Gootti.net

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 20:39
Olen muutamia viimeisen sivun öllyköitä lisäilly mesessä, joten ei kannata pelästyä jos joltain sedältä nimeltä Toxoparasiitti ilmestyy kaveripyyntöjä. x'D
Kirjoittanut: tharanthiel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: tharanthiel
  • Lähetetty: 17.08.2009 23:37
napatkaa meseni tästä, coolcatha(at)hotmail(dot)com , galtsussa olen Maladrima, kuvakkeessa myös mutta kumpaakaan en juurikaan käytä, joten mese mese siellä olen aina kun kone on auki. Eli joka päivä useamman tunnin xD joskus olen kovakin höpisemään ihan randomia juttua ja huttua

olen 21 vuotias, pelifriikki, tietokonenörtti, ja muuten vain hiukan kajahtanut.
Kirjoittanut: ChatteNoir (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.08.2009 18:57
Mielelläni tutustuisin minäkin uusiin ihmisiin iästä, sukupuolesta ym. riippumatta. Itsestäni jotain tuolla käyttäjäesittelyssä (osa2). Erityisesti toivoisin löytäväni ihmisiä joiden kanssa voisi ihmetellä ja pohdiskella maailmanmenoa. Laita yksityisviesti jos haluat tutustua
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2009 12:38
Huuhuu, täällä nuori naisolento vuosimallia -95 etsii samanikäisiä (muutaman vuoden heitto suuntaan tai toiseen ei haittaa) kavereita. Mesen voi kysyä yksityisviestillä.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.09.2009 20:24
Heips, täällä myöskin kaipailtaisi seuraa. Eräänä päivänä huomasin kun vaihdoin meseossaa että eihän mulla ole kourallistakaan ihmisiä, kenen kanssa juttelen mesessä, joten uudet ihmiset hyvin tervetulleita virtuaalimaailmaani
Iso plussa olisi jos osaisit keskustella asioista, etkä vastaisi melkein joka lauseeseen "Joo" tai "ok".
Yksärillä voi kysyä ossaa, jos nyt joku tästä epäselvästä selityksestä kiinnostui
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.09.2009 20:55
Juuh, täälläkin on tullut todetuksi, että uusiin ihmisiin voisi vaikka tutustuakin. Meseosoitehan on siis and-so-on(at)hotmail(piste)com, ja lisäillä saa ihan vapaasti, iällä tai sukupuolella ei ole mitään väliä.
Olen siis tällainen hieman ujohko nuori tyttönen, kohta viidentoista vanha.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2009 21:04
Lisäilin tässä muutamia, joten elkäähän ihmetelkö.

Olen neitonen vuosimallia -91 pääkaupunkiseudulta ja uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita. Messengeriä saa kysyä yksityisviestillä.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.09.2009 21:27
Tännekin päin kelpaa uudet tuttavuuden messenkerin ihmeelliseen maailmaan. Elikkäs jokunen aika sitten 18-vuotta täyttänyt tyttö täältä mörrin ahterista eli Mäntsälästä.

Saa lisäillä sukupuolesta ja toki iästä riippumatta wampire91(at)hotmail(dot)com.
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2009 07:29
Olen taas lisäillyt ihmisiä, joten älkää ihmetelkö uutta osoitetta listassanne.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.09.2009 21:28
Olen varmaan joskus pieni ikuisuus sitten tähän ketjuun jo postannut, mutta postaanpa uudestaan, kun ilmoitus ei sinänsä vanhene. Kavereita tuskin on koskaan liikaa, ei varsinkaan potentiaalisia IRL-kavereita. Mitään kummia kriteereitä ei ole, tamperelaisuus on tosin hieno asia, ikä sen sijaan lienee vain numero (mutta itsellä on ainakin pari vuosikymmentä takana). Messenger löytyy profiilista, ja sen verran toivon, että lisättyäsi myös sanot jotain, etkä jää vain hiljaiseksi lisäksi listoillani.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit