Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koomiset yhtäläisyydet

Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 18.10.2012 19:51

Lainaus: BronzeRain

Koulun opintotoimiston täti näyttää aikamoisesti naispuoliselta Timo Soinilta.

Jopas no horror!

Minun koulussani eräs opettaja näyttää mielestäni ihan siltä, että voisi olla Alice Cooperin sisko
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.10.2012 02:10
Mun yhden luokkalaisen rasittavan pissiksen äiti näyttää ihan Arttu Wiskarilta.
Koulussame on eräs englanninopettaja joka näyttää, ja kuulostaa ihan Gordon Ramsaylta. huutaakin yhtä paljon.
Onhan näitä.
Mua on sanottu ICS Vortexin, Alexi Laihon, Jouni Hynysen ja Kelly Osbournen näköiseksi tiedäppä sitten onko se hyvä vai huono asia. Omasta mielestäni en näytä kyllä miltään noista.

Ai niin ja sitten täälläpäin on eräs bussikuski joka näyttää ihan Shavo Odadjianilta
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.10.2012 01:17
Äitini muistutti noin päivän ajan Mauri Pekkarista kun kampaaja leikkasi hänen hiuksensa päin persuuksia
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.10.2012 13:48
Minulle on ärsyttävän monet sanonut, että jos Jyrki 69:llä olisi pikkusisko niin olisin kuulemma minä... Myös sanottu, että näytän kyseiseltä henkilöltä hieman nuorempana ja naispuolisena. Täytyy kyllä tunnustaa, että vaatemaku on aika sama ja kun minulla oli pidemmät hiukset niin myönnän pienen yhdennäköisyyden.

Jotenkin hauskaa on myös se, että isäni nimi on Jyrki ja, että tuota on tullut varmasti 6 puolrandom ihmistä sanomaan ja useampi tuttukin O.o alkaa olee vähän sellanen "righttttt...."- fiilis aina kun joku mainitsee.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.10.2012 18:26
Kaveristani tulee mieleen Ari Koivunen Ja hän on siis tyttö. Huomasin tämän tosin vasta hämärässä, kun tuumin että kaverini näyttää pojalta ja siitä sitten meni ajatukset hevari-Ariin. Ne on ne hiukset, jotka sen tekee
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.10.2012 11:55
Mun työpaikalla työskentelee mun exän mutsin kaksoisolento ja mieheni isän naisystävän kaksoisolento .
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.10.2012 19:36
Yksi koulumme matikanopettajista näyttää kolmen (miespuolisen) kaverin risteytykseltä. Onneksi tämä opettaja on mies, muuten tuo sekoitus olisi paljon groteskimpi.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • • Muokkasi: DarkPrincess
  • Lähetetty: 02.11.2012 16:46
Mun hissanope näyttää Potter leffojen Punurmiolta (mikä se näyttelijä oli, Emma ... Thompson? ) Kauheesti kaikkia huveja ja suurentavat ilmälasit ja se yleinen habitus muutenkin jotenkin Punurmiomainen. Mä kuulemma näytän kavereiden mielestä Tarja Turuselta ja äidin mielestä Morticia Addamsilta (pitkät mustat hiukset, pukeudun mustaan ja tykkään pitkistä hameista )
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.11.2012 22:17
Mun vanhassa koulussa oli yks opettaja joka näytti ihan Dolores Pimennolta. Tumman pinkit vaatteet ja kaikki. Hän puhui yleiskieltä ja vihasi huonoa käytöstä. Mulla ei onneks ollu sen tunteja...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!