Gootti.net

Koomiset yhtäläisyydet

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.04.2010 10:36

Lainaus: Heetteri

yhteiselokuvan.

Mun faija vois olla joku konna koska se näyttää lähinnä joltain pahismafiapomolta.. : D
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2010 08:58
Mulle on on sanotu, että näytän ihan Shanen Dohertyltä ja sillon kun olin hoikemmassa kunnossa olin kuulemma Kata Kärkkäisen näköinen. Itse en kyllä näe itsessäni kumpaakaan tunnettua henkilöä.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 15.05.2010 18:06
Miulle on taasen sanottu että näytän ihan Hansonin kitaristilta Isaac Hansonilta, heh! Mmmbop on mainio kappale! Ainoa hyvä Hansonin ralli! Jos Hanson tulis Kuopioon niin mää olisin eturivissä!
Eilen näin tosi kauniin nuoren goottipariskunnan täällä Kuopiossa ja katseeni kiinnittyi pariskunnan miesyksilöön. Hän kun näytti ihan Satyriconin Frostilta tosin 15 vuotta nuorentuneena
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2010 08:05

Lainaus: Kreivi Arvet

Hän kun näytti ihan Satyriconin Frostilta

Ai et siin onkin hyvännäköinen mies!
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2011 15:58
joku oli täysin tuntematon tyyppi tuli kerran hesassa ollessani sanoon
"Hei systeri!" Käännyin sitte kattoon kuka siellä huutaa ja onneton huutaja huomasi etten ollukkaan sen sisko ja sano "Oho, se oliki joku hevari." Näytin vissiin aika järkyttyneeltä ku tyyppi erehty sanomaan hevariksi ku sille tuli aika kiire.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.08.2011 10:18
Serkkuni näyttää siinä määrin Samuli Edelmannilta että on meinannut saada nakkikioskilla turpaansa kun ei suostunut antamaan nimmaria vaan vakuutteli vain että nyt on ihan eri tyyppi kyseessä. Nuorempana yhdennäköisyys oli oikeasti aika hämmentävän suuri, vanhemmiten hiukan karsiutunut, mutta kyllä siinä vieläkin paljon samaa on.

Minun kaksoisolentojani on bongattu vähän joka paikassa. Itse en kertaakaan ole ollut paikalla kaksoisolentoni kanssa samaan aikaan, mutta perhetuttava on bongannut minut Porissa, kaverit puolestaan Rovaniemellä, useamman kerran Helsingissä ja Salo-Karjaa -välisessä junassa Avecran myyjänä. Koskaan en ole noissa paikoissa ollut mainittuna ajankohtana. Rovaniemellä en ole itseasiassa käynyt koskaan. Enkä tietääkseni ole työskennellyt Avecralle ikinä.
Mahdolliset selitykset:
- Kavereillani ei ole oikeasti hajuakaan miltä näytän
- Olen osa suurempaa kloonisarjaa
- Minulla on yksi kaupungista toiseen liikkuva kaksoisolento, joka aikoo vallata paikkani universumissa.
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Neminess
  • Lähetetty: 14.08.2011 23:52
Exäni näytti aurinkolasit päässään ihan Elvikseltä. Häiritsee, nykyinen poikaystäväni näyttää ihan samalta kuin jossain elokuvassa ollut henkilö mutta pää ei muista millään mikä leffa tai henkilö on kyseessä. :/
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.09.2011 03:33
Joku liianlöysiin housuihin pukeutunut nuorison edustaja vinkkasi tänään suuntaani ja mutisi tovereilleen "mikä -tun swarzeneggeri", hänen näkemänsä yhtäläisyys oli mielestani hyvin koomillinen koska 400g sika-nauta jauheliha paketissa lienee enemmän lihasta kuin minussa.
On minua joskus aiemmin kutsuttu myös "terminaattoriksi" mutta kyseisen assosiaation on luultavasti aiheuttanut nahkatakki ja aurinkolasit.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2011 21:30
Tunnen yhen tyypin joka on aiva niiko Orlando Bloom. Ja yks joka on mun luokalla ni on aivanku Justin Bieber.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.09.2011 17:13
Koulun opintotoimiston täti näyttää aikamoisesti naispuoliselta Timo Soinilta. Vain tissit ja pitkät hiukset lisätty. Jopa silmälasin sankojen muodossa on aika paljon samaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit