Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.07.2010 23:34
Tein alennusmyynneissä aivan käsittämättömän meikkilöydön:
H&M:ltä ostin huvikseni 1 euron maksaneen kultaisen irtoluomivärin. Ja se on oikeasti hyvää. Sitä ei tarvitse ottaa paljoakaan aplikaattoriin, kun jo tulee ihan kunnon kerros luomiväriä. Pysyvyyskin luomella on ollut hyvä, näillä 30 asteen meikinsulamis helteillä joutui lisää laittamaan vasta illalla.

Lainaus: Swiine

mä en käytä meikkivoidetta/puuteria lainkaan... pitäs varmaan käyttää.

Miksi pitäisi käyttää? Mikäli ihosi vain on hyvässä kunnossa, eikä pahasti rasvoitu ja ala kiiltelemään päivän mittaan, niin et tarvitse kumpaakaan. Toki itse pidän meikkivoiteen tuomasta tasaisuudesta, vaikka mitään ongelmaa ei ihossa olisikaan, mutta mikään pakko sitä ei todellakaan ole käyttää.

punasen luomivärin ... punasia kajaaleja?

Toivottavasti tiedät mitä olet tekemässä. Punainen luomiväri ja varsinkin kajal näyttää usein varsin järkyttävältä, sillä ne tekevät silmät allergisen ja itkuisen näköisiksi. En suosittele!
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.07.2010 05:48

Lainaus: Faith Black

punasen luomivärin ... punasia kajaaleja?

Toivottavasti tiedät mitä olet tekemässä. Punainen luomiväri ja varsinkin kajal näyttää usein varsin järkyttävältä, sillä ne tekevät silmät allergisen ja itkuisen näköisiksi. En suosittele!

Samaa mieltä. Mutta jos se on tarkotus, niin huultenrajauskynää voi käyttää myös kajalina (ja toisinpäin ) ja punasen luomivärin sijasta kannattaa hankkia mielummin joku ruosteen värinen. Ite oon pitkään haeskellu punasta luomiväriä ja kun ostin ruosteen värisen, niin totesin, että parempi näin.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.07.2010 10:12

punasia kajaaleja

Jos punaista kajaalia haluaa välttämättä käyttää, suosittelen kaksoisrajauksen tekemistä: ensin mustalla, sitten sen yläpuolelle ihan ohuesti punaisella. En ole itse kokeillut punaisella, mutta se olisi ainut tapa jolla voisin ajatella käyttäväni punaista silmämeikissä. Jos uoraan läväyttää punaisen kajaalin, tulee allerginen vaikutelma.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.07.2010 12:14

punasen luomivärin? Ja missä myydään punasia kajaaleja?

En tiedä Manic Panicista, mutta Grimasilta (myydään Punanaamiossa) löytyy niin luomivärejä kuin meikkikyniäkin eri punaisen sävyissä eikä hintakaan huimaa päätä. Itse ostin pari vuotta sitten mustan meikkikynän Grimasilta ja on aika hemmetin tehokas.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2010 12:55
Sanokaa hyviä pohjustusvoiteita? Käytössä ollut jo Chanel, Lumene, MAC ja Nro 7. Jotain uutta kaipaan.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2010 14:23

Lainaus: Natassja

Jos punaista kajaalia haluaa välttämättä käyttää, suosittelen kaksoisrajauksen tekemistä: ensin mustalla, sitten sen yläpuolelle ihan ohuesti punaisella.

No en kyl todellakaan sitä yksikseen käyttäis. Tarkotin mustan kaa. Ja haluisin siis tietää et onks ne manic panicin meikit hyvii.

mä en käytä meikkivoidetta/puuteria lainkaan... pitäs varmaan käyttää.

Miksi pitäisi käyttää? Mikäli ihosi vain on hyvässä kunnossa, eikä pahasti rasvoitu ja ala kiiltelemään päivän mittaan, niin et tarvitse kumpaakaan. Toki itse pidän meikkivoiteen tuomasta tasaisuudesta, vaikka mitään ongelmaa ei ihossa olisikaan, mutta mikään pakko sitä ei todellakaan ole käyttää.

Jossain aiemmissa keskusteluissa sanottiin et se näyttäis jotenkin paremmalta, jos mustien meikkien kaa käyttäis. :/ Ja mullon jotenki punaset posket ja meikkivoide ainaki peittäis ne hyvin...
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.07.2010 00:02

Jossain aiemmissa keskusteluissa sanottiin et se näyttäis jotenkin paremmalta, jos mustien meikkien kaa käyttäis. :/ Ja mullon jotenki punaset posket ja meikkivoide ainaki peittäis ne hyvin...

Kuten sanoin, mikäli on hyvä iho (eli täydellinen), niin moisia ei välttämättä tarvitse, mutta jos on pikkuistakin ongelmanpoikasta niin ehdottomasti kannattaa käyttää ja tosiaan, tumma silmämeikkikin näyttää paremmalta meikkivoide/puuteripohjan kanssa kuin ilman.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.08.2010 19:53
Päivittäinen meikkini on oikeastaan puuteri, meikkivoide, ripsiväri ja luomiväri. Joskus vaivaudun tuskailemaan kajalin ja eyelinerin kanssa. Eniten taidan suosia Lumenea ja Rimmeliä, tosin nyt minulla on Nivea extreme resist-ripsari, joka ansaitsee kiitokseni. Ja omistan myös Nivean meikkivoiteen, joka ei ansaitse yhtä suurta kiitosta kuin ripsari.
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.08.2010 20:41
Itse olen pyrkinyt siirtymään kokonaan luonnonkosmetiikkaan. Pääasiallisesti käyttämäni ovat joko Santea, Laveraa tai Dr. Hauschka. Sopivaa ja tarpeeksi vaaleaa puuteria en ole vielä onnistunut tuolta saralta löytämään.

Päivittäinen meikkini riippuu hyvin vahvasti mielialasta ja myöskin aamun jaksamisesta. Täysin meikittömänä en kuitenkaan koskaan lähde, mutta yleisin on kulmiin värin laittaminen, eyeliner, ripsiväri sekä huulipuna. Olen niin tottunut jo noihin syvänpunaisiin huuliin, että on vaikea enää edes pitää ns. välipäiviä.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2010 12:07

Lainaus: Bullyboys

Itse olen pyrkinyt siirtymään kokonaan luonnonkosmetiikkaan.

Minullakin on kokemusta tuosta Dr. Hauschasta. Tarttis hankkia luonnonkosmetiikkasarjoista joku sopiva huulterajauskynä ja/tai huulipuna. Ne kun ovat sellaisia tuotteita, että niitä tulee tahtomattaan "syöneeksi" päivän aikana. Mitenhän monta kiloa huulipunaa nainen syö vuodessa? Olisi kiva tietää. Sopisi myös päättömiin kysymyksiin...

Tulin tänne hehkuttamaan Benefit -merkin Erase paste peitevoidetta, jota käytetään tummien silmänalusten piilottamiseen. (Ei myydä Suomessa, mutta mitäpä ei netistä saisi?) Hittolainen, peitti jopa minun silmänaluseni, minulla on aina niin helkkarin tummat vaikken olisi valvonutkaan. Koostumus on juuri oikea, ei liian nestemäinen kuten esim. Make Up Storen peitevoiteessa tai liian tanakka kuten Joe Blascolla. Hipaisu vaseliinia silmien alle ennen peitevoiteen laittoa varmistaa sen, ettei lopputulos näytä kuivuneelta. Moni käyttää uskottavampaa Elisabeth Ardenin Eight hour creamia, mutta tavallinen vaseliini ajaa saman asian, ilman hajuhaittoja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit