Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korsetti (osa 2)

Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.12.2010 18:56

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

http://www.bellemodeste.com/faq.php

Juu, tuolta olen ennenkin lukenut niistä tietoa yms.
http://www.blackgroup.fi/cat/product_details.php?p =1908 Olisiko tuollainen korsetti hyvä ensimmäiseksi?
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.12.2010 20:35

Lainaus: Onnetontar

Olisiko tuollainen korsetti hyvä ensimmäiseksi?

Mikäli haluat koristeen, niin on varmasti hyvä. Tuo on kuitenkin nähdäkseni vain kappale kangasta, eikä ole tarkoitettu kiristykseen.
Sen sijaan tämä http://www.blackgroup.fi/cat/product_details.php?p =1610 voisi olla mukava ensimmäinen korsetti. Tuskin silläkään paljoa kiristää pois (tuotekuvauksen mukaan 5-10cm mutta en ehkä tällä uskaltaisi 5cm enempää jos haluaa sen kestävän), mutta tällä voisi saada edes tuntumaa kiristykseen.
  • Lähetetty: 18.12.2010 20:02

Lainaus: groomeri

Sen sijaan tämä http://www.blackgroup.fi/cat/product_details.php?p =1610 voisi olla mukava ensimmäinen korsetti

Mä olen kattonu myös tota, tosi kaunista kangasta yms. mutta olis kiva jos siinä olisi enemmän mustaa... Täytyypi kattoo noita muitakin vielä
  • Lähetetty: 03.01.2011 20:23
Sori kaks viestii peräkkäin.
Mutta, keskiviikkona Morticiasta hakemaan korsetti, kokeilin tänään siellä yhtä korsettia, mutta oli numeroa liian iso, ja keksiviikkona tulee se pienempi. Ja saan sen silloin vielä halvemmalla koska myyjän mukaan " Olet niin mukava tyttö, niin saat halvemmalla "
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.01.2011 13:13

Lainaus: Onnetontar

Ja saan sen silloin vielä halvemmalla koska myyjän mukaan " Olet niin mukava tyttö, niin saat halvemmalla "

Mjaa, olisikohan noin. Taidettu jättää hintoihin ilmaa ihan tinkimävaraksi. Aika harvinaista hyväntekeväisyyttä muuten.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.01.2011 14:48
Hei te jotka käytätte korsettia päivittäin kiristykseen!
Kokemuksia/kommentteja kuinka kannattaisi tämä aloittaa, esim. muutama tunti per päivä vai heti vaan joka aamu päälle?
Tähän asti olen käyttänyt korsettia n. 8v satunnaisesti kiristykseen, muutaman kerran kuussa. Kokemusta siis on korsetista sinänsä, mutta päivittäiskäytöstä ei.
Myöskin jos olisi jakaa kokemuksia urheilusta/liikkumisesta korsetissa niin olisi kiva kuulla!
Kun kävin teettämässä korsetin, myyjä kertoi että joku oli käynyt esim. vaeltamassa ja toinen tehnyt töitä traktorilla ja vaihtanut siihen renkaat ilmeisesti korsetissa niin olisi kiva kuulla tällaisia kokemuksia lisää.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.01.2011 15:19

Kokemuksia/kommentteja kuinka kannattaisi tämä aloittaa, esim. muutama tunti per päivä vai heti vaan joka aamu päälle?

Jos kiristelemisen kanssa on totuteltu niin eihän tuota ole mitään syytä ettetkö voisi vain suoraan alkaa käyttämään päivittäin. Muutama tunti per päivä sopii mielestäni itse korsettiin totutteluun ja sisäänajoon, mutta jos aikoo alkaa tight lacingia harrastamaan niin on parempi kun vain alkaa pitämään sitä pidempinä jaksoina. Ei siihen normaalielämiseen muuten totu.

Myöskin jos olisi jakaa kokemuksia urheilusta/liikkumisesta korsetissa niin olisi kiva kuulla!

No, hikiurheilua en ainakaan suosittelisi kun sitten saattaa olla korsetillakin pesun paikka. Olen itse kyllä tehnyt kävely/pyörälenkkejä korsetissa, ei ole ollut ongelmia. No, kyllähän se jonkin verran hapenottoon vaikuttaa niin että hengästyy helpommin, mutta sitten vaan malttaa hengitellä kunnolla niin syvään kuin pystyy. Eikä kannata hengästyttää enempää kuin tuntuu hyvältä. Mitään keskivartalon liikkuvuutta vaativaa liikuntaahan tuollaisen kanssa ei voi harrastaa. Ai niin, ja olen muuten huomannut että esim. kyykkyjä tehdessä korsetti on kiva kaveri, kun selkä pysyy itsestään suorassa.
  • • Muokkasi: Polyunsaturated Doll Blood
  • Lähetetty: 12.01.2011 15:51

Lainaus: BronzeRain

niin on parempi kun vain alkaa pitämään sitä pidempinä jaksoina.

Joo, mä lähinnä mietin tätä käytännön kannalta sillain, että miten päin alkaisin tekemään: Laitanko aamulla ennen töihin menoa päälle ja sitten otan vaan töissä vessassa pois jos sattuu niin että alkaa ahistaa. VAI laitanko aina illalla töistä tullessa päälle kotona ja otan pois ennen nukkumaan menoa...tää tietty on mun henk koht ongelmani, mutta mietin tota totuttelua vaan että kaipaako siihen sitten montaa tuntia heti alkuun...Että pitäisikö se heti olla koko päivän päällä niin huomais että millasta se on, mutta eipä kai sitä muuten kyllä tiedä jossei kokeile...

Lainaus: BronzeRain

esim. kyykkyjä tehdessä korsetti on kiva kaveri, kun selkä pysyy itsestään suorassa.

Tämä on muuten kätevä vinkki
Itse mietin jo kevättä, kun alan taas pyörällä kulkemaan työmatkat, että miten se onnistuu, mutta ei auta muu kuin katsoa miten tää totuttelu ensin etenee ja miettiä sitä sitten.
Ei kait se auta kuin omaa kroppaa kuunnella...Ja vaan laittaa se korsetti aamulla päälle ja lopettaa tää jahkailu jota oon harrastanu jo pari vuotta
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.01.2011 14:51

sitten otan vaan töissä vessassa pois jos sattuu niin että alkaa ahistaa.

Suosittelisin aloittamaan sen verran pienemmällä kiristyksellä, että jaksat pitää korsettia koko päivän. Ainakin oman mutun mukaan saa parempia tuloksia, kun aloittaa pienellä ja pitkäkestoisella käytöllä, josta sitten pikkuhiljaa kiristää enemmän pois (esim. 0,5cm/viikko) verrattuna heti alusta kovempaan kiristykseen, jossa ei sitten jaksa olla koko päivää.
  • Lähetetty: 14.01.2011 15:40

Suosittelisin aloittamaan sen verran pienemmällä kiristyksellä, että jaksat pitää korsettia koko päivän.

Eilen pidin illalla pari tuntia ja sitten kiristin tosi kireelle ja ihan vaan yhtäkkiä alko "pistämään" kylkeen. Aattelin itse kans että saatoin hieman innostua sen kiristyksen kanssa...

Ainakin oman mutun mukaan saa parempia tuloksia

Joko oot alottanu tight-lacingin? Meillä tais tästä olla puhe pari vuotta sitten...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit