Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyllä "Gootit" muodissa! Aito Gootti vaiko muodin uhri?

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.10.2007 20:00
Mä oon NIIN tr00 et kusen verta ja p@skon lepakoita.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2007 08:07
Läpättääkö siivet pöntöllä ikävästi?
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.10.2007 10:58
Jos syö maapähkinävoita, niin ne ei saa lennettyä pois, kannattaa pitää mielessä. Vuosien kokemus! :P
  • Lähetetty: 12.10.2007 11:27

Lainaus: Piiskansiima

Läpättääkö siivet pöntöllä ikävästi?

Ei ne enää haittaa ne siipien läpsähdykset

Lainaus: Ilari

Jos syö maapähkinävoita, niin ne ei saa lennettyä pois, kannattaa pitää mielessä. Vuosien kokemus! :P

Täytyy pitää mielessä! :'D
Kirjoittanut: Moonsan (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2007 21:30

Lainaus: HepZusi

Tossa linkissä oli vaan jotain läppää muinaisesta germaanikansasta. Nämä foorumit taitaa kuitenkin keskittyä enempi moderniin goottikulttuuriin ja onhan tuolla oikeen mainintakin, että "Tämä artikkeli käsittelee muinaista kansaa. Gooteiksi kutsutaan myös erään nykyaikaisen alakulttuurin edustajia."
Joten STFU.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Pikku gootti pillastuu
Ok,sitä ollaan sitten niin underground, mutta jos hiukan kasvatte niin huomaatte, että elämässä on muutaki ku esittää goottia.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.11.2007 21:34
Jos joku muukin lukee trendiä, niin kannattaa tsekata sivu 102, aiheena: musta, mustempi, gootti ;D
  • Lähetetty: 27.11.2007 21:56

Lainaus: Moonsan

Ok,sitä ollaan sitten niin underground, mutta jos hiukan kasvatte niin huomaatte, että elämässä on muutaki ku esittää goottia.

rly, STFU.

ei sitä 'koottia' tarvitse esittää, sitä on jos on ollakseen... Minä en ole. Ja ennenkuin alat muille höpöttämään aikuistumisesta, voisit itse hiukan kasvaa ennenkuin rupeat muita provosoimaan täysin aiheettomilla sekä turhalla scheissella... Kiva kiits mo.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.11.2007 22:35

Voimme siis kysyä, mitä itse teet yleensäkin täällä sitten?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2007 07:57

Kun vielä tuosta vähän kasvat niin saatat huomata että myös keskustelupalstoille voi kirjoittaa järkeviä.
Kirjoittanut: Moonsan (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2007 13:11

Lainaus: Piiskansiima

Kun vielä tuosta vähän kasvat niin saatat huomata että myös keskustelupalstoille voi kirjoittaa järkeviä.

Älä noinko meinaat? Ei toi "STFU" nyt niin kovin kivasti ollu sanottu. Tollaset puperteetti ikäiset alkaa komentelee. Ja olen täällä siksi, että täälä on mukavia keskustelun aiheita.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit