslive.com

Pistän tähän viel vaikka asuinpaikan jos haluaa joku oikeesti nähä, en kyl usko et kovinkaan moni on täältä päin : D elisiisjoo, asun Parolassa (Hämeenlinnan, Tiiriön ja Parolannummen vieressä) ja ikää ompi semmoseet 14 vuotta.

Ottakaa joo yhteyttä/lisätkää meseen jos kiinnostaa : D
Kirjoittanut: ZiN (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2008 20:59
Voiskohan joku mahtavat voimat omaava ylläpitäjä poistaa aiemman viestini tuolta kun joku idiootti spammii mun meseä... sain sen puheista sen tiedon et se on täältä mun osotteen napannu... joten jos joku vielä ehkä joskus mahdollisesti vois olla kiinnostunu juttuseurasta niin laittakaa yksityisviestiä ja kyselkää osotetta sieltä =) Kiitos
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit