Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ulkonäköön panostaminen ja siihen kuluvat rahat

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.08.2011 21:11
Minulla ei ole mennyt enää aikoihin juurikaan rahaa ulkonäkööni. Koska olen useimmiten PA, minulla ei ole varaa ostaa hienoja vaatteita, vaikka haluaisinkin. Kesän alussa ostin kivan mekon alennuksesta, mutta en ole vielä käyttänyt sitä kertaakaan! Jotenkin en edes osaa enää käyttää hienoja vaatteita, vaan säästelen niitä.

Meikkejäkään ei tarvitse ostaa kuukausittain, joten aina välillä on kuukausia, joilloin rahaa ei mene ulkonäköön ollenkaan. Suurin osa vaatteistani on ollut minulla jo kauan, ja on sen näköisiäkin, mutta pidän niitä silti. En osaa enää muutenkaan laittautua arkisin, kun menen kuitenkin vain kouluun tai töihin. Jos harrastaisin shoppailua, saattaisin pukeutua vähän kivemmin, varsinkin jos menisin ostoksille jonkun kaverin kanssa. Hiusväriä ja meikkejä sekä shampoita sun muita hygieniatarvikkeita tulee enää lähinnä ostettua. Sad, really.

Noh, kunhan palkka tulee ensi viikolla, saatan mennä pyörimään kirppareille taas. Kunhan olen ensin ostanut ison kasan työkaluja, työkalupakin ja raksahousut koulua varten.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.08.2011 21:21
Olen huomannut, että vaikka kuinka olisi rahapulaa, silti sitä vaan saa vaatekaappiin uutta täytettä hommattua..Joka kuukausi ostelen jonkun rätin jostain..Ovat ne sitten sukkahousut , korsetti tai housut..
Kosmetiikkaan tulee myöskin panostettua..Eniten rahaa kuluu meikkeihin ja ihonhoitotuotteisiin.
(Ihonhoidossakin aknea hoitaviin, sillä leukani on viimeisen puolivuotta oireillut finnien kanssa. Kummallista sillä en ole ikinä kärsinyt kyseisestä ongelmasta..)
Hiuksia värjään mieluiten sinimustalla, sillä inhoan mustasta jäävää ruskeaa sävyä muutaman pesun jälkeen..Väriä lätkin päähäni kerran kk/2kk välein..
Viimeksi eilen meni taas kuori Yves Rocherille josta saapuu meikkivoide, puuteri, huulipuna ja kynsilakka..Huoh..
Kuukaudessa kaikenkaikkiaan ulkonäkööni menee n.50->€..
Joskus tunnen itseni hirmuisen materialistiseksi naiseksi jonka elämän tarkoitus on ulkonäkö.. Mutta heitän huithait sellaisille ajatuksille ja ajattelen että kerran täällä vain eletään!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.08.2011 07:10

Lainaus: Lunatica

Kuukaudessa kaikenkaikkiaan ulkonäkööni menee n.50->€..
Joskus tunnen itseni hirmuisen materialistiseksi naiseksi jonka elämän tarkoitus on ulkonäkö.. Mutta heitän huithait sellaisille ajatuksille ja ajattelen että kerran täällä vain eletään!

Se ei kyllä ole kovin paljon, oikeasti. 50€ on aika hiton vähän!
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.08.2011 07:32

Lainaus: Heetteri

Se ei kyllä ole kovin paljon, oikeasti. 50€ on aika hiton vähän!

Niimpä. Varsinkin jos tosiaan päivittäin panostaa ulkonäköönsä. Alle 50 euroa mulla menee tällä hetkellä, mutta jos olis varaa panostaa hitusen ja jos jaksais laittautua joka päivä, niin mulla menis varmasti enemmän kuin 50 euroa.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 21:48
no oon ulko näköön panostava tyyppi.
mut en niin paljon kun oon kotona..................

raha? hm..........no vaatteisin ei uppoa kun käyn kierrätyksessä!
en käy parturissa enkä manikyyrissä,koska en leikkaa hiuksia ja lakkaan ite kynnet.

mut joo............katon itteä koka ajan peilistä ja korjaan tukkaa ja tummosta.....
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2012 01:25
En käytä rahaa vaatteisiin kovinkaan paljon, koska ostan kirppareilta. Meikkejäkin tulee ostettua harvemmin, koska käytän aika säästeliäästi. Esimerkiksi jos violetti luomiväri loppuu, niin käytän vaikka vihreää, koska en jaksa ostaa uutta(keskustaan 45min bussissa luomivärin takia? ei käy.) Tai sitten keksin jonkun uuden värisävyn vaikka niistä mitä on.
Kynsilakkaakin menee tosi vähän, jos musta loppuu niin laitetaan vaikka tummansinistä. Näin tulee kokeiltua sitten muitakin värejä. Kynsilakka- ja luomivärivalikoimanihan on todella random, koska saan aina joululahjaksi jotain värejä mitä en käytä ja pienenä kun olen saanut jonkun lakan, niin en ole heittänyt pois, ja nyt on pinkistä mustaan ihan kaikkea.
Korutkin on aina samat, juhliin sitten joku hienompi vaikka.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2012 09:48
itellä on loputtomasti luomiväri-paletteja,joten ei haittaa,jos joku väri loppuu!
jos ei oo mustaa niin käytä harmaata tai tummanruskeaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 18 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit