Gootti.net

Koomiset yhtäläisyydet

Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.06.2009 12:38
Tuttavani näyttää (välillä) jopa erehdyttävän paljon Gaspar Ullielilta eli Hannibal Lecterin näyttelijältä. Minua on joskus luultu pari kertaa eri ihmisten toimesta Indican Lauraksi. Mielestäni emme nyt niin kovin samannäköisiä ole.., molemmat vain ovat lyhyitä ja omistavat mustat lyhyet hiukset.
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2009 13:10

Lainaus: Not the nicest girl

Yks kaveri kuulostaa ja on ihan olemukseltaan samanlainen kuin Salkkareiden Lasse Sievinen xD

... Meikäläisen isä on ihan samanlainen ku Lasse... Ei kyllä välttämättä aina ole kovin hyvä asia, mutta salkkareita katsoessa saa aina naureskella Lassen puheille, kun voisi ihan yhtä hyvin kuvitella isännän päästävän samanlaisen lauseen suustaan
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2009 16:16
Yläasteellani oli poika, jonka isä näytti selkeästi Timo Soinilta. (Mies oli vanhempainyhdistyksen puheenjohtaja, joten näin hänet, kun hän piti puheen eräässä juhlassa.)
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.08.2009 17:55
En oikeastaan tunne ketään, joka näyttäisi keneltäkään julkisuuden henkilöltä... tai noh, näytän (ystävieni mukaan) aivan Johnny Depiltä, kun halaan toista. En muuten näytä häneltä juuri lainkaan. Taisivat vihjailla siitä, etten yksinkertaisesti kunnolla osaa halata ketään...
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.08.2009 18:41
Matikan vitoskurssin opetti mr Bean:'D Enkä ole ainut, joka on tätä mieltä.
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • • Muokkasi: Gallante
  • Lähetetty: 20.08.2009 03:17
Kuulostan kuulemma Barry Whitelta. Syylliset tunnistavat itsensä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.08.2009 08:12

Lainaus: Gallante

Kuulostan kuulemma Barry Whitelta. Syylliset tunnistavat itsensä.

Et minusta. Sinulla on vain matala ääni, mutta ei sentään neekulibasso. :3
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2009 17:02
Hmmm... Minua on joskus sanottu Marilyn Mansonin näköiseksi silloin, kun laitan hiuksiani ja meikkaan. En itse välttämättä aivan ole samaa mieltä asiasta. Mutta se on yllättävän usein tullut esille.
Muuan nettituttu näyttää aivan Evanescencen laulajalta joissakin kuvissaan. Se on lähes pelottavaa.
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2009 22:24
Tulipa äkkiä mieleen, että joskus muutama vuosi sitten jonkun kaverini mielestä näytin Marilyn Mansonilta, sivulta katsottuna. Siihen maailman aikaan en ollut kuullutkaan koko häiskästä, ja kun sitten otin selvää, oli fiilis aika "Riiiiight......."

Oon edelleen, parin vuoden jälkeenkin sitä mieltä että yksi todella hyvä ystäväni muistuttaa Mika Nakashimaa. Nyt tosin yhtäläisyys hämärtyi, kun kaverini leikkasi hiukset iiiiihan lyhyiksi ja väräjäsi ne taas vaihteen vuoksi pinkiksi.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.04.2010 12:33
No ei niinkään koomista, mutta miehen suusta kuultua: Kun aloin seurustella nykyisen ukkoni kanssa niin hää huomautti: Sä oot niin kaunis ja näytät vähän Lauralta (hänen edelliseltään). Olin vähän että jaa kiitos, miten tohon vois suhtautua, mutta oli se suht hassua : D
Miulta on myös kysytty olenko Miss Russia 2005, en edes näytä häneltä saatika ikäni ei voisi täsmätä lähellekään .'D
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit