Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyllä "Gootit" muodissa! Aito Gootti vaiko muodin uhri?

Kirjoittanut: Klavier (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.09.2008 22:39

Lainaus: Heetteri

En "malta" odottaa että kasari-/ysärithrashmetalskenestä tulee trendikästä. Johan ne nekrosivat grungeakin flanellipaitoineen päivineen jossakin vaiheessa. GAAH.

Äläpä muuta virka. Faktahan on että kaikki muoti menee 10 vuoden kierrolla. Eli kun 2000 nostalgisoitiin kasaria, tullaan vuonna 2010 ja (noin about suurin piirtein) kymmen vuotta siitä eteenpäin muistelemaan lämmöllä masulaukkuja ja vaaleita farkkuja, oi ihanuutta *sarkasmi valuu suupielistä* <3
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.10.2008 13:27
Voih, kannattaa tarkistaa kaupan lehtihyllyllä uusin Demi, saatte sitten itkeä tai nauraa
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.10.2008 14:33

Lainaus: Klavier

Voih, kannattaa tarkistaa kaupan lehtihyllyllä uusin Demi, saatte sitten itkeä tai nauraa

Apua, en taida uskaltaa kun noin pelottelet O_____O
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.10.2008 16:04
Demi :'D Itselleni tuli k.o. lehti jokin aikaa sitten kunnes äitini tajusi, ettei se ehkä ole minun juttuni enää. Nykyään tulee Cosmopolitan, joka on kaunista huumoria täynnä.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.10.2008 21:02

Lainaus: DeadlyNightshade

Nykyään tulee Cosmopolitan, joka on kaunista huumoria täynnä.

Cosmopolitan on nimenomaan täysin huumorilehti
Mitä siinä demissä sitten oli ? olen laiska possu, enkä jaksa itse mennä tarkistamaan (jos joku vaikka näkee mut demiä selaamassa ja katu-uskottavuus pointsit laskee
)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2008 21:13
Demin nettisivuilla puhuttiin jotain mustasta muodista, jotain höpinää yönmustan sivelystä luomille ja kynsiin tjsp...
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.10.2008 12:52

Lainaus: Piiskansiima

yönmustan sivelystä luomille ja kynsiin

Kuulostaapa muuten tosi hyvältä! Siis jos vois mennä illalla/yöllä pihalle ja sivellä yönmustaa luomille...Ei siis jos perusluomivärin nimi on yönmusta...
Täällä muuten yksi myöskin joka EI TOD. kehtaa mennä lukeen Demiä...kaupassa...Nyt kun ton sanoin ja mietin asiaa niin taidanpa muuten käydä tänään kattomassa...Mä kuitenkin kehtaan aika paljonkin. Voin sitten laittaa tänne koosteen
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2008 13:38
Mainoslause: mieluummin Nemi kuin Demi.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.10.2008 14:04
Demi päivitys:
Kävin siis vilasemassa lehteä eilen.
Siinä oli yksi ainokainen sivu aika alussa lehteä koskien meikkejä. Sivulla oli typeriä lausahduksia mustasta ja sen sellaisesta. Sivulla mainostettiin eri meikkimerkkejä kuten Max Factor ja Make Up Store.
Eli se oli aika turha sivu, mutta kun selas vähän edemmäs löytyikin jotain todella hilpeää!
Tuli osio, jossa mainostettiin eri kuteita. Siinä oli monta sivua sellaista yhtä tyttörukkaa, joka oli pitkä ja laiha. Sillä oli pitkät blondit (?!) hiukset ja näytti aika surkeelta muutenkin. Sit sillä oli joku sametti/satiiniretku päällänsä joka kuvassa. (BTW Kuulemma satiinimekon kanssa sopii hyvin isot "rajut" korut.)
Tyttörukalla ei ollut mitään muuta meikkiä kuin todella paksusti mustaa luomiväriä! Ei rajauksia, ei huulipunaa ja huom. ei kulmakynää!!! Eli blondilla tytöllä oli mustaa luomiväriä, se näytti alienilta. That's it.
Olen erittäin hämmentynyt tästä kokemuksesta, en edes lapsokaisena lukenut lasten/nuorten lehtiä joten nyt tiedän mitä olen missannut kaikki nämä vuodet...
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2008 16:28
Joo ja mustaa huulipunaa kuinka moni r'n'b pissis aikoo vetää huulilleen mustaa? Nauran kyseiselle artikkelille vieläkin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit