Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Korsetti (osa 2)

• Vastaa
Tuli tässä mieleen...
Kun teillä on kiristykseen tarkotettu korsetti, jolloin 10-15cm otetaan omasta mitasta pois, ostatteko paitoja yms. sen korsetin koon mukaan? Paidathan toki venyvät ja mukautuvat kroppaan, mutta näin periaatteessahan voisi ostaa pienemmän paidan, mitä ilman korsettia käyttää? näin ainakin järkeilin.
Ja laitatteko korsetin vaatteiden ''päälle'', eli se näkyy jos kävelette kaupungilla ilman takkia, vai pistätekö topin esimerkiksi alle, siihen korsetti, ja siihen mahdollinen paita/muu pitkähihanen?

Tongues, tongues.

• Vastaa

Lainaus: Purity

Tuli tässä mieleen...
Kun teillä on kiristykseen tarkotettu korsetti, jolloin 10-15cm otetaan omasta mitasta pois, ostatteko paitoja yms. sen korsetin koon mukaan? Paidathan toki venyvät ja mukautuvat kroppaan, mutta näin periaatteessahan voisi ostaa pienemmän paidan, mitä ilman korsettia käyttää? näin ainakin järkeilin.
Ja laitatteko korsetin vaatteiden ''päälle'', eli se näkyy jos kävelette kaupungilla ilman takkia, vai pistätekö topin esimerkiksi alle, siihen korsetti, ja siihen mahdollinen paita/muu pitkähihanen?

Mitäs järkeä pienemmissä paidoissa olisi? Eiväthän ne menisi päällekään ennen kiristystä, ja korsetin alla taas kannattaisi olla jonkinlainen paita tai toppi.

Minä ainakin yleensä pistän alle asukokonaisuuteen sopivan paidan ja korsetin siihen päälle. Jos korsetin päälle pistää paidan, se näyttäisi minusta aika typerältä jo ihan senkin takia, että omaa koko muuten olevat paidat näyttäisivät roikkuvilta. :S Tällöin, jos haluaa välttämättä pistää paidan korsettinsa päälle, voisi vyötärökooltaan pienempi paita olla hyvä, mutta kun yleensä sitten koko paita on pienempi, niin et välttämättä saa rintakehää ja olkapäitä sisään vaikka kuinka se muuten istuisi vyötäröltä. Korsetti kun ei pienennä koko ylävartaloa

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Itselläni on ollut pitkän aikaa pitänyt hankkia Belle Modestelta sellainen korsetin alle laitettavan topin, mutta se on aina jäänyt. Ja kyllä minä laitan aina korsetin vaatteiden päälle. Tuntuu vielä hiukan hassulta ajatukselta pitää korsettia ikäänkuin aluspaitana vaatteiden alla, mutta ehkä se ajatus muuttuu sitten kun ryhtyy oikeasti kaventamaan ja käyttämään korsettia päivittäin.

Would you like to wear the secrets of the seven seas?

• Vastaa
AAAARRGGHHHH oon nytte katellu ihan helvetin kauan jotain hyvää korsettia netistä, mutta en ensinäkään lödä pienikokoista korsettia joka olisi vyötärö 49--51 jolla sais hyvin kiristettyy eikä lepsahtais heti ekalla käyttökerralla. en joltain yksityisiltä kauheesti uskaltais ostella ku ei oikeestaan oo mtn laatu takuita, oon nyt vähän kujassa, on mulla niitä mortician korsettei mut ne on vähän ''isoja'' en saa niitäkovin kireelle ja sit ne on menny käytössä jo vähän semmosiks löysiks et nei enään oo kamalan tukevia, nyt etsisin rinnan päälle tulevaa mallia, koska mulla on jo rinnan alle tuhottoman monta ja vain yks rinnan päälle.
  • Vastaa
Laitan korsetin alle aina jotain, sillä niitähän ei voi pestä joten on hyvä suojella sitä...eh, käyttäjältä! Yleensä korsetti on minulla päällimmäisenä, mutta toisaalta kyllä jotkin trikoopaidat menevät siinä päälläkin. Haaveissa olisi kyllä hommata vaatteita jotka voisi laittaa korsetin päälle, esim. kietaisumalliset paidat ovat siihen oikein jees. Korsetti päällysvaatteena kun on jokseenkin provosoiva, mutta sitä on kiva pitää myös arkena.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: blackraven

oka olisi vyötärö 49--51 jolla sais hyvin kiristettyy eikä lepsahtais heti ekalla käyttökerralla.

Minä suosittelen kokeilemaan Flamespiritiä. Oma korsettini sieltä on se 34, kokoinen (outoa ilmoittaa korsetin koot noin) ja vyötärö on manuaalisesti mitattuna tuo 50 cm ja muutenkin on hyvin kestänyt.

Lainaus: Piiskansiima

Haaveissa olisi kyllä hommata vaatteita jotka voisi laittaa korsetin päälle, esim. kietaisumalliset paidat ovat siihen oikein jees.

Itsellä hakusessa samettinen paita jonka saisi sitten kiristettyä korsetin mukaan sekä takki joka on siitä vyötärönkohdalta tiukka. Pitäisi varmaan jollain taas teettää.
  • Muokkasi: BronzeRain
  • Vastaa

Lainaus: Lilith

Minä suosittelen kokeilemaan Flamespiritiä.

Kuin myös minä.

Minäkin haluaisin päällystakin joka istuisi vyötäröltä. Nykyinen takki näyttää lähinnä naurettavalta jos sen alla on korsetti. Kun se ei istu vyötäröltä edes silloin kun minulla ei ole korsetti päällä. Tarkoitettu varmaan taas naisille mallia lauta. Se koko joka istui vyötäröltä, ei mahtunut pärseestä ja tisseistä edes viereen.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Minulla on onneksi todella kiva trenssimallinen talvitakki, jossa on vyotärön kohdalla vyö. Sen voi kiristää korsetin malliseksi, ja takki näyttää edelleen kivalta eli a-linjamaisuus korostuu entisestään.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Lainaus: Lilith
Minä suosittelen kokeilemaan Flamespiritiä.

Kuin myös minä.

onko ne sitten hyvin kestänyt ja muutenkin ettei ole väri tai muuten kovin pahaan kuntoon mennyt?

when love turns hopelessness, hopelesness turns bitternes, bitterness turns hate and hate finally into sweet sweet vengeance... untill your blood is pouring down my face, I´ve had mine.

• Vastaa
Eihän värit voi lähteä kun korsettiahan ei pestä.

darklyshop.com

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.