Gootti.net

Ohjelmaa illoiksi: tsekkaa tulevat klubit

Meikkausvinkkejä silmälasipäiselle?

Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.04.2008 18:26
Hei kaikki

En ole varmaan ainut tältä foorumilta joka "kärsii" silmälaseista. Eli, olisiko kenelläkään antaa jonkinlaisia meikkausvinkkejä silmälasit omistaville?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.04.2008 18:37
Suosittelen selkeitä ja melko yksinkertaisia silmämeikkejä, monimutkaisemmat näyttävät lasien kanssa lähinnä typerältä. Ja minusta ainakin näyttää paremmalta jos on ihan yksivärinen silmämeikki. Useampi väri menee monesti vähän kaoottisen näköiseksi.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.04.2008 18:41
Tyylipuolen moderatöör(ess) voisi muokata otsikkoa siten että siitä näkyy että on kyse juuri klasiöögiin liittyvästä meikkauskeskustelusta.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.04.2008 22:24
Minä käytän silmälaseja jokapäivä, ja kyllä se meikkiin vaikuttaa, mutta oikeastaan vain vähän. Silmälasit päässä kun on vähän turha tehdä silmäkulmiin kaikenmaailman klumeruuleja, ja liian moni sävy luomiväreissäkin vain suttautuu. Silti laitan meikkiä suunnilleen yhtä paljon kuin ilmankin, hieman vain lieventäen.
Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.04.2008 22:38
Hohoo itse käytän silmälaseja kun en jaksa pahemmin panostaa meikkiin
Mutta näin yleisesti olen myös selkeiden ja yksinkertaisten rajausten kannalla, mikäli ne lasit päähänsä nyt laittaa ja haluaa meikata nätisti. Toisaalta pelkkä ripsarikin riittää mainiosti ainakin arkeen.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.04.2008 11:53
Eikös se yleinen ohje ole että plussalasien kanssa kevyempi meikki kuin ilman laseja, koska plussat suurentavat, ja miinuksien kanssa vahvempi, kun kutistavat silmiä muutenkin.
Itse ainakin huomaan miten (miinus-)lasit tekevät silmät pikkuisemmiksi. Ja jotenkin tuhruisemmiksi, elikkä yksinkertainen on kaunista, kuten joku taisi jo sanoa.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 05.04.2008 15:54
Joo jos välttämättä haluaa piirrellä kaikenlaisia koukeroita (kuten itselläni useinkin on siihen pakottava tarve) niin piilarit päähän sit niin ei mee överiks. (en tosin oo varma oonko tästä oikee ihminen puhumaan, koska ite en tarvii laseja/piilareita)
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.04.2008 14:05
^ Ihan oikeassahan Ninni on. Kaikki koukerot sun muut näyttää lähinnä naurettavilta, kun jäävät sankojen taakse piiloon tms.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.04.2008 19:52
Luin jostakin, että rillipäiden kannattaisi laittaa ripsaria vain yläripsiin ja rajata silmät kapeasti nestemäisellä värillä. Minäkin paras puhumaan, joka hätiä osaa ripsiväriä levittää En ole kyllä paljoa eroa huomannut omien lasieni kanssa.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.04.2008 21:57
Rillipää 0/

Mulle nää kakkulat on ainakii ihan pelastus, sen verran huomiota varastavat ettei kukaan yleensä kiinnitä huomiota siihen oonko jaksanut meikata vai en. Yleensäkään en rillien kanssa käytä mitään kovin ihmeellisiä meikkitaideteoksia, kun ne tuppaavat näyttämään mun mielestä lasien kanssa suttuisemmilta.

Ilman laseja & meikkiä näytän sit ihan silmättömältä, ja meikkaan vähän vahvemmin. Ja sillon voi paremmin leikkiä irtoripsien ja muiden juttujen kanssa!

Muuten näyttävät silmälasit käy mun mielestäni (vahvan) silmämeikin korvikkeena.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit