Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korsetti (osa 2)

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.03.2008 14:52
Korsetti-viestiketju on paisunut jo 100-sivuiseksi, joten jatketaan juttua tässä uudessa ketjussa
Kirjoittanut: blackraven (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.03.2008 20:56
elikkäs, tossa vanhassa oli niin paljon sivuja, etten siitä jaksanut ettiä... mistä sais paraslaatusen korsetin alle 150€? morticiasta olen niitä ei kovin hyviä korsetteja ostellu, mutta siellä on koot liian isoja, ja niitä ei oikein kunnolla saa kiristettyä.. himoitsisin hyvä laatusta ja järkevän näköstä, mutta oon vähän kujalla ku en viiti ostaa jostain kalliista nettikaupasta sikaa säkissä. ):
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.03.2008 15:40

Lainaus: blackraven

elikkäs, tossa vanhassa oli niin paljon sivuja, etten siitä jaksanut ettiä... mistä sais paraslaatusen korsetin alle 150€?

Suosittelen lämpimästi flamespitiriä. En tiedä onko laatu parasta, mutta ainakin helvetin hyvää, ja kunnon kurvit niillä korseteilla saa aikaiseksi. Kankaissakin on kivasti valinnan varaa.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.03.2008 17:06
Minä taas kyselisin ammattilaisilta seuraavaa: olen tässä asiassa täysi noviisi, joten mikä ja mistä olisi paras ostaa ensimmäiseksi korsetiksi? Hinta ei mielellään saisi huimata päätä, tuloja kun ei tässä iässä oikein ole, ja pitäisi sopia mahd. monen vaatteen kanssa. Entäs koko- vai vyötärökorsetti? Täysin pystymetsästä ei oikeen houkuttelisi lähteä myyjien huijattavaksi.
  • Lähetetty: 05.03.2008 20:17

Lainaus: Myria

mikä ja mistä olisi paras ostaa ensimmäiseksi korsetiksi? Hinta ei mielellään saisi huimata päätä, tuloja kun ei tässä iässä oikein ole, ja pitäisi sopia mahd. monen vaatteen kanssa. Entäs koko- vai vyötärökorsetti?

Suosittelen jotain perusmustaa, joka ei ole mikään hirveän hurjia kurveja luova. Alkuun sellainen kevyesti (5-10cm) kiristelevä lienee mukavin. En tiedä sinun omista vartalonmuodoistasi, joten en osaa sanoa sopiiko sinulle paremmin koko- vai vyötärökorsetti. Esim. jos sinulla on kovinkin isot ja riippuvat rinnat, suosittelisin ennemmin kokokorsettia. Mutta muutenpa sillä ei juurikaan väliä ole. Kannattaa miettiä minkä tyyppisiä puseroita sinulla on, ja sen perusteella järkeillä että kummanlainen sopisi niiden kanssa paremmin.
Plansetillista korsettia suosittelen, on huomattavasti helpompi pukea päällä.
Ja suosittelen tuota flamespiritia sinullekin, kun en niin tarkkaan tiedä budjettiasi. Jos niiden hintahaarukka menee yli omasi, niin sitten minä en osaa sanoa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.03.2008 21:38
Juu, mä ostin Black Swanista metalliluitetun violetin satiinikorsetin, tilasin siihen nyörit ja vielä pitäisi päälle kokeilla. Nyt sieltäkin siis saa kunnon korsetteja. Korsettien merkki on Lostwear.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.03.2008 08:49
Eikös ainakin jotkut näistä Mortician penkin alle haukutuista korseteista ole Lostwearia...? *hih*
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.03.2008 16:34
Nyt on tullut taas avian mieletön himo uuteen korsettiin. Kokokorsettia olen ajatellut, mutta en tiedä millaista, mitä materiaalia, väriä etc. Toisaalta haluaisin mustapunaisen pvc-korsetin, mutta se pvc olisi vähän tukala kesäisin ja sitä on niin vaikea saada sopimaan muun kuin pvc:stä tehtyjen vaatteiden kanssa (näin siis ainakin omasta mielestäni, voihan olla, että joku on mieltynyt esim. sametin ja pvc:n yhdistelmään ). Ja toisaalta käytän ehkä enemmän violettia mustan kanssa, kuin punaista, mutta voi olla, että se muuttuu tässä vielä.
Kaikkein käytännöllisin väri voisi olla kokomusta, mutta haluaisin jotakin erilaista... Ääh, miksi pitää olla näin vaikeaa yhden korsetin valitseminen?!
  • Lähetetty: 06.03.2008 17:28
Kyllä minusta ainakin pvc ja skottiruutu sopii hyvin yhteen. Mutta kukin tyylillään.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.03.2008 18:06
Kyllä pvc sopii aika monen hieman "modernimman" näköisen materiaalin ja kokonaisuuden kanssa. Kokovartalopvc, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta (= Lippyn mekot), näyttää usein hieman turhan muoviselta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit