Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.11.2008 04:41
Jos istut yön korvalla koneen ruutuun tuijottaen, kenties tylsistyt: tule juttelemaan!
Aiheesta viis, mutta pidän omassa arvossaan vähän erilaisempia keskustelunavauksia kun "moi".
Mystification@windowslive.com
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Tillie
  • Lähetetty: 10.11.2008 06:33
Pistämpä minäkin oman osoitteeni: theobold_weide@hotmail.com.
Saa lisätä jos haluaa, ja uskoo sietävänsä minua. Mesessä vaan on niin paljon helpompi olla angst.
Muita lisäilen sitte myöhemmin, nyt on vähän kiirus

Edit. Lisäilin muutaman ja tulen varmaan lisäämään pari lisääkin. Periaatteena tuntuu olevan se, että joko nimimerkki tahi osoite kuullosti kivalta. Älkää pelästykö, minä se vain olin :]

Edit2. Iski ujous, en uskalla puhua listaan lisäämilleni henkilöille :S Mihin se yllättävä rohkeus taas katosi?
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Lacy gloom
  • Lähetetty: 12.11.2008 11:32
Ystävät olisivat kyllä kivoja. Tai no onhan niitä niinsanottuja kavereita ja ystäviä, mutta kaikki ovat niin erilaisia kuin minä ja pitävät aivan erilaisista asioista. Olisi mukavaa jos olisi joku, jonka kanssa käydä keikoilla ja festareilla tai vaikka ihan vaan baarissa.
Onhan mulla toi mies, joka onkin paras ystäväni, mutta joskus olisi mukavaa, että olisi joku muukin jonka kanssa jutella ja temmeltää. Ja olisi joskus kiva lähteä festareille, laivalle ym. vähän isommalla porukalla, eikä vain kahdestaan.
Kauhea tilitys...

Voisimpa minäkin tämän meseni tänne laittaa, elikkäs jennzie@hotmail.com
Saa lisäillä ja tulla huutelemaan... Itse olen ehkä liian ujo avatakseni keskustelua...
Kaiken ikäinen, kokoinen ja sukupuolinen juttuseura kelpaa ja kiinnostaa.

Ja jos esim. Lahdessa on joku vailla kaveria, niin empä minäkään kaukana asusta.. Heinolassa siis. Täältä on ihan turha kavereita edes haaveilla saavansa kun on niin suppea ja sisäänpäinkääntynyt tuppukylä. (Itse kaupunkia rakastan, mutta ihmiset joutaisi vaihtoon!)

Ja (edelleen) perinteisiä kirjekavereita kaipaan myös. Eli saa laittaa omansa tai kysyä minun osoitetta yksärillä.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2008 19:33
Ei kannata ihmetellä jos sellainen tyyppi ku puzzlemind_@hotmail.com on lisänny teiät! Lisäilin tossa muutamia juttuseuran toivossa... Mutkin saa toki lisätä jos innostaa

Muoks: Selasin täällä tätä keskustelua, ja tulin siihen tulokseen etten todellakaan uskalla lisätä joitain tyyppejä vaikka kuinka tekisi mieli... Jotenkin vaan tulee sellainen olo että olen todella alhainen ja huono ja muistan aina vaan selkeämmin todellisen ikäni mikä jarruttaa aika huimasti -.-
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2008 20:49

Lainaus: Tyhjäpää

Selasin täällä tätä keskustelua, ja tulin siihen tulokseen etten todellakaan uskalla lisätä joitain tyyppejä vaikka kuinka tekisi mieli

Ei täällä kukaan pure, paljoa, ainakaan pyytämättä
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.11.2008 09:43

Lainaus: DarkMessiah

Ei täällä kukaan pure, paljoa, ainakaan pyytämättä

Tuli mielikuva mesekeskustelun aloituksesta: Voisitsä purra mua? Se olis aika pelottavaa.
Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.11.2008 18:29
Minun messengeriin saa myös tulla juttelemaan ihan kaikkea mitä milloinkin on mielessä. Samanhenkinen juttuseura toistaiseksi niin vähissä mesessä minulla. Siispä tästä tavoittaa: evari66@hotmail.com
Kiva olisi saada samanhenkistä juttuseuraa ja kun tässä olen aloitteleva gootti niin voisin kysellä kaikenlaista ja ajatuksia voi vaihtaa. 23v..pian 24v poikanen minä.
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.11.2008 22:35

Lainaus: Lacy gloom

Ystävät olisivat kyllä kivoja. Tai no onhan niitä niinsanottuja kavereita ja ystäviä, mutta kaikki ovat niin erilaisia kuin minä ja pitävät aivan erilaisista asioista. Olisi mukavaa jos olisi joku, jonka kanssa käydä keikoilla ja festareilla tai vaikka ihan vaan baarissa.
Onhan mulla toi mies, joka onkin paras ystäväni, mutta joskus olisi mukavaa, että olisi joku muukin jonka kanssa jutella ja temmeltää. Ja olisi joskus kiva lähteä festareille, laivalle ym. vähän isommalla porukalla, eikä vain kahdestaan.

Kuin omasta suustani. Ja nyt kun vielä olen tänne Vantaalle muuttanut, niin kaikki kaverit jääneet toiselle paikkakunnalle, eikä tule kauheesti pidettyä enää yhteyttä. Että yksin olen Ja olen niin arka ja ujo etten uskalla ottaa kontaktia oma-aloitteisesti kehenkään.
Kaipaan todella paljon luotettavaa ystävää/ystäviä joiden kanssa viettää aikaa!!!!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.11.2008 22:46
Otan kernaasti lisää mesetuttavuuksia siipieni suojaan. Tai no, tassujen. Osoite löytyy aiemmin ketjusta, koetan taas olla Dr. Philinä...ei kun saatavilla jossakin vaiheessa.
Kirjoittanut: Passion and Ruska (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2008 22:58

Lainaus: Heetteri

koetan taas olla Dr. Philinä

..Eli siis koetat olla *ulliomäkenä, onnea Heko, heko.
t.Dr. Phil *ulliomäki
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit