Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Dreadviolet-yrityksen toiminta ja tuotteet

• Vastaa
Tulipa tässä mieleen, että sattuisiko kellään olemaan tietoa siitä, että onko jossain päin internetin ihmemaata jotain sivustoa, jolta löytyisi ohjeet tuollaisten lisäkkeiden tekemiseen.
Jonkinlainen peruskäsitys minulla asiasta on, mutta selkeiden ohjeiden avulla saisin luultavasti tehtyä parempaa jälkeä.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa

Lainaus: Azrael

Tulipa tässä mieleen, että sattuisiko kellään olemaan tietoa siitä, että onko jossain päin internetin ihmemaata jotain sivustoa, jolta löytyisi ohjeet tuollaisten lisäkkeiden tekemiseen.

Millasia lisäkkeitä tarkalleen olisit tekemässä?

Älä ala pienemmilles *ittuilemaan!

• Vastaa

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa
Minuakin kiinnostaisi, miten lisäkkeitä tehdään itse O.o

Itselläni on jo valmiina iso kasa itsehuovutettuja, hemmetin tiukkoja muovikuiturastoja, muttei muuta.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
En tiedä miten ne pitäisi oikeaoppisesti tehdä, mutta itse tein varsin toimivat lisäkkeet yksinkertaisesti niin että otin pari todella vahvaa hiuslenkkiä (en suosittele sellaisia joissa on metalliliitin) ja pistin siitä rastan läpi, taitoin niin että se pompula oli suunnilleen rastan keskikohdalla ja sidoin sitten tiukasti kiinni huovuttuvalla villalangalla. (Jos ette ymmärtäneet, niin vika ei ole teissä vaan minussa. Olen huonoin selittäjä ikinä.) Samalla lailla kaikki pötkylät siihen pompulaan kiinni, ja se on oikeastaan samantien käyttövalmis. En viitsinyt huovuttaa niitä lankoja koska ne eivät siinä rastassa näkyneet. Kun ne rastat on helpompi irrottaa siitä pompulasta ja käyttää uudestaan jos ei huovuta.

Mutta minuakin kiinnostaisi kuulla miten muut ovat tehneet.

Primadonna ja ilotyttö.

• Muokkasi: Azrael
  • Vastaa
BronzeRain:

Ymmärsin kyllä selityksesi, joten äläpäs huoli.
Pitäisi itsekin kokeilla joku päivä noiden lisäkkeiden tekoa, en sitten tiedä, että saanko aikaan kovin kummoista jälkeä kun olen vielä (useamman vuoden harjoittelun jälkeen) aika neitsytasteella kaikenlaisen käsillätekemisen kanssa.

Edit: Ja ilmeisesti myös oikeinkirjoituksen suhteen.

• Vastaa
Onko olemassa muuten mitään tekniikkaa, millä saisi kuiturastoista sellaisia sileäpintaisia, mitä kauppojen valmisrastat ovat, mutta hieman kestävämpiä. Itse rrrrakastan valmisrastojen sileää, muovista ulkonäköä, enkä voi sietää huovutettuja rastoja, mutta kun nuo valmis-sellaiset aukeavat ja leviävät turhan helposti.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Muokkasi: Faith Black
  • Vastaa
Olen varmaankin harvinaisen tyhmä, mutta en aivan täysin ymmärtänyt tuota BronzeRainin selitystä. Mihin sitä toista pompulaa käytetään ja mikä sidotaan mihin villalangalla?
Millaiset lisäkkeet tuolla tavalla tehtynä tulee? Semmoiset fallsit vai?
Miten ne saadaan pysymään omissa hiuksissa?

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa

Lainaus: Faith Black

Olen varmaankin harvinaisen tyhmä, mutta en aivan täysin ymmärtänyt tuota BronzeRainin selitystä. Mihin sitä toista pompulaa käytetään ja mikä sidotaan mihin villalangalla?
Millaiset lisäkkeet tuolla tavalla tehtynä tulee? Semmoiset fallsit vai?
Miten ne saadaan pysymään omissa hiuksissa?

Minä ainakin ymmärsin sen näin, ja piirsin siitä sitten suhaisun selvennykseksi

Toivottavasti on edes sinne päin, mitä BronzeRain tarkoitti.

Falls

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Muokkasi: Faith Black
  • Vastaa

Lainaus: Iiriva

...piirsin siitä sitten suhaisun selvennykseksi

Suhaisun?? No, jokatapauksessa, piirroksesi oli erittäin selventävä ja ymmärsin nyt minäkin tyhmä mitä BronzeRain tarkoitti. Kiitoskia!

Nyt minua sitten kiinnostaa tietää miten tällaiset saa aikaan? Ja pysymään päässä . Vai tehdäänkö nekin tuolla BronzeRainin neuvomalla tavalla?

muoksmuoks: Riittäisiköhän tuohon kiinnitykseen, jos letittäisi ja laittaisi kuminauhoilla osan alimmista rastoista omiin hiuksiin? Pysyisiköhän se?

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, Tyhjäpää, Tillie). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!