Gootti.net

Kirppikset

Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.07.2009 16:13
SyllaBoreal
Voi sinua onnekasta! Nuo kengät kuulostavat todella ihanilta. Olen ehkä hippasen kateellinen, koska paikkakuntani kirppisten kenkävalikoima käsittää lähinnä kulahtaneita lenkkareita sekä susirumia tanttakenkiä. Tai no, kerran oli myynnissä Demonian skottiruutuvartiset platform-saappaat hintaan 90e, mutta kumminkin. Eipä oikein minun tyylisiäni kenkiä löydy.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.07.2009 10:44

Lainaus: Ultimecia

Tai no, kerran oli myynnissä Demonian skottiruutuvartiset platform-saappaat hintaan 90e,

Täh! Kirpparilla tuommosella hintaluokalla! :O No oli täälläkin jollain jotkut pleaserin saappaat joskus 70 euroa :''D Ugh.... En ymmärrä miksi kirpparille on vietävä tavaraa jolla on omistajalleen niin paljon tunnearvoa että siitä on yritettävä kiskoa kaikkimahd. irti.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.07.2009 13:48

Lainaus: SyllaBoreal

Täh! Kirpparilla tuommosella hintaluokalla! :O No oli täälläkin jollain jotkut pleaserin saappaat joskus 70 euroa :''D Ugh.... En ymmärrä miksi kirpparille on vietävä tavaraa jolla on omistajalleen niin paljon tunnearvoa että siitä on yritettävä kiskoa kaikkimahd. irti.

Niinpä. Ne Demonian saappaat tosin olivat uudehkot, mutta silti. Olisi varmaan kannattanut laittaa ennemmin Huuto.nettiin tai eBayhin myyntiin jos kalliimpia tavaroita myy.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2009 16:48
Että kun kaikki tuntuvat löytävän kirppiksiltä kaikkea jänskää goottivaatteita, kenkiä yms. Mutta täällä Seinäjoelta ei löydy minkäänlaista goottivaatetta kirppiksiltä. Yleensä kun kirppiksillä käyn, yritän vain löytää hopeisia teeastiastoon kuuluvia teekuppeja, kermakkoja, sokerikkoja..jne. ( Olen hulluna niihin)
Mutta gootahtavaa vaatetta ei sitten minkäänlaista. Hyvä jos edes mustaa vaatetta. Olen aika pitkälti jo luovuttanut kokoaan vaatteiden katselemisen kirppareilta täällä
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2009 18:11

Lainaus: Pumpkin

Olen aika pitkälti jo luovuttanut kokoaan vaatteiden katselemisen kirppareilta täällä

Asustelen itse asiassa suhteellisen lähellä Seinäjokea, mutta Teuva on n. 6000 ihmisen tuppukylä, joten täällä on vieläkin utopistisempaa löytää kirppiksiltä mitään hulppeaa. Mitä pienempi paikka, sitä huonompi valikoima. Yleisesti kirppiksistä on pakko sanoa, että ihmetyttää tyypit, jotka sinne kantavat kassi kaupalla huonolaatuista tavaraa ja olettavat, että ne menisivät kaupaksi. Jos itsekkään ei aio enää käyttää nuhjuisia ja reikäisiä vuonna kirves ja kypärä ostettuja verkkareita, niin tuskin niitä kukaan muukaan haluaa käyttää.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.07.2009 22:07
Täällä rovaniemellä on kans todella vaikeeta löytää mitään goottivaatteita.
Olen kuullut,että tampereella ois parhaat kirppikset goottivaatteitten bongauksille,koska siellä asuu niin paljon gootteja!?
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2009 22:56
No jaa, en tiedä nii kauheeesti tuosta Tampreen goottivaate valikoimasta tampereella, ite oon kolunnu tosi monet kirpparit lävitte mutta en ainakaan oo löytäny mistää muualta ku radiokirppikseltä joka on siellä alarannassa, yhen tai kaks pöytää missä on ollut...
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2009 23:42

Lainaus: Vampiric_

en ainakaan oo löytäny mistää muualta ku radiokirppikseltä joka on siellä alarannassa, yhen tai kaks pöytää missä on ollut

Mä en ole löytänyt edes sen vertaa ikinä. :-P Harmittaa kun kaikki tutut tuntuvat tekevän hienoja löytöjä kirppiksiltä, mutta itse en ole varmaan kertaakaan onnistunut haalimaan mitään kunnollista niiltä, enkä varsinkaan mitään goottityylistä. En tosin ole myöskään niitä ahkerimpia kirppiksillä kävijöitä ja muutenkin olen tutustunut lähinnä vain Tampereen Radio- ja Bonuskirppiksen valikoimiin (joista jälkimmäinen useimmiten tuntuu kyllä niin surkuhupaisalta paikalta; voi miksi ihmiset yrittävät myydä jotain puoliksi käytettyjä shampoopulloja), mutta kyllä sentään sen verran on tullut käytyä, että jossain määrin sen on pakko olla vain siitä tuurista kiinni.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.07.2009 22:30
Minulla kävi todella hyvä säkä,kun löysin rovaniemen kirpparilta newrockit 4e
Kirppiksillä kannattaa käydä heti aamusta,koska ne parhaat löydöt tehdään silloin
Muutaman kerran on kirppiksellä ollut gootti loossi,niin olen sitten käynyt useammin kiertelee sen loossin ympärillä,jos vaikka tekis löytöjä"!.(Suosittelen).
Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.07.2009 18:33
Rakastan kirppareita! Ne ovat halpoja, ekologisia ja mikä parasta, niistä löytyy ihanan omalaatuista kamaa
Lahden femmatorilta (en ole nyt tuosta nimestä varma, mutta veikkaan) olen tehnyt parhaat löytöni. Ehdoton suosikkini on tyttömäinen ja tyköistuva "rock"-henkinen huppari, minkä hihoissa on hassut nuolikuviot ja rinnan yllä söpöstetty pääkallo. Huppari oli uudenveroinen ja maksoi vain 8€.
Toinen huppulöytö, mitä en ole kehdannut pedokammon takia pitää, on musta satiinisen näköinen korsetti. Siinä on nipsikiinnitysjärjestelmä ja yläreunassa on pitsiä. Sekin on puhdas mikä vielä parempaa, maksoi kokonaiset 2€! Sen kanssa sopisi kyllä hyvin ja ihanan ei-herusti samaiselta kirpparilta hankittu Gina Tricon musta ruusukuvioinen pitsipaita joka oli noin 4€.
Olen nähnyt tällä suosikkikirppikselläni myös muuta ihanaa tavaraa, mitkä jätin kyllä valitettavasti ostamatta. Samalla kertaa kun ostin korsetin, näin ihanan vihertävän pvc-paidan joka oli kai myöskin halpa. Se näytti liian isolta, joten säästyi nekin kolikot. Kirpparilta on löytynyt myös monenmoisia, paaaaksupohjaisia nahkasaappaita, mutta on 100% varmaa, että jos sellaiset hankkisin, sekä kirppiksiä että gootteja ei-tyksivä äitini heittäisi ne kaaressa roskikseen ja asia olisi sillä selvä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit