Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: WintersWoe (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: WintersWoe
  • Lähetetty: 01.12.2011 22:02
Yksinäiset säälittäviä?

Mitä mieltä ootte siittä että ihminen liittyy johonkin foorumiin tai lähtee yksin baariin sen takia kun ei yksinkertaisesti ole kavereita?!?
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2011 22:08
^ Se on oikein järkevää toimintaa.
Parempi sekin on kun istua yksin nurkassa ja poraa kun ei ole ketään kenellle jutella. Ja mistäpä niitä kavereita löytyisi kun netistä ja julkisilta paikoilta? ei ainakaan sieltä omasta vaatekomerosta.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.12.2011 09:31

Lainaus: WintersWoe

Mitä mieltä ootte siittä että ihminen liittyy johonkin foorumiin tai lähtee yksin baariin sen takia kun ei yksinkertaisesti ole kavereita?!?

Komppaan Vampiric_:ia. Maailmassa on ihan liikaa yksinäisiä ihmisiä, ja netti on yksi tapa löytää samanhenkisiä ihmisiä, siinä missä mikä tahansa muukin. Ajatus siitä että netissä tutustuminen on säälittävien nörttien puuhaa on aika vanhentunut ja takapajuinen. Nykyisin ihmiset viettävät netissä niin paljon aikaa, että on varmaan harvinaisempaa olla tutustumatta sitä kautta. Baari nyt on kanssa aika tavallinen paikka tavata ihmisiä, suomalaiset kun tuntuvat muutenkin kommunikoivan vain tuopin äärellä tai kun vaivaannuttavan IRL-puhumisen sijaan voi turvallisesti tilittää tuntemuksiaan tietokoneen ruudulle.

Hyvänä esimerkkinä mainittakoon, että olen niinkin säälittävän nörttiharrastuksen kuin irkkaamisen kautta tutustunut aivan mahtaviin ihmisiin ympäri Suomea. Välimatkojen takia en ehkä olisi näitä ihmisiä muuten tavannut, ja olisin takuulla menettänyt paljon.
Kirjoittanut: RaveRipuli (Nimetön)
  • • Muokkasi: RaveRipuli
  • Lähetetty: 06.12.2011 06:40
<-- Etsii scenettäjii Salo-Turku akselilta ja miksei tietenkin muualtakin! Kahvii, kuppii, Chillailuu, biletystä, klubitusta, jne.

Edit: Tarkennus.
  • Lähetetty: 06.12.2011 10:05

Lainaus: RaveRipuli

<-- Etsii scenettäjii Salo-Turku akselilta ja miksei tietenkin muualtakin! Kahvii, kuppii, Chillailuu, biletystä, klubitusta, jne.

Kannattaa tarkkailla tätä keskustelua: Turku Coffee House meeting
Gootti.netin Turun jaosto pyrkii jatkossa kokoontumaan suunnilleen kerran kuussa. The more the merrier.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.01.2012 23:47
Tääkin tahtoisi tuntea Jyväskylästä joitakin jossain määrin gootiksi tms. lukeutuvia ihmisiä. Tuttuja on 'skenestä' reippaastikin Hki/Tre -akselilla mutta Jkl:stä ei montaa. Olen tällainen yli 30-v. miespuolinen ihan rento tyyppi joka mieluusti kaverimielessä tutustuis about yli 20-v. ihmisiin. Yksäriä voi laittaa.
Käyn aina silloin tällöin Tren/Hgin klubeilla ja keikoilla, ja kävisin enemmänkin jos löytyis joku jonka kans lähteä Jkl:stä...
Ja minähän se olen joka on ollut mukana järkkäilemässä noita Jyväskylän baaritapahtumia ym. ja esim. 27.1 mut löytää Mustasta Kynnyksestä jossa olen välistä siellä dj-kopis mutta en koko aikaa. Saa tulla juttelemaan ihan rohkeesti. XXX
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.01.2012 21:47
Huhuillaampa uudestaan, kun edellisestä viestistä on ainakin vuosi.
Tällä Tampereen suunnalla olisi yksi vanhempi (28v.) neitokainen vailla samanhenkistä ystävää. Kavereita löytyy, mutta kukaan ei oikein tykkää samantyylisissä riennoissa käydä kuin minä.

Arkena en jaksa kauheasti pukeutumiseeni panostaa ja saatanpa hiihdellä tuolla ihmisten ilmoilla ilman meikkiäkin. Iltarientoihin mennessä onkin sitten eri ääni kellossa ja silloin puunaan itseäni kyllä huolella. Musiikkimausta sen verran, että kuuntelen enimmäkseen raskaampaa musiikkia, kuten metallia, mutta olen melko kaikkiruokainen musiikin suhteen. Muihin mielenkiinnonkohteisiin kuuluu hevoset (tosin osaan niistä olla puhumattakin, mikäli vastapuolta ei aihe kiinnosta), satunnainen liikunta ja kaikenlainen naisellinen vaatteisiin ja kosmetiikkaan suuntautuva hörhötys. Luonteeltani olen aika peruskiltti, helposti lähestyttävä sekä sen verran impulsiivinen, ettei tarvitse houkutella kovin kauaa mihinkään erilaisiin häppeninkeihin.

Ei ole väliä, mitä sukupuolta olet. Minusta saisi kaverin keikoille, kahville, baariin, ostoksille..Mitä nyt vaan ikinä keksiikään tehdä.
Laittakaahan yksäriä, mikäli yhtään natsasi.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.01.2012 20:59
Enpä enää etsi kirjeystäviä, niitä minulla on ihan tarpeeksi (en saa muokattua tuota aiempaa viestiäni, help me!), mutta irl - ystäviä minulla puolestaan on hyvin, hyvin vähän...

Eli, löytyisikö täältä ketään ihmistä Seinäjoelta tai lähiseudulta?
Vaikka olenkin toivottoman ujo niin olisi silti mukava tutustua samanhenkisiin ihmisiin ja erityisen mukavaa olisi, jos saisi seuraa Rytmikselle keikoille ja muutenkin esim. lenkille, kahville tai muuten vaan. Baareissa en itse tykkää käydä ollenkaan, mutta keikoilla sitäkin enemmän. Olen itse vm-85 eli suunnilleen samanikäisiä kavereita hakisin. Ei sillä iällä loppupeleissä merkitystä, mutta paremmin sitä tulee toimeen suunnilleen samanikäisten kanssa kuin esim. 10vuotta nuorempien kanssa, you know.
Harrastuksia itsellä on nuo keikat, kirjoittaminen, musiikin kuunteleminen, lukeminen ja ulkoileminen. Musiikkimaku menee siihen raskaampaan suuntaan.

Eli eli...jos kiinnostaisi tutustua niin laittakaahan vaikka yksäriä ja katsellaan sitten siitä eteenpäin! Meseä minulla ei ole, joten juttelu hoituu sitten aluksi tosiaan yksäreillä.
Kirjoittanut: Morima (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.01.2012 19:37
Haussa Rovaniemen suunnalta kavereita ja /tai roolipeleistä kiinnostuneita ihmisiä - yksinään on hankalaa pistää kamppanjaa pystyyn. ;

Nettiin ja sitä kautta uusien tuttavuuksian hakemiseen: miusta on paljon luonnollisempaa koittaa löytää netistä samankaltasta porukkaa, ko pyöriä vaivaantuneena baarissa yksinään. IRL tutustuminen on ihan liikaa hakuammuntaa miun makuun.

Lainaus: Giffirt

olen niinkin säälittävän nörttiharrastuksen kuin irkkaamisen kautta tutustunut aivan mahtaviin ihmisiin ympäri Suomea.

Uskallatko kertoo, millä servereillä/kanavilla liikut? :P
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 20.01.2012 08:30

Lainaus: Morima

Uskallatko kertoo, millä servereillä/kanavilla liikut? :P

Tokihan. Itse höpöttelen useammallakin kannulla sekä IRCNetissä että QuakeNetissä, mutta mikäli olet roolipeleistä kiinnostunut, niin roolipelifoorumi majatalo.orgin kanava on IRCNetissä #kiukkuinen_orava. Siellä on nyt hiukan hiljentynyt lähiaikoina, joten ihan kiva saada uutta verta. En muista onko siellä porukkaa Rovaniemeltä, mutta kanavalla tai kanavan keskustelupalstallakin kannattaa peliporukan perään huudella.

Sitten on toki myös gootti.netin oma kanava QuakeNetissä eli #gootti.net. Siellä on haudanhiljaista, mutta sitäkin kanavaa voisi hiukan ravistella eloon uusilla nimimerkeillä. Tulkaa siis toki kaikki muutkin foorumin nörtit esiin koloistanne.

Minut löytään nimerkillä Indipuss, joskin tällä hetkellä opiskelukiireet rajoittavat nörttäämisaikaani aika paljon.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit