Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Suzy Vanderbylia -uutta

Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.10.2010 10:56
Nyt on asusteet laitettu erikseen omaksi valikokseen. Sinne on myös lisätty hieman uutta; pitsichokereita sekä kaasunaamareita.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: SeKukaVaaniiSängynAlla
  • Lähetetty: 05.10.2010 00:36
Teki mieli tilata vaikka mitä ihanuuksia, mutta sitten kun näin kaasunaamarit..... itsehillintäni meni menojaan. Olen jo pitkään halunnut yhden ja nyt kun vielä sai itse vaikuttaa sen ulkonäköön ja hintakin oli kohdillaan...eihän sitä voinut sinne jättää, pikkuista

Erittäin suuri plussapallo pikkuruisista postikuluista! Tottunut johonkin riistopostareihin niin tuo teikäläisen vaatima roponen oli kyllä aivan mahtia!

Pompin malttamattomana siihen saakka kunnes saan naamarin kotio ja sitten istun sydämenkuviot silmissä naamari päässä 24/7.

Vai onko tuo nyt sitten maski kun se ei peitä koko naamaa....no se ja sama minulle.

Kiitti.
  • Lähetetty: 05.10.2010 07:14

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Erittäin suuri plussapallo pikkuruisista postikuluista! Tottunut johonkin riistopostareihin niin tuo teikäläisen vaatima roponen oli kyllä aivan mahtia!

Taisin tosiaan laittaa postikulut aika alakanttiin, mutta se on varmaan asiakkaan kannalta positiivinen asia=) Olin kyllä tyytyväinen, kun Melissalta noita maskeja löytyi, ja vielä noin monena eri variaationa, kun niitä on kai kaivattu täällä. Toivottavasti tulee mieleinen
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.10.2010 08:00

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Vai onko tuo nyt sitten maski kun se ei peitä koko naamaa....no se ja sama minulle.

Periaatteessahan nuo ovat tuuninkeja puolinaamari-hengityksensuojaimista, eivätkä ole mitään kaasunaamareihin päinkään.

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.10.2010 11:22

Lainaus: Iiriva

Periaatteessahan nuo ovat tuuninkeja puolinaamari-hengityksensuojaimista, eivätkä ole mitään kaasunaamareihin päinkään

Niin mä vähän aattelinkii, kyllähän mä tiedän mikä on maski ja mikä naamari mut silti puhuin koko ajan naamarista. Noooo, mä en ookkaan pro. ;D
  • Lähetetty: 05.10.2010 11:33
Mulle nuo maskit ja naamarit on rehellisesti sanottuna aivan hepreaa, samoin kuin myös gogglesit, mutta laitoin just esille muutamat sellaiset.. siis gogglesit tai jotain sinne päin ainakin
  • • Muokkasi: SuZiC
  • Lähetetty: 07.10.2010 13:00
Joitain uusia tuotteita lisätty muutaman päivän sisällä; pvc:tä, goggleseja, latex-vaatteita ym. Käykäähän katsomassa.

Muistuttaisin vielä, että jos haluatte Halloweenin juhlintaan hankkia uusia vaatteita, niin tehkää tilaus ajoissa, jotta ehtivät; suurin osa vaatteista kun tehdään tilauksesta. Tässä olisi esimerkkinä hyvä Halloween -mekko http://www.vanderbylia.com/skeleton-mekko-p-1125.h tml
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2010 13:41
Ihan jänniä nuo antiikkikulta goglessit, ja nyt vasta tajusin et ton hengityssuojaimen saa kasata "ite" tosin kuvissa on näkyy vaan naisia, niin tuskin ne miehille passaa :S
  • Lähetetty: 07.10.2010 13:48
Eikähän ne passaa miehille yhtä lailla nuo maskit, kasaat vaan sopivat miehekkään kokonaisuuden Melissa ompelee vaatteita vaan naisille, joten siksi hänellä on vaan naismalleja..=)
  • Lähetetty: 11.10.2010 14:43
Vyötärökorsetteja löytyy nyt satiinista, pvc:stä, sametista ja yksi liituraitainenkin on lisätty. Suzy Vanderbylia löytyy nyt myös Facebookista, eli olisi mukava nähdä goottinettiläisiäkin siellä (jos siis tuntuu siltä, että kauppaa kannattaa tukea

En ainakaan huomannut facebook-linkkeihin liittyviä rajoituksia, olkaa modet kiltit ja poistakaa tämä, jos onpi laitonta..

Kaveripyynnön voi laittaa tänne: http://www.facebook.com/suzy.vanderbylia?v=wall
Ja tykkäämisen voi ilmaista täällä: http://www.facebook.com/pages/Suzy-Vanderbylia/159 844660707295#!/pages/Suzy-Vanderbylia/159844660707 295?v=wall

Ja sellainen asia vielä, että koska minulla on tällä hetkellä (marraskuun alkuun saakka) varastotilanne ihan katastrofaalinen (suomeksi; ei varastoa), niin laitan huuto.nettiin Vanderbylia -nimimerkillä näitä varastossa olevia tuotteita alennuksella, jotta voin ottaa vastaan tällä viikolla tulevan ison satsin. Laitan tuohon huuto.net -ketjuun ilmon, kun olen saanut vatteet sinne päivitettyä, viimeistään huomenissa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit