Gootti.net

Koomiset yhtäläisyydet

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.08.2007 16:15
Poikaystäväni näyttää sellaiset styylikkäät aurinkolasit päässä aivan Vin Dieseliltä. jolla vain on lisänä leukaparta.

Mua itseäni on verrattu Shakiraan (blondi-ajoilta... what?) ja Nancy Spungeniin. jee, narkkari-look.

Ai niin, se Oulussa liikkuva Andy McCoy-kopio. jos se olis 20 vuotta vanhempi niin hän olisi kuin ilmetty klooni.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.09.2007 17:26
Mun eno näyttää ihan Emmerdalen Eric Pollardilta ja serkku näyttää ihan Sarah Jessica Parkerilta ja mun äitiä luullaan aina Paula Koivuniemeks! Ulkonäön lisäks niillä molemmilla on tosi tummat, matalat äänet
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.09.2007 12:06
Faijani näyttää Michael Douglasilta, mummiani taas on nuoruudessaan jatkuvasti luultu Ansa Ikoseksi.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2007 13:54
Meidän koulussa on kaksi samannäköistä poikaa jotka eivät tunne toisiaan Mukavaa nähdä kun törmäävät käytävällä ja hämmentyvät joka kerta
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2007 13:56

Lainaus: SinofSatan

Meidän koulussa on kaksi samannäköistä poikaa jotka eivät tunne toisiaan Mukavaa nähdä kun törmäävät käytävällä ja hämmentyvät joka kerta

no meidän koulussa on kaksosia vaikka kuinka mnonta >.< niissä menee sekaisin
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.10.2007 14:23
Joskus Seinäjoella asuessa oli samassa ammattikoulussa ihan Markus Pöyhösen näköinen poika, heti niiiiiin kaksoisolento ettei tosikaan. :s
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 05.10.2007 14:30
Mun kaveri sanoi joskus että näytän Björkiltä (en kyllä ihan heti enis nois sanomaan) myheritage.comin mukaan näytän japanilaiselta -.- 6-8/10 on AINA japanilaisia naisia...vaikka millä kuvalla kokeilisin
  • Lähetetty: 05.10.2007 14:40

Lainaus: blackwolver

Mun kaveri sanoi joskus että näytän Björkiltä

Mulle on useampi sanonut että näytän christina ricciltä.. vai kuka mitä häh miten kirjoitetaankaan. Mut tuosta on aikaa enkä ainakaan nyt mielestäni näytä häneltä. =)
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.10.2007 14:44
Sillon kun olin 11-vee, niin näytin kuulemma Britney Spearsilta :'D Sillon siis,kun hän oli vielä kiltti naapurin tyttö...
  • Lähetetty: 05.10.2007 14:55
Ja tuli vielä mieleen ku ekassa miitissä oltiin niin Doomerista tuli mieleen Marilyn Manson. Ja tämä on kohteliaisuus sitten ettei tarvitse vetää hernemaissipaprika pussukkaa nenukkaan..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit