Gootti.net

Suzy Vanderbylia -uutta

Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.09.2010 20:33
Olen todella pahoillani tästä. En tietenkään olisi laittanut tuotteita myyntiin, jos olisi ollut pienikin mahdollisuus siihen, että sopimus ei ole kunnossa. No, näin sitä vaan oppii, kantapään kautta. Toivotaan, että saadaan asia pian hoidettua ja mielellään vielä parhain päin. Minkälaista hametta mahdoit FaithBlack hakea, minulla on nimittäin yksi hame (pvc-kynähame, jonka alareunassa pitsiryöhelö), jonka tilasin testimielessä, koko M. Laita vaikka yksäriä, jos mahdollisesti kiinnostaa. Tarkoitus on laitella noita testi- ja mallikappaleita huuto.nettiin.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2010 21:53
Kiitokset tiedosta SuZiC! Toivotan Tsemppiä ja Voimia Sinulle ja uudelle yrityksellesi!
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.09.2010 10:57

Lainaus: SuZiC

Olen todella pahoillani tästä. En tietenkään olisi laittanut tuotteita myyntiin, jos olisi ollut pienikin mahdollisuus siihen, että sopimus ei ole kunnossa.

Ei se tietenkään maailmaa kaada, minusta oli vain niin hauskaa, kun tosiaan luulin nähneeni unta siitä hameesta, mutta se kertoo vain siitä, että olet todella nappivalintoja osannut ottaa kauppaasi myyntiin (tuo hame ei siis ollut ainoa tuote joka minua kiinnostaa).
Laitoin muuten sinulle yksityisviestiä tuosta hameesta!
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.09.2010 17:44
Kauppa näyttää kivalle, mutta mun on pakko nillittää noista palautusehdoista. Verkkokaupasta tilaamien tuotteiden palautus on asiakkaalle maksutonta ja asiakkaalla on 14vrk aikaa palauttaa tuotteet ja saada kaikki rahat takaisin, oli syy sitten mikä tahansa.
Mä henk. koht. nimittäin en tilaa verkkokaupoista, missä ei saa palauttaa mikäli tuote ei sovi, koska ilman sovittamatta on aika mahdoton tietää sopiiko vaate päälle ja miltä se oikeasti näyttää + istuu.
  • Lähetetty: 25.09.2010 11:08

Lainaus: blood

Verkkokaupasta tilaamien tuotteiden palautus on asiakkaalle maksutonta ja asiakkaalla on 14vrk aikaa palauttaa tuotteet ja saada kaikki rahat takaisin, oli syy sitten mikä tahansa.

Hei blood, voit kyllä tilata Vanderbyliasta ihan turvallisin mielin, meillä noudatetaan täysin kuluttajansuojalakia. Kuluttajansuojalaissa sanotaan, että asiakkaalla on 14 vuorokauden palautusoikeus ilman selityksiä/syitä, ja tämä pätee kyllä meillä. Ainoa poikkeus tähän on mittatilausvaatteet/asiakkaalle räätälöidyt vaatteet. Kuluttajansuojalaki suojelee tässä myös kauppiasta, eli mittatilaustuotteilla ei ole siksi palautusoikeutta (ellei siinä ole virhettä), koska sitä on vaikea myydä eteenpäin. (ote laista: peruuttamis-/palauttamisoikeutta ei ole kun"...sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen ilman huomattavaa tappiota tai ettei tavaraa lainkaan voida myydä edelleen"...). Eli tällä hetkellä näitä "ei palautusoikeutta" -olevia tuotteita on ainoastaan korsetit ja nahkavaatteiden osalta ne, jotka tilataan omilla mitoilla. Kaikilla muilla tuotteilla on siis ihan normaali lakisääteinen palautusoikeus. (ja esim. korsetteja on tulossa myös valmisversioina, kunhan löydän mieleisen tomittajan)

Oli kyllä hyvä, kun otit asian esille, sillä toimitusehdoissa oli lause, jonka voi tulkita myös väärin. Siellä kun luki, että palautuksesta täytyy ensin sopia kauppiaan kanssa. Korjasin sanamuotoa, sillä ei sitä mitenkään sopia täydy, vaan tehdä normaali palautusilmoitus (14 vuorokauden kuluessa tavaran saamisesta). Kyseisen lain mukaan palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa erikseen, vaan tavaran kaupassa peruuttamisilmoitukseksi katsotaan myös vastaanotetun tavaran palauttaminen. Suosittelen silti ehdottomasti tekemään palautusilmoituksen sähköpostitse, niin silloin molemmat osapuolet voivat olla varmoja, että asia on hoidettu, eikä ole sitä riskiä, että tavara vaikka jumittaa postissa, ja palautusilmoitus myöhästyy sen vuoksi.

Ja edelleen, palautuksesta aiheutuneet kustannukset (postikulut) kuuluvat kauppiaan maksettavaksi. Jos paketissa ei ole mukana tilitietoja, jonne voin maksaa, niin otan yhteyttä tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiin, ja tiedustelen asiaa.

Ja olen kyllä tullut vähän vastaan tuossa mittatilaus-asiassakin, sillä toimitusehdoissahan lukee, että asioita voidaan katsoa myös tapauskohtaisesti. Karkeana esimerkkinä voisi mainita vaikkapa musta satiinivyötärökorsetti (omilla mitoilla, koko noin 60 cm) versus kirkkaanvihreä jakkupuku oransseilla kukilla yläosa suunnilleen kokoa 44 ja alaosa kokoa 32. Näissä esimerkeissä (ja nämä ovat siis vain esimerkkejä) kauppiaan näkökulmasta minun on paljon helpompi miettiä tuon korsetin vastaanottamista kuin jakkupuvun.

Toivottavasti tämä selkiytti asiaa, kysy/kysykää lisää,jos jokin jäi vielä vaivaamaan. Täytyykin katsoa tuolta kaupan sivuilta niitä toimitusehtoja, jos ne on epäselvästi kirjoitettu.
  • Lähetetty: 28.09.2010 15:13
Torstaihin asti aikaa ostella ilman postikuluja!

Uusia tuotteita lisätty, tässä suora linkki uutuudet -sivulle: URL

Acage&Morbiuksen housuihin ja pitkiin hameisiin on nyt kirjattu pituudet ja lisätty kentät pidempien tilausta varten. Covet Couturen paketti tuli eilen, ja lisäsin kokomerkintöjä niihinkin vaatteisiin, lisäksi pudotin hieman Covetin vaatteiden hintoja, koska kuljetuskustannukset ovatkin alunperin ilmoitettua edullisemmat.

Tänään on sitten vihdoin viimein tulossa tarjolle niitä latex-vaatteita!

Tervetuloa!
  • • Muokkasi: SuZiC
  • Lähetetty: 01.10.2010 17:59
Iki-ihanan Melissan upeita pcv-luomuksia nyt lisätty kauppaan, ne löytyy täältä: URL Melissa E on australialainen tuotemerkki, ja suunnittelija valmistaa vaatteet itse. Kokoskaala on huima, ja lisäksi tarjolla vielä mittatilausmahdollisuus.
  • • Muokkasi: SuZiC
  • Lähetetty: 02.10.2010 16:19
Hei! Olen tilaamassa muutaman korsetin Louise Blackiltä, niitä hänen tavaramerkikseen muodostuneita Skeleton -korsetteja. Jos haluat varmistaa, että saat omasi ensimmäisten joukossa, niin voit tehdä ennakkotilauksen. Ennakkoon ostaneet voivat valita myös muunkin kuvan kuin tuon Skeletonin. Eli jos olet kiinnostunut, niin ota yhteyttä sähköpostiini: suzy@vanderbylia.com, niin saat tarkempaa tietoa. Olen tekemässä tilausta ensi viikon alkupuolella, kunhan Louise vahvistaa toimitusajan, eli olethan yhteydessä ihan lähipäivinä.

Korsetit eivät ole kiristykseen tarkoitettuja, vaan enemmän koristekäyttöön, ja suositus on, että korsetti valitaan noin 7-8 pienemmäksi kuin oma vyötärö. Tarjolla olevat koot: 56cm, 61cm, 66cm ja 71cm.

Louise tuli tunnetuksi Project Runwayn (Muodin Huipulla) kaudella 6. Kysessä ovat siis tämän tyyliset korsetit: http://www.etsy.com/transaction/11038005
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.10.2010 19:55
Noista parantamisehdotuksista voisin mainita sen verran, että itse en esimerkiksi osannut yhtään etsiä noita taskukelloja, kun ne olivat miesten asusteissa. Vaan kun sattumalta huomasin että sellaisiakin on tarjolla, niin ehdottomasti heti menee ostoslistalle moinen. Tuollaiset aika unisex-jutut kannattaisi ehkä laittaa näkyviin sekä naisten että miesten puolelle, ettei mene ohi. Tai muuten joku unisex-kategoria tjsp.
  • Lähetetty: 02.10.2010 20:27

Lainaus: Giffirt

Noista parantamisehdotuksista voisin mainita sen verran, että itse en esimerkiksi osannut yhtään etsiä noita taskukelloja, kun ne olivat miesten asusteissa. Vaan kun sattumalta huomasin että sellaisiakin on tarjolla, niin ehdottomasti heti menee ostoslistalle moinen. Tuollaiset aika unisex-jutut kannattaisi ehkä laittaa näkyviin sekä naisten että miesten puolelle, ettei mene ohi. Tai muuten joku unisex-kategoria tjsp.

Toden totta, olenkin aika hölmösti laittanut nuo miesten alle. Kiitos vinkistä, laitetaanpa ne paremmin esille.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit