Gootti.net

Koomiset yhtäläisyydet

Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2009 19:42
Tulen aina muistamaan yläasteelta hissan sijaisen, koska hän muistutti sitä Hämähäkkimiehen näyttelijää.
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2009 07:44
Meiän teknisen opettaja näyttää tosi paljon Jari Sillanpäältä
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.05.2009 12:33

Lainaus: Zanette

Meiän teknisen opettaja näyttää tosi paljon Jari Sillanpäältä

käyttääkö sekin yli kireitä paitoja kuten jartsa euroviisulähetyksessä?
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.05.2009 19:06
Mua on kerran verrattu Stuart Townsendiin Lestat de Lioncourtina Mun yläasteen matskunmaikka näytti ihan Hugh Laurielta Housessa, käyttäytyi myös kun house enää nilkutus puuttui XD fyssanmaikkani näytti muumipeikolta (jolla on paha akne!)
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 03.06.2009 19:19
Eräs ala-asteen aikainen opettajani näyttää Mikko Alatalolta.

Lainaus: Jezebel

Pappani on kuulemma Tarzan
Heh, tuosta muistui mieleen että kerran joskus pikkutyttö ollessani, pappani näytti minun mielestäni hämärässä juurikin myös Tarzanilta.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.06.2009 20:42
Työpaikkani entinen talonmies näytti jokseenkin Mika Waltarilta ja nykyinen kiinteistöhuoltaja on kuin ilmetty Leo Jokela joka on saanut valtaisan vatsan kantaakseen .Itseasiassa hän vähän kuulostaakin tältä,väärä murre vain.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 17.06.2009 17:04
Pikkusisko vertasi minua Dani Filthiin. (huono vai hyvä juttu? )

Sitten näin bussissa yhden tyypin,joka näytti ihan Draco Malfoylta.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.06.2009 18:17

Lainaus: FilthyVictorian

Pikkusisko vertasi minua Dani Filthiin. (huono vai hyvä juttu? )

HYVÄ. Minä näytän kuulemma Charles Hedgeriltä, otan sen kohteliasuutena. Parempi kuin aiemmat Ari Koivunen - ja Marco Hietala -vertaukset.

Lainaus: Swanette

Eräs ala-asteen aikainen opettajani näyttää Mikko Alatalolta.

Naapurimme (nainen) näyttää ihan Mikko Alatalolta:'D Enkä ole ainut, joka on tätä mieltä.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.06.2009 20:45

Lainaus: Myria

Marco Hietala -vertaukset.

Oi että, silloin joskus vuonna nakki kun minulla oli vielä värjäämättömät hiukset niin sain kuulla PALJON Marco Hietala -vertauksia. Lisäksi aiemmin, kun minulla oli kirkkaanpunainen tukka, sain kuulla näyttäväni Indican Jonsulta.

Suvustani löytyy melko paljon koomisia yhtäläisyyksiä; veljeni on näyttää Pekka Poudalta, enoni Matti Vanhaselta, setäni Mauri Pekkariselta ja kaiken lisäksi siskoni muistuttaa pelottavan paljon Poliisiopisto-elokuvien Debbie Callahania.

Yläasteaikoinani huomasin, miten paljon ah-niin-hurmaava entinen bilsanopeni muistuttaa olemukseltaan ja ääneltään Muumien Jenni-tätiä.
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2009 20:57

Lainaus: SirMarylee

käyttääkö sekin yli kireitä paitoja kuten jartsa euroviisulähetyksessä?

kyllä se välillä käyttää
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit