Gootti.net

Meikkausvinkkejä silmälasipäiselle?

Kirjoittanut: _De4dPl4stic_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2008 11:12
Itse käytän silmälaseja joka päivä myös,mutta meikkaan kyllä ihan normaalisti.Totta on,ettei meikit näy ihan niin hyvin silmälasien takaa,ja ovat ehkä hieman suttuisemman oloiset.

Silmälasit on minulla kyllä aika näyttävän väriset ja näköiset,sellaiset kirkkaanpinkit...
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.05.2008 12:45
Mä olen puolisokea, eli toinen silmä ei nää kun värimössöä ja toisessa silmässäkin on sen verran vikaa että silmälasit 24/7 Suosin itse vahvoja rajauksia ja paljon luomivärejä, että silmät erottuu, varsinkin kun on hajataittoa tai miinusta. Plussalaseilla ei taas kannata sitä paksua rajausta kun ne suurentaa silmiä muutenkin
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.06.2008 17:39
Täälläkin yksi rillikärsijä. Vitosella sain lasit, ja siitä eteenpäin näkö on kulkenut tasaisesti huonompaan suuntaan. Oma ratkaisuni on piilarit. Inhoan laseja, tunnen oloni aina jotenkin nöyryytetyksi ne päässä:/ Onhan mulla tietysti peruskakkulatkin, sellaiset "hengettömät" eli kehyksettömät. Varsin huomaamattomat, niin huomaamattomat kuin lasit nyt voivat. En mitenkään ertyisesti huomioinut meikkauksessani laseja, kun en mitään koukeroita muutenkaan piirrä. Kissamaiset viirut silmäkulmista tosin jätin piilareille.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.06.2008 14:15
Huoh, minunkin täytyy käyttää silmälaseja koko ajan kun ilman niita ei näe mitään. Meikkeihin se ei oikeastaa ole vaikuttanut, kerta en mitään koukeroita silmiini taiteile.
Kirjoittanut: Emirien (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.06.2008 15:59
En tykännyt käyttää laseja moneen vuoteen, kunnes ostin Thaimaasta talvella uudet. Löytyi niin mieluisat sangat, että nykyään tulee piilareita käytettyä harvemmin

Meikkaan lasien kanssa ihan normaalisti, ja hyvin on toiminut.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2008 12:20
Ääh, tääkin joutu ostaan rillit taas kun autokouluun meni lopultakin...x/ Mutta ihan normimeikit (ei mitää koukeroita muutenkaan ole) miulla on tai sitten ei ollenkaan jos ei jaksa/ehdi meikata. Samapa tuo oikeastaan on sinänsä, tää naama näyttää enivei samalta, oli meikkiä tai ei ja/tai silmälasit päässä.:P Sinänsä nuo omat rillit on ihan söpöt, lilanmustat mutta...
- - silmälasit vaan pienentää tosiaan silmiä etten tykkää käyttää niitä kyllä muuten kuin silloin kun on pakko eli ajossa tai joskus jos on esim. jossain luennolla jossa pitää jotain taululta tai kalvolta lueskella.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.08.2008 21:46

Lainaus: BronzeRain

Suosittelen selkeitä ja melko yksinkertaisia silmämeikkejä, monimutkaisemmat näyttävät lasien kanssa lähinnä typerältä.

Riippuu kyllä ihmisestä ja laseista mikä näyttää tyhmältä ja mikä ei.

Lainaus: Nightmare

Eikös se yleinen ohje ole että plussalasien kanssa kevyempi meikki kuin ilman laseja, koska plussat suurentavat, ja miinuksien kanssa vahvempi, kun kutistavat silmiä muutenkin.
Itse ainakin huomaan miten (miinus-)lasit tekevät silmät pikkuisemmiksi. Ja jotenkin tuhruisemmiksi, elikkä yksinkertainen on kaunista, kuten joku taisi jo sanoa.

En oo tiennykkää tätä. O_o Tai en ole ajatellu. Tosin harvoin meikkaan kun pidän laseja, piilareitten kanssa sitten enemmänki. Nykyään tosin on tuo piilolinssien käyttö hieman jääny, pidän laseja kyllä joka päivä. Miinusta minullakin, ja sen verran etten pysty mitään tekemään ilman laseja/piilareita. Hmm, mutta toisaalta kun tässä mietin niin ihan samat meikit mä yleensä laitan rillien kanssakin kuin ilman. En oo mikään taiteilija silmämeikin suhteen niin en osaa erikoisempaa tehdäkkään.

Lainaus: Melia

Muuten näyttävät silmälasit käy mun mielestäni (vahvan) silmämeikin korvikkeena.

Noinhan se taitaa olla, itsellä punaiset ja paksuilla kehyksillä varustetut lasit. Herättää jonkun verran huomiota. Käytän yleensä vain mustaa silmämeikkiä, kaikki värit ei välttämättä tuohon punaiseen sopisi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.08.2008 10:53

Lainaus: AuroraBorealis

Noinhan se taitaa olla, itsellä punaiset ja paksuilla kehyksillä varustetut lasit. Herättää jonkun verran huomiota. Käytän yleensä vain mustaa silmämeikkiä, kaikki värit ei välttämättä tuohon punaiseen sopisi.

Itsellä sama juttu, joten silmämeikkini koostuu tätä nykyä lähinnä vain eyelineristä ja ripsarista, varsinkin kun töissä en saa vahvaa meikkiä käyttää. Muutenkin kyllä käytän lähinnä punaista luomiväriä sitten, joten ei sitten väri tappelekaan silmälasieni kanssa. Miinuslasit kyllä pienentävät, ja olenkin todennut, että voin huoletta pistää töihinkin eyelineriä enemmän kuin kapeat viirut, koska se ei näytä miinuslasien kanssa mitenkään "rajulta" tai suttuiselta Päinvastoin, vähällä eyelinerillä silmäni ovat pienet kuin sialla O.o
Kirjoittanut: BansheeLass (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.08.2008 16:36
Omissa silmälaseissani linssit ovat vähän sellaiset neliskanttiset, eivät siis viivoittimella mitatut suorakaiteet vaan sellaiset reunoista pyöreät. Jos meikkaan, enkä läheskään aina jaksa, niin saatan laittaa ripsaria ja rajata silmät eyelinerilla. Jos haluan jotain muutakin, niin laitan sellaiset pienet väkäset silmien ulkokulmiin ("kissansilmät") Sopii ihan kivasti rillieni kanssa. :P Ja kun on mustat (tosi ohuet) sangat niin monet luomiväritkin sopii niiden kanssa.

Siitä huolimatta haluaisin kyllä piilolinssitkin. Vaikka rilleistäni pidänkin, joskus olisi ihan mukava olla ilman niitä naamalla. :/
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2008 05:37

Lainaus: BansheeLass

Siitä huolimatta haluaisin kyllä piilolinssitkin.

Itsehän oon käyttäny 16 vuotiaasta asti piilareita joka päivä, koko ajan. Häpesin tuolloin silmälasejani niin paljon! mulla oli sellaisetkin linssit pari vuotta, että niitten kanssa sai nukkua. Lasit oli hajalla. Ostin viime kesänä nuo nykyiset lasit ihan vain sen takia, että kun joskus tekisi mieli vaan laittaa lasit päähän niin olisi. Kääntyipä homma sitten niin, että pidän nykyään koko ajan laseja, piilareita joskus harvoin. Ja vaihdoin niissäkin kertakäyttöisiin, jotka saa nakata roskiin samantien kun ottaa silmästä. Selitämpä monimutkaisesti kun väsyttää. Hmm, mutta olen muutamalta kuullut, että näytän vanhemmalta ja paremmalta lasien kanssa. Liekko sitten huttupuhetta vai ihan totta.. : )
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit