Gootti.net

Suzy Vanderbylia -uutta

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.03.2011 18:57

Lainaus: Piiskansiima

Ei vitsi noita Warlocks-lisäkkeitä! Harvemmin tuollainen huikea kasaripehko näyttää noin hyvältä.

Oli pakko käydä kattomassa, ja wou.: D Vielä kun hiusten väri antaisi myöten, mun olisi pakko saada tuollaiset.

Muutenkin valikoima on niin , etten missään ole nähnyt yhtä paljon mua miellyttäviä vaatteita ja muuta roipetta. Esim. PurPur Fashionin Noir-vaatteet saa mut suunnilleen transsiin, juuri tuollaisilla haluaisin täyttää vaatekaappini..

Lupasin itselleni hankkia uuden korsetin, jos saan töitä, ja tuollahan on kohtuuhintaisia ja toivottavasti parempilaatuisia kuin nykyinen kiristimeni. Peukut pystyyn sen työnhaun suhteen, kotiuttaisin mielelläni tuolta jonkin.: D
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.03.2011 19:03

Lainaus: Myria

Muutenkin valikoima on niin , etten missään ole nähnyt yhtä paljon mua miellyttäviä vaatteita ja muuta roipetta.

Niinpä! Paras näkemäni nettikauppa aikoihin. Mitään en ole tosin vielä ostanut, mutta se johtuu puhtaasti rahanpuutteesta. Kyllä sitten kun on taas muistakin tuloja kuin pelkkä opintotuki...
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.03.2011 19:16
^Sama, mutta ilman opintotukea..: D

Perunkin puheeni PurPur Fashionin suhteen, jokaikinen lafkan mallisto on pure love.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.03.2011 08:49
Voi ei, kuolaan noita warlocks-lisäkkeitä. Haluaisin nuo vyötärö tai lantio pituiset, mutta tällä hetkellä ei ole varaa niitä ostaa, kun on kaikkea muuta menoa. Noh ehkä vielä joskus. Jatkan yksinäni hiljaa kuolaamista. =)
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.03.2011 23:22
Warlocks-lisäkkeet ovat kyllä todella mukavan näköisiä. Mietin tässä juuri noiden lyhyimpien hankkimista, pitkiä hiuslisiä kun minulta löytyy jo vähän liikaakin.

Pitää tässä itsekin kehua kaupan monipuolisuutta ja sanoa, että on mukavaa että suomestakin saa harvinaisempien mallistojen vaatteita. Olen monesti ihastellut kaupan tuotteita ja uskon, että minusta tulee putiikin suurkuluttaja kunhan ensin pääsen opiskelijaelämästä eroon.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.03.2011 09:03
Moi kaikki!

Aika on vierähtänyt niin nopeasti, että Suzy Vanderbylia on jo ehtinyt puolen vuoden ikään. Tästä iloitessamme tarjoamme kaikki tilsuket postikuluitta sunnuntaihin 20.3. saakka. Perjantaina 18.3., joka on varsinainen puolivuotispäivä, järjestetään pienimuotoinen arvonta; lahjakorttia ja tuotepalkintoja tiedossa, eli silloin kannattaa myös käydä kurkkaamassa osallistumisohjeet.

Eli siis suuri kiitos kaikille asiakkaille, koitan edelleen parhaani mukaan jatkaa Suzy Vanderbylian kehittämistä, jotta tässä matkan varrella silloin tällöin ilmenneitä hidasteita saataisiin karsittua ihan minimiin, ja nostettua kaikki osa-alueet sille tasolle jossa niiden kuuluukin olla Ja kiitos myös aivan ihanasta palautteesta jota olen saanut! Tulee uskomattoman hyvä fiilis, kun saa mukavaa palautetta, mutta myös kritiikki ja parannusehdotukset ovat toivottuja, sillä niistä on valtavasti hyötyä kehittämistyötä silmällä pitäen.

Nyt meiltä muuten saa myös brittiläistä Devolution Magazinea: http://www.vanderbylia.com/devolution-magazine-iss ue-p-1828.html

Oikein mukavaa ja aurinkoista kevättä ja muistakaahan viimeistään perjantaina käydä kaupan sivuilla katsomassa arvonnan osallistumisohjeet!

Susanna
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2011 09:13

Lainaus: Myria

Vielä kun hiusten väri antaisi myöten, mun olisi pakko saada tuollaiset.

Ei se anna minullakaan, mutta ajattelin että sitten kun tuollaiset tilaan, hommaan myös irto-otsatukan. Sen kun kiinnittää päähän ja häivyttää rajan vaikka hiuspannalla niin onpahan ainaski tekotukkaa.

Onnea myös puolivuotiaalle! Suzy Vanderbylia on kyllä Suomen ehdottomasti erilaisin goottitarvikeliike, jatka samaan malliin.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2011 12:07
Hei SuziC!
Sitä olisin kiinnostunut tietämään, että onko missään esillä noita savage wearin latex vaatteiden materiaalien värikarttaa?
  • Lähetetty: 15.03.2011 16:03

Lainaus: Piiskansiima

Onnea myös puolivuotiaalle! Suzy Vanderbylia on kyllä Suomen ehdottomasti erilaisin goottitarvikeliike, jatka samaan malliin.

Kiitos ja kumarrus!! Ei sitä itse tasan vuosi sitten uraputkessa dollarin kuvat silmissä oleva viittä-vaille-DI vielä olisi arvannut, että se omalta tuntuva juttu olisikin jotain ihan muuta mihin oli lähes koko elämänsä tähdännyt. Olen todella tyytyväinen, että uskalsin irtisanoutua siitä oravanpyörästä, sillä sen jälkeen lomaillessani alkoi ihan tosissaan tätä pohtimaan, ja nyt tuntuu, että on vihdoinkin oikealla tiellä

SyllaBoreal, koitan saada kasattua värikartan tämän/huomisen päivän aikana, olen tässä muutoinkin työstämässä noita Savage-Wearin tuotteita, kun suurin osa puuttuu (heillä on aika laaja valikoima..), ja koitan muutenkin saada valikkoja hieman käyttäjäystävällisemmäksi. Savage-Wear kuitenkin käyttää 4D Rubberin latexia, ja heidän värikarttansa löytyy täältä: http://www.supatex.com/index.php?option=com_supate xshop&view=swatches&Itemid=66 Ihan kaikkia värejä ei välttämättä Savage-Wearilla ole tarjolla, mutta melkein. Ja jos joku suosikki puuttuu niin sitä kannattaa varmuuden vuoksi kysyä, sillä he pystyvät kyllä järjestämään suurinta osaa vaikkei sitä valikoista juuri nyt löytyisikään.
  • Lähetetty: 18.03.2011 07:03
Käykäähän kaikki osallistumassa arvontaan; osallistumisaika on ainoastaan tänään perjantaina 18.3. Osallistumisojeet löytyvät täältä: http://www.vanderbylia.com/arvonta-i-61.html

Muistutan vielä, että sunnuntaihin saakka tarjoamme siis kaikkiin tilauksiin postikulut!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit