Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirppikset

Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.12.2009 02:05
Toissapäivänä tuli tehtyä löytöjä halvalla Ostin Charlotte Bronten Kotiopettajattaren romaanin, mustan sametti chokerin, josta roikkuu tumman punainen sydän sekä noin 25 cm korkean valkoisen patsaan, joka on jäljennös Belvederen Apollosta. Yhteen laskettu hinta tasan 3e Erityisesti patsaasta pidän Normaalisti en koriste-esineitä ole kiinnostunut hankkimaan (ellei kynttilänjalkoja ja kynttelikköjä lasketa, mutta nehän ovatkin hyötyesineitä ), mutta tuo oli niin kaunis, etten voinut vastustaa. Ystäväni taisi aikoinaan kuviksen tunnilla taidekirjasta katsoen piirtää jäljennöksen samaisesta patsaasta ja ihastuin siihen jo tuolloin, joten olen tosiaan varsin iloinen, että satúimme törmäämään
Kirjoittanut: Blueberrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.02.2010 16:33
Kävin tänään pitkästä aikaa kirpparilla ja voin sanoa, että onneksi menin! Löysin pussillisen omaan makuuni sopivia vaatteita, maksoivat yhteensä n. 10 euroa. Ostin muun muassa kynähameen, maahan asti yltävän hameen, Hell Bunnyn muhkean mustan tyllihameen, samettihousut ja pitsipaidan. Lisäksi ostin muita pikku juttuja. Olen onneni kukkuloilla.

Yllätyin kyllä, että miten monilla myyntipaikoilla oli synkempää rytkyä ja vielä niin halvalla. Suurinosa noista hankinnoista on parista eri myyntipaikasta, ja sinne jäi vielä paaaaljon goottityylisiä vaatteita ja kenkiä. Pitää varmaan ruveta käymään tuolla kirpparilla useammin, jospa yhtä paljon löytyisi tavaraa toisenkin kerran.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.02.2010 18:42
Löysin tänään 2 uudet korvakorut hintaan 50snt/pari ja kesäksi kengät hintaan 2€, olivat kuin uudet
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2010 15:10
tykkään kierrellä kaikilla kirppiksillä ja usein sieltä löytyy jotain kivaa mukaan. hameita olen löytänyt paljon ja joitakin paitoja tässä viime aikoina kun rahaa ei aina riitä niihin hienoimpiin uusiin näin köyhänä...
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.02.2010 10:00
Eilen käytyäni kirppiksellä löysin antiikkisen *gootahtavan* kaulakorun,verenpisarakorvikset pitsitopin ja vanhat antiikkiset barokkityyliset kehykset jotka meinaan entisöidä mieleisekseni.
Eikä tullut hintaa kuin vähän vajaat 9€
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.02.2010 13:13
Kävin taas eilen pitkästä aikaa kirpparilla ja mukaan tarttui keijukaistyylinen armeijanvihreä fleecehuppari hintaan 2 euroa. Olen täysin hullaantunut.
Yleensäkin löydän kirppareilta paljon tavaraa - parhaat vaatteeni ovat varmaan kirppiksiltä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.02.2010 20:44
Löysin tänään Lpr:n kirppikseltä todella kauniin Iberon kameekaulakorun. Juuri näiden samaisten korujen perään olen monesti kuolannut Emotionissa, mutta lähes 17 euron hinta on ollut minulle liikaa. Kirppikseltä sain omani kuudella eurolla.
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2010 21:37
Osaako joku suositella kirpputoreja Turussa? Listan löydän googlaamalla, mutta onko jostain erityisen hyviä/huonoja kokemuksia? Itse en kovin paljon ole asiaan perehtynyt
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2010 14:58
Itse ja kaverini ollan tehty löytöjä mm. Manhattanin kirppikseltä, Eurokirppikseltä ja Kirppiscenteristä
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2010 19:52
Sitkeä kirpparihaahuilu palkittiin jälleen vaikka sato on ollut viime aikoina muuten pyöreä nolla. Päivän löydöt olivat helmikuun Elle 2 eurolla sekä henkkamaukan musta paitamekko a-linjaisella helmalla. Mekkoa voisi vähän tuunailla napeilla ja sensellaisella kesää varten... Muitakin juttuja olisi ollut mutta koot olivat vähän vääriä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit