Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Dreadviolet-yrityksen toiminta ja tuotteet

• Vastaa
Onko kenelläkään kokemusta tuotteista? Oon ite ajatellut ostaa tuolta jotain ja kaipailisin mielipiteitä.
http://www.dreadviolet.com/

Ylläpito muokkasi: Viestiketjun otsikkoa rukattu.

Älä ala pienemmilles *ittuilemaan!

• Vastaa
Ei omaa kokemusta mutta kuulopuheiden kautta oikein hyvä myyjä. Tekee hienoa työtä ja on todella mukava muutenkin. Onhan nuo hintaisia mutta hintansa väärtti varmasti. Toimitusajoista en sitten osaa mitään sanoa.
  • Vastaa
Itsekin olen kuullut vain hyvää palautetta kyseisestä putiikista ja tuotteet ovat todella miellyttävän ja laadukkaan näköisiä.
Tilaisin tuolta varmaan itsekin, jos onnistuisin jostain keplottelemaan itselleni enemmän rahaa.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa
Tilaan tuolta gogglessit heti kun saan rahaa, sen verran ihanat ovat.
  • Vastaa

Lainaus: Necroerotica

Tilaan tuolta gogglessit heti kun saan rahaa, sen verran ihanat ovat.

Aivan samaa mieltä. Itekin oon miettinyt, että tilaan joko tuolta tai sitten http://www.odiumclothing.net/ . Oon noita hiusjuttuja kans miettiny.

Älä ala pienemmilles *ittuilemaan!

• Vastaa
Voi kun osais ruotsia

If only I had a heart it would break - Oh sure

• Vastaa
mä ostin omat gogglesit k-raudasta ja muokkaan ne :P makso vaan 9e

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Tuo Dreadvioletin nettisivu on ärsyttävä, joka kerta kun klikkaa jotain niin aukeaa uusi ikkuna.

Selluliitti on photoshopin puutetta.

• Vastaa
Olen huomannut saman!^

Ärsyttävää.
  • Vastaa
Olen tuolta jo useampaan otteeseen tilaillut; niinn tarvikkeita kuin valmiitakin lisäkkeitä. Suosittelen ehdottomasti!

"But I don't want to go among mad people!"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!