Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Dreadviolet-yrityksen toiminta ja tuotteet

• Vastaa

Lainaus: Faith Black

Suhaisun?? No, jokatapauksessa, piirroksesi oli erittäin selventävä ja ymmärsin nyt minäkin tyhmä mitä BronzeRain tarkoitti.

Käytin siihen alle 10 min Toivottavasti se on edes niin kuin hää tarkoitti, ja tietystihän se on kiva jos siitä on apua.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Muokkasi: Layil
  • Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Itse rrrrakastan valmisrastojen sileää, muovista ulkonäköä, enkä voi sietää huovutettuja rastoja, mutta kun nuo valmis-sellaiset aukeavat ja leviävät turhan helposti.

Valmisrastoja voi toki itse huolitella. Eli, jos ne aukeavat niin kuumentaa niitä suoristusraudalla yhteen (muoks: tai siis muotoonsa)
Itse kuiturastoja voi tehdä esim. kreppikuidusta niin, että tupeeraa vähän ja pyörittelee niitä (aina samaan suuntaan) ja kuumentaa sitten suoristusraudalla niin, että rastat jäävät muotoonsa. (varo kuitenkin, ettet kuumenna rastoja liikaa)

Älä ala pienemmilles *ittuilemaan!

• Muokkasi: Layil
  • Vastaa
Tein itse tuossa hetki sitten tollaset pampulalisäkkeet kaksipäisistä rastoista (mutta kiinnitin ne kuminauhoilla) Toimii ihan hyvin. Toinen tapa tehdä tuollaiset rastalisäkkeet on tietty, että ostaa vaikka vähän jotain pitsinauhaa ja ompelee rastat siihen kiinni ja sitten sitoo ne nauhalla omiin hiuksiin (eli nauha toimii pampulana)

• Vastaa

Onko olemassa muuten mitään tekniikkaa, millä saisi kuiturastoista sellaisia sileäpintaisia, mitä kauppojen valmisrastat ovat, mutta hieman kestävämpiä.

Jos nyt oikein ymmärsin mitä tarkoitit niin eikös niitä tehdä silleen, että pörrötetään rasta niinkuin yleensäkin itsetehty, mutta kierretään siihen päälle vielä sitä kuitua sitten kun se on tiivistetty niin se jää silleen sileäksi? En osaa selittää paremmin, mutta yritän ettiä sen linkin jossa tämä tyyli opetettiin

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa
Jee, kiitos suuri. Minä en oikein tykkää noista "pörröisistä" rastoista, enkä myöskään liian paksuista sellaisista. Enkä villarastoista.

Ehkä pitäisi siirtyä suosiolla Cyberloxiin...

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Mulla on sama juttu kuin Piiskansiimalla, jotenkin ne muoviset on minusta kivammat kuin villarastat.
Säästän juuri elämäni ensimmäisiin rastoihin, luen innolla kaikki tämmöiset keskustelut
  • Vastaa

Lainaus: MissLaura

Säästän juuri elämäni ensimmäisiin rastoihin, luen innolla kaikki tämmöiset keskustelut

Keräsin ensimmäisiin rastoihin rahat keräämällä pulloja :'D Sain onneksi sen 50€ kasaan ja ostin rastat cybershopista. Nyt oon tilannu rastoja www.dreamhair.fi halvemmalla ja toimitusaika on vain yksi päivä!
Jos haluaa tollaset rastalisäkkeet niin dreadviolet on aika hyvä ilmeisesti en oo vaan ite testannu vielä, mut oon miettiny, et voisin jotain sieltä tilata

• Vastaa

Onko olemassa muuten mitään tekniikkaa, millä saisi kuiturastoista sellaisia sileäpintaisia, mitä kauppojen valmisrastat ovat, mutta hieman kestävämpiä.

Keittämällä tai silittämällä. Pintakarva sulavat hiukan ja tarttuvat toisiinsa kiinni, joten pysyvät näin paremmin kasassa. Jotkut rastamerkit tosin tuppaavat kihartumaan jonkin verran keittäessä. Eli kannattaa kokeilla yhdellä ennen kuin lyö kaikki veteen.
Niin siis, keittäminen tapahtuu niin, että kiehutetaan vettä kattilassa ja rastat kastetaan joksikin aikaa sinne. Riippuu vähän merkistä ja laadusta että miten kauaksi aikaa. Spagetti-ottimet on erikätevät tuossa puuhassa.
Ja silittämisessä rastan ja raudan väliin leivinpaperi!

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Ai niin, ja kyllä, tarkoitin juuri tuota miten Iiriva hienosta havainnollisti.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: Faith Black

Nyt minua sitten kiinnostaa tietää miten tällaiset saa aikaan? Ja pysymään päässä

Tuo linkittämäsi kuva on muuten peruukki, eli siis pysyy päässä ihan kuten tavallinenkin peruukki Nimim. kokemusta on kun tuo ihanuus kuuluu minulle

Rastojen teko-ohjeita on netti pullollaan, mutta suuri osa on tietysti englanniksi.
Tässä pari hyvää sivua:
http://quinnster.fqdn.net/
http://www.extra-muffins.com/hair/viewforum.php?f= 16&sid=b8139b1ffa969659307e74b7283ba8a6

Ja selvennyksenä vielä, että rastoja ei huovuteta vaan ne tupeerataan ja sen jälkeen tiivistetään esim. föönin tai vesihöyryn avulla. Ja vielä toisena selvennyksenä tahtoisin sanoa, että kyllä itse tehdyistäkin rastoista saa aivan yhtä sielän näköisiä kuin valmisrastoista, ne vain pitää sinetöidä kunnolla ja huolellisesti
http://farm3.static.flickr.com/2226/2205367995_27c 77d7e4d_o.jpg

Ja jotta ei menisi ihan Off topiciksi niin kommentoidaanpa vielä tuota Dreadviolet-tukkaputiikkia. Olen muutaman kerran tehnyt kauppaa hänen kanssaan ja minulla ei ainakaan ole mitään valittamista, päin vastoin!
Palvelu on hyvää ja tuotteet laadukkaita, hintavia kyllä, mutta ehdottomasti hintansa väärti. Mulla on yhdet cyberlisäkkeet (nämä http://www.dreadviolet.com/albumi/cyber/157196 ja)sitten tuo peruukki ja noiden lisäksi tällä hetkellä menossa toinen cybertucca projekti, olen myös yhdet kakkulat ja jotain muuta sälää hältä tilannut ja aina on kauput sujuneet hyvin.
Jos haluaa tilaustuccansa supernopeasti ei kannata Dreadvioletin puoleen välttämättä kääntyä, mutta hyvää kannattaa odottaa ja ainakin mun mielestä vähän pidemmät toimitusajat on olleet vain hyvä asia koska sen jälkeen kun oot maksanut varausmaksun sulla on vielä mukavasti aikaa kerätä loppusumma kasaan, eli toi osamaksu systeemi toimii musta hyvin
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.