Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.08.2007 22:33
Myös minulle voi tulla juttelemaan... Olisi kiva tavata (enemmän tai vähemmän) uusia ja etenkin samanhenkisiä ihmisiä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.08.2007 18:01

Lainaus: Lathring

Myös minulle voi tulla juttelemaan...

samoin

Lainaus: Lathring

Olisi kiva tavata (enemmän tai vähemmän) uusia ja etenkin samanhenkisiä ihmisiä.

no tuohon en voi sanoa kuin että en voisi olla enempää samaa mieltä
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.09.2007 10:17
Mullekkin voi tulla juttelemaan, tai jos välttämättä haluaa, minulle saa lähettää yksityisviestiä.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.09.2007 16:19
Minulle saa tulla juttelemaan..yksinäiseltä yleensä kotona tuntuu niin jos uksallat tulla juttelemaan senkun!!!
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.09.2007 16:25
Minä kaipailisin ystäviä naispuoleisista samanhenkisistä ihmisistä, jotka vois tavata sillon tällön livenäkin.. Iältään mieluusti täysi-ikäinen..
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.09.2007 22:22
Oh, minullekkin saa tulla kyllä juttelemaan oikeen mielellään.:>
Kirjoittanut: skullgirl (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2007 19:16
Mullekin saa tulla puhumaan. Olis kiva saada saman tyylisiä kavereita.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2007 19:37
Jos joku kaipaa mesekaveria tai muuten vaan juttuseuraa niin toki voitte tulla puhumaan. Myspace sivuni on tuolla mun profiililla niin voitte sieltä hankkia kontaktia. Että jos kiinnostaa ulkomaalla asuvan ihmisen kanssa chattaileminen..
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2007 11:36
jeesus : itsellä ollut vähän sama ongelma -kaikki aika tuntuu menevän poikaystävän kanssa ja ystäviä en montaa omista Olisi hirveän jännittävää tutustua uusiin ihmisiin ja vaihtaa ajatuksia..
Ilmoittele jos sulla ei olisi sitä mitään vastaan!
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 20.09.2007 21:20

Lainaus: Eowyn

Olisi hirveän jännittävää tutustua uusiin ihmisiin ja vaihtaa ajatuksia..
samat sanat!! ja olis muutenki tarvetta luotettaville ystäville..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit