Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyllä "Gootit" muodissa! Aito Gootti vaiko muodin uhri?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.02.2009 16:41
Pumpkin
No maskuliinisuutta tietysti. Kyllähän nyt joka karju nähdään nostelemassa puntteja Belle Modesten kuurshetti päällä ja Demoniat jalassa.

SirMarylee
Miesten korsetit olivat hieman eri mallisia kuin naisten, niiden tarkoitus oli korostaa ryhtiä ja timmiä keskivartaloa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.02.2009 16:49

Lainaus: Heetteri

Miesten korsetit olivat hieman eri mallisia kuin naisten, niiden tarkoitus oli korostaa ryhtiä ja timmiä keskivartaloa.

Khyl mää sen tiiän mutta rupesin vaan pohtimaan tota tuon toisen asian pohjalta kun nämä korsetit tähän taas vedettiin puheeksi.

Nyt synty seuraava kysymys: edellyttääkö gootteus OIKEASTI korsetin käyttöä? Moni täällä puhuu niistä kuin lapsistaan niin tässä vain pohdin mitä mieltä ihmiset ovat...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.02.2009 16:56
SirMarylee

Ei tietenkään edellytä. Eivätkä kaikki niitä käytäkään.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2009 17:07

Lainaus: SirMarylee

Nyt synty seuraava kysymys: edellyttääkö gootteus OIKEASTI korsetin käyttöä?

Kysymyksen vastakysymys, mitä goottius oikeastaan edes edellyttää?
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.02.2009 20:32

Lainaus: SuitcaseBaby

goottityylistä ei tykätä

LOL mikä juttu. No, sainpahan kunnon naurut. Eipä minua verkkareihin pukeutuvien junttien mielipiteet hetkauta suuntaan tai toiseen.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.02.2009 08:50

Lainaus: Pumpkin

Mitähän ne korsetit sitten korostaa?

Sitä rähjäisyyttä varmaan.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.02.2009 22:00

Lainaus: Piiskansiima

Kysymyksen vastakysymys, mitä goottius oikeastaan edes edellyttää?

Aneemisuutta, pitsiröyhelöitä ja avaruuteen asti näkyviä kajaleja kenties?
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.03.2009 15:28

Lainaus: Piiskansiima

Kysymyksen vastakysymys, mitä goottius oikeastaan edes edellyttää

Niin no hyvä kysymys tuokin, rupesin vaan pohtimaan tuota kun niin moni siitä on maininnut että käyttää korsettia :P
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.08.2012 16:40
Itseä alkoi lähinnä naurattamaan, että ei-gootti yrittää pukeutua gootiksi, koska se o "muodissa".
Ei näin. Onneksi, uskon, että goottityylistä ei kovin yleistä tule - vaikka värit tummenevat jossain H&Mssä, uskon että se innostaa lähinnä jotain emoja.

Goottityyli vaikeine hiuksineen, korsetteineen, kenkineen jne on aika vaikea tavikselle joka tykkää pukeutua verryttelyasuun, että en usko että tästä mikään mainstreamhitti tulee.

Mutta jos tulee... noh, minulla ainakin saa aikaiseksi migreeniä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.08.2012 17:07

Lainaus: Trixena

Mutta jos tulee... noh, minulla ainakin saa aikaiseksi migreeniä.

Miksi?

Tai siis... Mitä pahaa siinä olisi että useampi ihminen pukeutuisi goottityyliin? (Mahdollisesti jopa kuuntelisi genren musaa, mutta tässä oli nyt enemmän kyse vaatemuodista niin pysytään siinä nyt vaikka hetki.)
Onko kyse halusta olla "erilainen"? Vai pitääkö kuulua juuri pieneen alakulttuuriin, massamuodin sijaan? Onko siinä jotain pahaa että on tyyliltään mainstreamimpi? Tuleeko goottivaatteista jotenkin vähemmän viehättäviä, jos sellaisia on useammalla vastaantulijalla?

Minua tämä hämmentää. Koska itselleni se että goottivaatteet ovat muodissa merkitsee yleensä kahta asiaa, jotka kummatkin ovat positiivisia:
a) Saan helpommin ja halvemmalla minun silmääni miellyttäviä vaatteita koska niitä on jokaisessa kaupassa.
b) Kadulla tulee vastaan enemmän ihmisiä, joiden tyyliä voi ihastella.

The more the merrier. Ei minulla ole mitään sitä vastaan jos joku haluaa piipahtaa gootti-imagossaan vain yhden paidan verran. Ei se ole minulta pois, lähinnä päin vastoin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit