Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Kirppikset - Sivu 17

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirppikset

Kirjoittanut: Black_Wings (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.07.2009 17:47
oon käyny monta kertaa kirppiksillä ja oon tehny paljon mahtavia löytöjä mitä jokaisen päällä ei näe niin helposti oon menos taas tiistaina tekemään kirppislöytöjä
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.07.2009 20:36
Olin 5 päivää turistina Lapualla ja löysin keskustan kirppikseltä ihanan lyhyen (ehkä vähän turhankin lyhyt, onhan se kivaa esitellä alkkareitten väriä kumartuessa..) tyllihameen moitteettomassa kunnossa. Vähän on ison kokoinen, putoaa päältä jos helmasta kiskaisee, mutta no..
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.07.2009 20:15
Löysin tänään upean, kapealinjaisen liituraitahameen sekä leveän, korsettimaisen vyön, jossa on kolme solkea. Vyö oli aika hintava (5€), mutta tinkaamisesta huolimatta hinta ei laskenut ja pulitin summan pitkin hampain. Hame maksoi 2€, ja on moitteettomassa kunnossa.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.07.2009 23:11
Ärsytti kun kävin tuossa pari päivää sitten radio kirppiksellä, matkaan tarttui muutama paita, mutta ärsytti silti. Miten voi olla aina kun käyn siellä, se kirppari on tupaten täynnä ja on niin saakelin kuuma.Sieltähän oikeen rukoilee pääsevänsä nopeasti pois. argh...
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2009 17:27
Mää löysin hienot nahkahousut ja pärkeleen komiat melekeen kainaloihin yltävät New Rockit kirpparilta viime viikolla. Piikkejä ja solkia!! Ja new rockit olivat vielä uudet ja -50% ovh:sta! Ne oli pakko ostaa!!
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.07.2009 17:42

Lainaus: Arvet

Ja new rockit olivat vielä uudet ja -50% ovh:sta! Ne oli pakko ostaa!!

Hiisi. Mä löydän vaan virttyneitä college-asuja. Ilmeisesti minulla on huono kirpparituuri ja ne kirpparitkin on olleet huonoja. Saan saaliiksi vain aku ankan taskukirjoja. Ne lievittää hieman mielipahaa.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2009 14:29
Joo, mulla oli ihan extempore-meiningillä tuo kirpparilla käynti. Ajelin ympäri kyliä ja huomasin: kas second hand-shop (City-pörssi-niminen kirppis Kuopiossa) taidampa käydä ja siellä illisteli New Rockit oikein vitriinissä Eiku jalkaan vaan. Kävin ne hakemassa pois seuraavana päivänä.. Hienot ovat, nam!!
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 15.07.2009 18:05

Lainaus: Arvet

Ja new rockit olivat vielä uudet

O_O eikäh.. miksei mulle.. Taitaa olla huonoa onnea.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.07.2009 18:42
Minä löysin tänään sellaiset ihanat pennangalanin ikivanhaa mallistoa olevat nilkkurit Niissä on kapea kärki, läpinäkyvää muovia sivussa,stilettokorko ja edessä nyöritys. Ja olivat juuri minun kokoiset ja maksoivat vain 7€!! Meinasin pyörtyä -.-
Eli kotiin lähtivät...
  • Lähetetty: 16.07.2009 15:13
Löysin kirparilta oikein nätskän koko punaisen korsettitopin. Edessä nyöritys. Ilmeisesti jonkun omatekemä, mutta aivan passeli minulle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit