Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2009 22:32

Lainaus: groomeri

Ei kiitos häiriköille.

No mikäs siinä on?
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.02.2009 00:06
Tarkotin niitä ihan oikeesti häiriköita :p eli jotain epämääräsiä. Sellasta perus positiivista häiriköintiä saa kyllä harrastaa.
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dark Soul
  • Lähetetty: 08.02.2009 21:08
Tässä on myös yksi goottilaisista seuraa kaipaava nuori naikkonen. Messengeriin saa lisätä santsu_1991@hotmail.com, ja kivaa olisi jos sitten myös juttelisi minun kanssani jos sattuu samaan aikaan mesessä olemaan.
Galtsussakin saa tulla juttelemaan ja kuvia arvostelemaan jos siltä tuntuupi. Ja siellä nickini on _muukalainen_
Tervettuloa jo etukäteen kaikki kummajaiset sukupuolesta riippumatta tekemään tuttavuutta Dark Soulin kanssa
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Tily
  • Lähetetty: 11.02.2009 23:06
Heh, juuri oikea paikka minulle! Minulla ei ole juurikaan kavereita, saati sitten ystäviä. Minusta olisi kiva saada juttuseuraa, ainakin meseen, mutta mukava olisi saada ihan irl kavereitakin Että jos lahtelaisia, tai tässä lähistöllä asustelevia yhtään kiinnostaisi minuun tutustua, niin olisi kiva jos heittäisi yksäriä niin antaisin osoitteen... Ikää mielellään ainakin se 18 vuotta
Kyllä siis muutkin kuin lahtelaiset saa kysellä
(En nyt jostain syystä innostunut laittamaan tähän meseosoitettani suoraan... Tämä luultavasti johtaa siihen ettei kukaan ota yhteyttä )
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2009 13:38
niinpä niin...ikää itsellä jo 27v. ja täytyy todeta, että ystäviä ( ja aivan ihania kaikki olettekin!! ) löytyy kyllä, mutta aina olen sellainen oman polun kulkija ollut, mikä tarkoittaa että yksin nämä aatteeni ja mustat vaatteeni kannan. Olisi siis todella mukavaa löytää samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa voisi vaihtaa ajatuksia ihan mistä mieleen tulee vaikka koirankarvan väristä )
Kirjoittanut: susi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.02.2009 19:22
No kelpaahan se juttuseura jos joku on vain kiinnostunut
Meseosoitteeni löytyy minun profiilista.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 00:37
Jos joku tarvitsee juttuseuraa tylsistyneestä blackmetallistista niin kyllähän saa meseen lisätä ja facebookiinkin jos haluaa. =)
xar_vos@hotmail.com
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 19.02.2009 06:04
Suosittelen jokaista välttämään omien Messenger-osoitteiden ilmoittamista täällä julkisesti. Ne osoitteet kannattaa vaihtaa yksityisviestitse. Ihan julkisesti ilmoitetut osoitteet voivat altistua herkemmin häiriköinnille.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.02.2009 12:15
ihq galtsussa darkly_shining. lupaan, että mesen saa kun kysyy
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2009 20:50
Nostetaas tämä jos joku vaikka vallan innostuisi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit