Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kauneus(?)leikkaukset

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.05.2010 12:42
Huh, selailin aikani kuluksi julkkisten kauneusleikkauksia käsitteleviä nettisuvuja, ja päätin tulla nekroamaan tätä keskustelua.

Tähän asti olen pitänyt Nicole Kidmania kohtuullisen luonnonkauniina, mutta nämä viimeisimmät kuvat... No huh huh.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.05.2010 12:53
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/67284 5?kauneusleikkaukset

jollei joku ole jo linkittänyt, KAMALAA! en ymmärrä ihmisiä, en ymmärrä.. : s itsekin pelkään vanhentumista ja ryppyjä mutta yhhh.... en koskaan sortuisi ihan noin pahasti : S
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.05.2010 12:38
Turhaan kyl naiset tai miehet ottaa kauneus leikkauksia, niistä tulee vaan kummallisen näkösiä ja maksaakin käsittääkseni aika paljon... Ehkä sitten jos on huomattavan epämuodostunut joku kohta niin sen voi korjata mutta ei muuten.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.05.2010 05:35
Noin yleisesti olen tyytyväinen ulkonäkööni, mutta nenä voisi olla jotenkin sirompi, mutta kyllä nuo leikkaukset ovat aika turhuutta minusta...ymmärrän jos esim. sairauden tai onnettomuuden takia jotain kohtaa kehosta joudutaan korjailemaan.MUTTA myöskään tuomitse leikkauksissa käyviä. Jos fyffee löytyy niin siitä vaan...jokaisen oma asia kuitenkin.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 31.05.2010 10:17
Mulla on kaksoisleuka vaikka en ole ylipainoinen. Tekisi mieli mennä korjauttamaan se.
Pitää ottaa selvää paikoista jotka tekevät kys. operaatiota, ja hinnoista.
Onneksi kauneusleikkaukset on olemassa. Me vähemmän kauniit saadaan vähän tasoitusta verrattuna syntymäkauniisiin...

Kun kauneus ei ole omaa ansiota...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.06.2010 17:40
En menisi itse, mutta jos joku haluaa tai on jopa tarvetta, niin en ala tuomitsemaankaan. Esimerkiksi lapsena onnettomuudessa vammautuneelle kaverilleni tehtiin viimein normaalimman näköinen nenä. Pienen kämmin vuoksi vaatii valitettavasti vähän lisätoimenpiteitä. (nenästä tehtiin liian ahdas, hengittäminen siis vähän vaikeampaa kuin normaalisti, ulkoapäin näyttää hyvältä.) Hänelle tuo oli epäilemättä iso juttu ja ymmärrän sen. Harmittaa hänen puolestaan, ettei homma mennyt kerralla purkkiin.

Muutama kaveri harkitsee operaatioita. Osa vammojen vuoksi, osa koska ei ole tyytyväinen omaan ulkonäköönsä. En suoranaisesti kannusta kavereitani leikkauksiin, ellei nyt oikeasti kyse ole esimerkiksi siitä, että nenän kautta hengittäminen on ihan kohtalaisen hyödyllinen taito, mutta en minä ala heitä tuomitakaan sen takia. Aikuiset ihmiset päättävät itse.

Toisaalta yleensä leikellyt ihmiset eivät ole mielestäni liian viehättävän näköisiä. Tämä toki riippuu kuinka paljon ja kuinka tasokas leikkely on kyseessä. Ja minusta on pohjattoman surullista, jos joku vihaa itseään niin paljon, ettei usko voivansa elää ilman kirurgin veitsellä säätämistä, mutta joskus se on ymmärrettävää. Ja joillekin se tuntuu olevan ainut tapa hyväksyä itsensä, niin surullista kuin se onkin.

Harkitsin nuorempana itsekin huuleni leikkauttamista. Oikea puoli alahuulesta vammautui synnytyksestä ja se on hiukan vino ja siinä on tuhoutuneiden hermojen vuoksi hieman heikompi tunto. Nykyisin olen alkanut jo ymmärtää, ettei se haittaa elämääni. Se ei ole vaarallinen, se näkyy vain tietyissä ilmeissä ja toisaalta, pystynpähän piruuttani vääntelemään naamaani muita hullumpiin ilmeisiin. Enää en tästä pienestä omituisuudestani luopuisi.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.06.2010 22:07
En tuomitse kauneusleikkaukseen menijöitä. En sitä silti hirveästi suosittelisi, mutta se riippuu tilanteista ja on sen ihmisen oma asia. Ja jotkut leikkaukset on tarpeellisia, kuten täällä keskustelussa on jo mainittu tapauksista, joissa se on ollut tarve.

Lainaus: SirMarylee

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/67284 5?kauneusleikkauksetjollei joku ole jo linkittänyt, KAMALAA! en ymmärrä ihmisiä, en ymmärrä.. : s itsekin pelkään vanhentumista ja ryppyjä mutta yhhh.... en koskaan sortuisi ihan noin pahasti : S

Katsoin noita kuvia. Kyllä osa oli aika järkyttäviä, varsinkin Joan Van Arkin kasvot.
Kirjoittanut: Lucilla A (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.06.2010 00:22
Minä olin viime talvena plastiikkagirurgilla, poistattamassa muutaman pienen luomen kasvoista. Olen vihannut niitä aina, vaikka en usko, että muut ovat kiinnittäneen niihin niin huomiota. Arpien paranemisessa kestää kauan, nyt 5 kuukauden päästä turhamaisuusleikkauksesta (kuten sitä kutsun) maamataulussa on muutama kapea arpi. Arpia vastaan minulla ei ole mitään!

Leikkauksen jälkeen silmäni olivat mustat ja turvonneet ja oudoilla ruhjeilla. San hurjimmat joululomakuvat ikinä. Pahinta koko turhamaisuusleikkauksessa oli puudutus kun neulaa lyotiin kasvoihin. Minulle noita "kauneuspilkkuja" on siunaantunut liiankin kanssa ja olen aiemmin poistattanut niitä yksityisellä iholääkärillä ja 15-vuotiaana omatoimisesti jopa terveyskeskuksessa! (onneksi sentään ei näkyvältä paikalta, koska se arpi on aika mahtavankokoinen)

En siis ole mikään tuomitsemaan muita. Tunnen olevani nyt paremman näkoinen, vaikka esim sulhaselleni koko turhamaisuusleikkaus oli yksi ja sama. Kasvot ovat ainoa pakkomielteeni, AA70-koon rintani ovat minusta ihan jees

Oman leikkaukseni jälkeen olen miettinyt aihetta paljon. Minusta ne kauneuslaikkaukset, joita julkkikset tuntuvat tekevän ovat jotenkin vastemielisiä. Varsinkin nenän mallin muuttaminen, ihon kiristäminen, botox, huulien täyttäminen jne tekee kaikista jotenkin saman näkoisen. Se Hollywood-standardi on jotenkin tylsä, koska pienten ihovirheiden lisäksi "etniset" piirteet: isot nenät, aasialaiset silmät tai vaikka meille tyypilliset pyoreät posket saavat kyytiä.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2010 18:01
Kauneusleikkaukset, enemmänkin kauheusleikkaukset, eiks niin kaverit?!

MUOKKAUS: Sori, nämä unohtuivat: XD XD XD
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.06.2010 16:59
Hyväksyn kauneusleikkaukset vaikka ne menisivät aivan överiksi. Jokainen päättäkööt itse mitä rahoillaan tekee ja miltä haluaa näyttää. Itsekin voisin kuvitella korjailevani jotain virheitä ulkonäössäni, mutta säilyttäisin luonnollisuuden ja pysyisin kaukana botoxista ja silikonista..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit