Gootti.net

Koomiset yhtäläisyydet

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.04.2010 18:41

Lainaus: SirMarylee

Kun aloin seurustella nykyisen ukkoni kanssa niin hää huomautti: Sä oot niin kaunis ja näytät vähän Lauralta (hänen edelliseltään).

Minä vähän ehkä loukkaantuisin jos mies kehtaisi ääneen verrata minua exäänsä. Kannatan mentaliteettia exät on exiä, ja syystä, eikä nykyistä saa ikinä vertailla exään.

Aiheessa pysyäkseni: Havahduin tässä yksi päivä että eräällä opettajallani on ihan tarkalleen samanlainen ääni kuin Virve Rostilla. Nauratti.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.04.2010 14:10

Lainaus: BronzeRain

Minä vähän ehkä loukkaantuisin jos mies kehtaisi ääneen verrata minua exäänsä. Kannatan mentaliteettia exät on exiä, ja syystä, eikä nykyistä saa ikinä vertailla exään.

Tästä syystä huokaisen helpotuksesta, koska miehelläni ei ole exiä. Problem solved, epäilen meinaan että omistushaluni ja hauras itsetuntoni tulisivat siinä vaiheessa ihan tajuttoman suuriksi ongelmiksi ... Miehellä muutenkin tapana päästellä sammakoita suustaan. Onneksi toimin kääntäjänä mies-suomi-mies, meinaan muuten se olisi voinut olla jo niin pahoissa liemissä kun ei saa sanomiaan sanotuksi niin kuin ne tarkoittaa xD.

Mieheni ystävä näyttää aivan Tom Cruiselta. En tiedä johtuuko se, etten pidä tästä ystävästä tuosta yhdennäköisyydestä vai ei, en nimittäin pidä Cruisesta ollenkaan. Enivei, taitaa johtua häiskän luonteesta etten tykkää.

Minä kuulemma näytän milloin keneltäkin. Pari vuotta taaksepäin näytin kuulemma aina homolta miesopettajalta . Tai homolta mieskirjastonhoitajalta (tämä kuului aina kun kokeilin jonkun kaverin silmälaseja). Miksi minä näytän mieshomolta? O' why, o' why? . Eipä tuo haittaa, tätä nykyä näytän lähinnä merinorsulta. Ja ainiin, ei kannata sanoa keskelä doping-kohua että sä muuten näytät ihan Kaisa Varikselta (vai mikä se nyt oli). En ottanut kohteliaisuutena, kun eräs minuun ihastunut poika silloin ala-asteella näin tokaisi innoissaan x).

Ja hei! Mun äitistä tulee ihan mieleen Kauniiden ja Rohkeiden Stephanie, värjäis vaan sen tukan punaiseks :'D. Siis aikaa ennenkuin Stephanie kajahti ihan kunnolla - ainakin viimeksi kun sarjaa vilkaisin se oli ihan himmeä... Ihan vaan sen takia, kun mun äiti on sellainen teräsnainen jos vaan haluaa. En ole kenenkään muun nähnyt saavan kuutta kännistä asiakasta häpeissään ja nöyrinä lopettamaan tappelua ja tuijottelemaan maata pelkällä puheella! Oli se näky, kun äiti (ollessaan vielä baarissa töissä) talutti viiskymppistä ukkoa korvasta ja räyhäs muille kun olivat alkaneet tappelemaan! Äiti on paras
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2010 20:29

Lainaus: BronzeRain

jepjep, mutta nykyään se on lähinnä hassua : D se on näitä ''miesten suusta lipsahtaa mitä sattuu'' -juttuja
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.04.2010 21:07
Kun uudessa koulussani oli ensimmäinen vanhenpaintapaaminen, ystäväni katsoi äitiäni silmät pyöreinä ja tokaisi: "Ihan ku Meryl Streep!" ja seuraavana päivänä hän selitti jokaiselle vastaantulevalle, miten kaunis äiti minulla on.

Itse en ole katsonut salkkareita yhtäkään jaksoa (ja olen siitä ylpeä) mutta kaverit sanovat että yhden opettajamme puhetyyli on ihan sama kuin viimeksimainitun TV-ohjelman Ismolla.

Ja toinen opettajani on Lacrimosan hehkeän suomalaisneitosen kaima. Sekä etu- että sukunimeltä. Hän ei kyllä muistuta ollenkaan miltään puolilta Lacrimosan Annea...
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.04.2010 22:09
The Smithsin nokkamiehen Morrisseyn katsominen tuottaa minulle aina välillä vaikeuksia, kun tämä tuo niin vahvasti mieleen miespuoliset lähisukulaiseni. Nuori Morrissey näyttää itsestään parempaa huolta pitäneeltä velipuoleltani ja nykyinen Moz on kuin charmikkaampi (no...) versio isästäni. Heillä on jotain samaa kasvoissa, kulmissa ja silmissä eritoten. Kiva on siis esim. vanhoja bändin livevetoja katsella kuola poskella, kun yhtäkkiä havahtuu taas siihen, että ei hemmetti, it's the spitting image of my brother. Oh, blimey.

Toisaalta taas olen vakaasti sitä mieltä, että runoilija Uuno Kailas ja minä muistutamme ulkoisesti jotenkin mystisesti toisiamme. Mielenkiintoista, etenkin kun ottaa huomioon tämän sukupuolieron Täytyy joskus ottaa kuva, jossa poseeraan puku päällä ja savuke sormissa edesmenneen idolini tavoin
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.04.2010 22:33
Yksi tutorkoulutuksen vetäjistä tuo mulle mieleen Gordon Ramsayn... Ensinnäkin, heiltä löytyy samaa näköä, toiseksi molemmat ovat keittiömestareita, ja kyseinen henkilö on myös aikalailla tiukka, moneen otteeseen koulutuksen aikana pamahti karttakeppi/joku muu kättä pidempi pöytään korviamurhaavasti, kun ihmiset eivät älynneet omaa parastaan ja olleet hiljaa suosiolla
  • Lähetetty: 22.04.2010 23:46
ÄÄÄÄÄÄÄÄ nyt minä muistin sen perkeleen, miksi inhoan näitä yhtäläisyyksiä (Kiitos Lycanthropian kuolaus-ongelman :'D). Mulla meinaan on sama ongelma kuin hällä.

Sarjoista Bones ja Angel tuttu David Boreanaz (lääh) näyttää nauraessaan AIVAN vanhemmalta isoveljeltäni. Kun isosiskoni huomautti tästä asiasta, halusin kuristaa hänet. Nyt saan kärsiä tästä yhtäläisyydestä aina, kun kuolaan kyseistä herraa, sillä ennen siskoni infoa tämä seikka oli vain joku lievästi häiritsevä 'toi-muistuttaa-ihan-jotakuta-tuttua'-ilmiö. MUR. Kieroutunutta.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.04.2010 00:11

Lainaus: Orthoxina

ÄÄÄÄÄÄÄÄ nyt minä muistin sen perkeleen, miksi inhoan näitä yhtäläisyyksiä (Kiitos Lycanthropian kuolaus-ongelman

Minun isässäni ja Bruce Williksessä on aika paljon samoja piirteitä, vaikkei isäni suoranaisesti häneltä ihan näytäkään. Minä en sentään Brucea kuolaa, mutta elokuvia katsoessa tulee lähinnä "great job, dad!"-tyylisiä ajatuksia.
  • Lähetetty: 23.04.2010 00:50
(Sori, offia :'<) ^! Mä lähinnä näen unia, missä oon Bruce Willis ja teen milloin mitäkin... Viimeksi taistelin ufoja vastaan ja surffasin kuusimetsässä puhelinkopin ja purjelaudan yhdistelmällä etsimässä jotain überplasmakanuunaa ...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 23.04.2010 08:57

Lainaus: Iiriva

Minun isässäni ja Bruce Williksessä on aika paljon samoja piirteitä, vaikkei isäni suoranaisesti häneltä ihan näytäkään. Minä en sentään Brucea kuolaa, mutta elokuvia katsoessa tulee lähinnä "great job, dad!"-tyylisiä ajatuksia.

Hienoa, koska mun faijani näyttää aika paljon Michael Douglasilta! :'D Ne voisi tehdä yhteiselokuvan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit