Gootti.net

Koomiset yhtäläisyydet

Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.10.2007 12:05
Pistetään tämä väsymyksen ja sairaana olemisen piikkiin, mutta sain hillittömän naurukohtauksen Ximmon laittamasta.

Äikänmaikkani näyttää aivan Yubabalta ja luonnekkin on samaa luokkaa. ynh.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.10.2007 16:42

Lainaus: koulrofobia

Pistetään tämä väsymyksen ja sairaana olemisen piikkiin, mutta sain hillittömän naurukohtauksen Ximmon laittamasta.

Samaten :'D
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.10.2007 16:46

Lainaus: koulrofobia

Pistetään tämä väsymyksen ja sairaana olemisen piikkiin, mutta sain hillittömän naurukohtauksen Ximmon laittamasta

Jonkinsortin naurut tuli tännekkin xDDD
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2007 19:24
Kerran poikaystäväni kaveri tuli tunnustelemaan päätäni ja sanoi sitten: "Mä halusin vaan tunnustella onko sulla oikeasti saman muotoinen pää kuin alienilla." Hienoa!
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.11.2007 19:20
Mun poikaystävän kaverii on luultu Ari Koivuseks.. Sit yläasteella samas koulus oli yks poika joka näytti (kasvonpiirteist) Alexi Laiholt ja viel kuulosti silt kans.
Kirjoittanut: freak 2 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.11.2007 08:26
ala asteella yks tyttö väitti että näytän harri potterilta vaikkei mulla oo edes laseja,sen pitäs mennä silmä lääkäriin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.11.2007 09:43

Lainaus: pikkumyy

Mun poikaystävän kaverii on luultu Ari Koivuseks.

Yksi kaverini myös kuulee jatkuvasti näyttävänsä Ari Koivuselta. Voi että sitä suututtaa aina kun joku sanoo niin. Vaikka pakko myöntää, tiettyä yhdennäköisyyttä on. Ikinä en tosin sanoisi tuota hänelle. Pian suuttuu.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.11.2007 11:21

Lainaus: BronzeRain

Yksi kaverini myös kuulee jatkuvasti näyttävänsä Ari Koivuselta. Voi että sitä suututtaa aina kun joku sanoo niin.

No poikaystävän kaveri vaan nauro
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.11.2007 11:33
Mun poikaystävää taas luullan Ari Koivuseks. Se alkaa jo käydä hermoille! "Heiiii Hevi-Arskaaa!" MURR!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 06.11.2007 11:35

Lainaus: blackie

Mun poikaystävää taas luullan Ari Koivuseks.

Voi ei... Olen niin pahoillani puolestasi, etenkin jos poikaystäväsi oikeasti näyttää Koivuselta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit