Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyllä "Gootit" muodissa! Aito Gootti vaiko muodin uhri?

Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.12.2006 16:40
Lainaus: Ninni Onks siel sit jotain ihan käyttökelpoistakin asustetta meille? Jotain sellast jota vois vaikka yhdistää jonku kaa.

Ei, mut aivan ihania mustia pitsialusvaatteita! Njam njam. Ainakin Lindexissä on oma osastonsa sellaisille . Sukkanauhaliivejä sun muuta.
  • Lähetetty: 07.12.2006 16:45
Noh, jossain muotilehdessä, en muista nimeä tosin, oli jopa kohta 'Goth Chic', jossa oli kaikenlaisia pukuja. Tosin olivat kaikki vaatteet jotain huippumuotia, joten ei niitä varmaan tavallisella lissulla näe. Siellä oli jopa Morticiasta käyty vaatteita haalimassa.. Siis mustaa vaatetta koko lehden sisältö, jotain vaaleampia rokokoo-ajalta vaikutteitaan ottavia vaatteita näkyi kyllä myös.

Repesin täysin, kun näin jonkun muodin huippunimen suunnitteleman aivan tavallisen mustan satiinikorsetin. Se oli jotain 1180 e tai jotain!
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.12.2006 17:38
No tuosta että onko tavallisissä teinivaate kaupoissa mitään hyviä kuteita niin sanoisin että kivoja sukkia ja alusvaatteita sieltä löytyy joskus. Yhden lyhyen pöyheän hameen kerran bongasin, kyllä se on sopinut noiden muiden vaatteiden kanssa hyvin, ei sitä tunnista teinivaatekaupasta ostetuksi kuin vasta vaatelapusta.
Mutta harvoin sieltä löytyy tosiaankaan mitään mitä laittaisi päällensä.

Minulle on ihan sama vaikka yhtäkkiä kaikki vastaantulijat alkaisivat käyttää justiinsa mustaa ja samanlaista hametta. Minä satun pitämään niistä vaatteista mistä pidän, enkä vältä sen mukaan mitä ehkä jollain toisella olen nähnyt.

Joop. Meni taas höpinöiksi.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.12.2006 19:20
Lainaus: Pudotus Minä satun pitämään niistä vaatteista mistä pidän

Ja se on ihan sama mistä se on ostettu, jos näyttää hyvältä.
  • Lähetetty: 07.12.2006 21:13
Lainaus: SaMArA Ja se on ihan sama mistä se on ostettu, jos näyttää hyvältä.

Tämä on tärkeää. Mitäpä väliä sillä on, että mistä ne kuteet on hankittu, kunhan itse rakastaa niitä. Ei mua jaksa kiinnostaa, vaikka musta viktoriaanistyylinen paitani on hankittu aikoinaan Halvasta ja Mauttomasta . En tajua, miten joku jaksaa vaivata noilla asioilla päätään. "Zomg, sillä on [laita tähän jonkin liikkeen nimi] vaate, ei se voi olla tr00 kun sitä ei ole hankittu goottikaupasta!!1!!one"
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.12.2006 23:53
Minäkin olen täysin tyytyväinen Seppälästä ostamaani hameeseen!
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2006 00:19
Ei hätää! Punanen ja musta on aina muotia ennen joulua.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2006 12:04
Minä käyn ainakin säännöllisesti "tavallisten ihmisten" vaatekaupoissa, esimerkiksi farkkuja ja kauluspaitoja on vähän vaikea saada goottipuodeista (ellei sitten tilaisi Lip Serviceltä...). Henkkamaukka, Seppälä, Zara, JC, Vero Moda ovat ainakin sellaisia, mistä löytyy goottiyhteensopivia vaatteita. Lindexiltä en ole ikinä ostanut mitään muuta kuin alusvaatteita, sen verran kamaila ne rievut siellä ovat.
  • Lähetetty: 08.12.2006 18:56
Joo, seppälässä on nyt polvisukkia, joiden suussa on mustaa pitsiä :P tuli sellaiset siepattua mukaan. Mutta penkomaan vaan! Harmittaa se, että vaikka liituraita on nyt ilmeisesti muotia, olen tähän mennessä löytänyt vain liituraitapöksyjä. Tahtoo hameen!
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.12.2006 19:02
Lainaus: Piiskansiima
Minä käyn ainakin säännöllisesti "tavallisten ihmisten" vaatekaupoissa

Samoin. Tulee ostettua vaatteita jostain Kappahllistakin (Kirjoitin varmaan väärin), kun pienessä kaupungissa asun. Ei ole mitään Morticioita ihan lähi etäisyydellä... Enimmäkseen pyrin tilaamaan netistä ja kiertämään kirppareita, mutta joistain "tavallisistakin kaupoista" ostan. Koulussa ainakaan ei ole tullut samoja vaatteita vastaan, kun välttelen Henkkamaukkaa ja Jim&Jilliä. En vain siedä sitä, jos jollain vastaantulevalla on sama vaate. Seppälästä löysin juuri aivan ihanan tyllihameen joulujuhlaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit